• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)
    Elayna (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    Silvano Vino
    'Doet geen pijn,' mompelde hij, nadat hij er een korte blik op had geworpen.
    Hij keek even naar haar, en richtte toen zijn blik af. Overdrijven, jezus. Ze had geen idee hoe het was om jezelf te verliezen in pure, onverklaarbare woede.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 21:47 ]


    -

    Raveny
    Ik stak mijn tong uit, greep zijn hand en begon hem mee te sleuren in de richting van het dorp. 'Voor straf moet je chocolademelk voor me kopen,' grinnikte ik. Ik had de mooie theorie bedacht dat als ik het voorval afdeed als 'gewoon een ongelukje,' hij er vanzelf ook zo over zou gaan denken. Misschien. Ooit. Op een dag.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Chagrijnig stak hij zijn handen in zijn broekzakken, en sjokte achter haar aan naar het dorp. Met een diepe frons op zijn voorhoofd bleef hij naar de grond kijken.
    Opeens klonk een bekende stem, een ontevreden grom ontsnapte aan hem toen zijn vader met een kalme glimlach naar hun toeliep.


    -

    Raveny
    'Hé,' begroette ik hem vrolijk. Silvano was echter nogal chagrijnig, maar dat besloot ik te negeren. Even wierp ik een blik op mijn nagels, waar nog altijd een beetje bloed onder zat. Schuldbewust keek ik even in Silvano's richting en toen keek ik weer vrolijk naar zijn vader. 'Hoe gaat het met u?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Uhm. Wat was z'n naam ook alweer? Clato dacht ik, of iets in die richting :'D

    Silvano Vino
    Hij voelde de blik van zijn vader even op hem branden, waarna Clato zich weer tot het meisje richtte. 'Goed, goed. En met.. jullie?'
    Even keek Silvano op, de bedenkelijke blik in zijn vaders' grijsblauwe ogen zei genoeg. Hij wist wat er was gebeurd.


    -

    Raveny
    'Prima,' lachte ik. Even keek ik van Silvano naar zijn vader en weer terug, en zuchtte geërgerd toen ik de conclusie trok dat ook zijn vader wist wat er gebeurd was. 'Jullie zijn een stelletje zeurpieten. Silvano is erger gewond dan ik, hoor. Ik ben me alleen kapot geschrokken.'

    En ik moet zo gaan, again -.-
    Bed. Twaalfjarig. Ouders. Tsja.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Tot morgen dan alvast :'D <3

    Silvano Vino
    'Ik heb dertig jaar samen gewoond met een Dulcis, en ik denk dat je dat er ook voor nodig hebt om te begrijpen hoe het is.'
    Vanuit zijn ooghoeken keek Silvano naar Clato toen hij ergens over zijn moeder begon. Rillend duwde hij zijn handen dieper in zijn zakken, vouwde zijn grijze vleugels tegen zijn rug.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 22:15 ]


    -

    'olla leegte (cat)


    -

    Hallo ^^
    *gaat even voor Raveny typen*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Trouwens, is het gewoon de volgende dag? Of zijn we nog bezig met gesprek van gisteren?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ga dan niet offline als ik net online kom o.o


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    ben ik weer :'D


    -

    Braaf.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Post nou maar (nerd)


    -

    Raveny
    'Laat maar zitten,' mompelde ik geërgerd. Stampvoetend liep ik het bos weer in, verdween tussen de bomen voor ze me konden volgen. En verder lette ik niet op of ze me achterna kwamen, ik liep gewoon naar mijn huisje.

    De Volgende Dag (ghehe)

    Zachtjes neuriede ik een liedje, terwijl ik de was opvouwde. Het werd weer tijd om de bundeltjes kleding bij te vullen, ik had weer eens het grootste deel opgebruikt. Tsja, daarvoor lagen ze er, toch? Even liet ik mijn blik naar iets verderop gaan, waar de rommel inmiddels was opgeruimd.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.