• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)
    Elayna (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    Silvano Vino
    Opeens viel hij stil. Hij had de rotsen half afgebrokkeld, kneep zijn ogen even dicht en opende ze weer. De grot was leeg, hij voelde een zachte windvlaag toen de zwaluw langs hem vloog. Hij had haar makkelijk uit de lucht kunnen plukken.
    Verward sloeg hij met zijn vleugels, zette een paar passen achteruit, kneep zijn ogen weer dicht en liet ze openschieten.
    Waar was hij opeens? In het bos?

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 19:48 ]


    -

    nyaa :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Toen de zwaluw langs hem vlieg? Lol :'D
    Raveny
    Ik maakte een bocht en verstopte me in een holle boom. Vanaf hier kon ik hem nét zien, maar hij mij zeker niet. Hij had me niet zijn vliegen, of wel? Ha-ha, hij zag ze vliegen. Ik had echt slechte humor. Ik kneep de zwaluwoogjes tot spleetjes en bekeek de gestalte die Silvano was. Hoe lang bleef hij nog eng? Hij zou binnenkort toch echt weer normaal moeten worden, ik kon moeilijk voor eeuwig in deze boom blijven.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    ello :3

    Silvano Vino
    Hij liet zijn blik om zich heen schieten, bracht zijn handen omhoog en streek verward door zijn donkerbruine, halflange haar. Een zucht ontsnapte hem, hij schrok van de rauwe, grommende ondertoon erin.
    Pas toen herinnerde hij het zich. Had hij Raveny aan willen vallen. Langzaam vouwde hij zijn vleugels weer op zijn rug, keek om zich heen. Hij schraapte zijn keel.
    'Raveny?'


    -

    Mijn GM zou eigenlijk twee uur geleden al afgelopen moeten zijn, maar hij werkt nog steeds. O':

    Waar kan ik inspringen? :'D


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Raveny
    Aarzelend, en compleet tegen alle instincten van zowel het meisje als de zwaluw in, hipte ik een stukje naar buiten. Vanaf een tak aan de rand van het bos keek ik naar Silvano, wiens vleugels inmiddels weer plat op zijn rug waren. Was hij gekalmeerd? Of was het een list? De kleine, gitzwarte kraaloogjes van de zwaluw boorden zich in zijn lichtgrijze ogen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Uhm.
    waar waren Mischa und Nairewen? :'D

    Silvano Vino
    Een opgeluchte zucht ontsnapte toen hij de zwaluw zag - ongedeerd.
    Hij zette behoedzaam een stap in haar richting, tilde zijn handen iets op om te laten zien dat er niks meer zou gebeuren.
    'Het spijt me,' mompelde hij, en sloeg beschaamd zijn grijsblauwe ogen neer.
    Zijn moeder was de enige andere Dulcis in het gezin geweest, zijn grootvader, vader en twee broertjes waren Cornu's. Hij vond het verschrikkelijk, waarom was hij ook niet gewoon een Cornu geworden, in plaats van een onvoorspelbaar beest?

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 20:03 ]


    -

    Meh, ik ga even douchen, anders stink ik straks(cat)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    succes (cat)


    -

    Raveny
    Opgelucht ademde ik uit, spreidde mijn vleugels en landde een paar seconden later op zijn schouder. Even drukte ik mijn kleine, met veren bedekte kopje tegen zijn wang en kraste. Niet jouw schuld, dacht ik, maar zwaluwen praatten niet.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Hij zou willen dat ze gewoon mens was, in plaats van zo'n onhandige vogel die niet kon praten. Maar als ze weer mens zou worden, zou ze geen kleren hebben daar was het iets te koud voor.
    Hij schudde even met zijn hoofd, ervan overtuigd dat ze hem ervan wilde overtuigen dat hij er niks aan kon doen. Dat kon hij wel.


    -

    Raveny
    Geërgerd gekras verliet opnieuw mijn mond. Koppig joch. Opnieuw vloog ik op, landde bij de dichtsbijzijnde kledingbundel en veranderde terug. Ditmaal in mijn mensengestalte liep ik terug naar de open plek, waar Silvano nog altijd niet bewogen had. Zonder iets te zeggen sloeg ik mijn armen om hem heen in een troostende knuffel.



    En ik ga Expeditie Robinson kijken met mn vader, ghehe. Kom misschien zo nog wel.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    M'n moeder is weg, dus ik zit lonely met m'n laptop te kijken (cat)

    Silvano Vino
    Hij stond stokstijf stil, bewoog niet, reageerde niet.
    In zijn hoofd verzamelde nieuwe woede zich, maar deze keer tegen zichzelf. Hij haatte het, als hij opeens zo omsloeg, de neiging kreeg om gewoon íemand te vermoorden.


    -

    Meeeh, m'n internet viel weer uit. D:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Raveny
    Silvano stond daar maar. Hij bewoog niet, zijn armen hingen slap langs zijn lichaam en dus liet ik de mijne ook vallen en deed een stapje achteruit. 'Je overdrijft, hoor,' mompelde ik. 'Volgens mij heb ik jou meer pijn gedaan dan jij mij - laat me eens naar die handen kijken.' Ze zaten helemaal onder de krassen, van mijn pootjes en mijn snavel. 'Oeps.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.