• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)
    Elayna (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    Silvano Vino
    Nog altijd chagrijnig zat hij ergens in het bos, op een omgevallen, half bevoren boomstronk. Geërgerd sloeg hij zijn armen over elkaar, snoof even en toen hij zuchtte, zag hij zijn adem in een grijs wolkje omhoog drijven.
    Natuurlijk snapte ze het niet, en dat zou ze ook nooit doen. Hij vouwde zijn vleugels rond zijn lichaam, een diepe frons op zijn voorhoofd.
    Maar toch, ze kon tenminste wát begrip tonen.


    -

    Raveny
    Met een dikke jas om me heen geslagen, als vervanging voor de vacht, slenterde ik door het bos. Verschillende bundeltjes kleding lagen in mijn armen, anderen waren al verborgen in holle bomen, op takken of in holletjes in de grond. Plotseling stond ik stil, want er was nog iemand anders in het bos. Silvano. Zou hij al weer wat vrolijker zijn?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    hellooooo.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Silvano Vino
    Even volgde hij de wolkjes met zijn ogen. Misschien moest hij maar weer gewoon beginnen met roken. Een gevoel van misselijkheid en verlangen welde meteen in hem op, en met een betrokken gezicht legde hij een hand op zijn buik.
    Nee, niet dus.


    -

    Raveny
    Ik zuchtte even, besloot maar gewoon naar hem toe te lopen. Ik hurkte in de sneeuw en legde de pakketjes onder een grote boom. Vervolgens rechtte ik mijn rug en liep aarzelend naar hem toe. Het was een meter of twintig lopen, maar het bos was hier niet zo dicht en ik kon hem zo zien zitten. Eenmaal bij de open plek aangekomen leunde ik even tegen een stam, bestudeerde zijn gezicht. Hij zag er niet zo goed uit. 'Hé,' zei ik zachtjes.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hoi Val ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Meeeh, I can has a samenvatting?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Hello (:

    Silvano Vino
    Lichtelijk geërgerd keek hij op. Het was niet zozeer dat hij haar weg wilde hebben, maar hij was zoals altijd de dag na een "aanval" niet erg aanspreekbaar.
    'Hoi,' mompelde hij, en haalde onwillekeurig een hand door zijn donkerbruine kapsel.


    -

    Raveny
    Even bleef het stil. Pas toen na een paar minuten de wolken witte vlokken over het eiland begonnen te strooien, bewoog ik weer. Ik haalde een hand door mijn gitzwarte haar, knipperde een paar keer en richtte mijn lichtgrijze ogen toen weer op de grond. 'Ben je boos op me?' vroeg ik kleintjes.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Er is volgens mij vrij weinig gebeurt, wij drieën zijn zo'n beetje de enige mensen die nog in deze RPG komen... Silvano werd Dulcis-gek en heeft Raveny aangevallen, maar ze is ongedeerd. Das zo'n beetje alles denk ik xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    ik ga naar m'n vader, tot seu denk ik <3


    -

    Ciao <3


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    byee <3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    (no_chears)


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    You wanna talk to Zorah?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.