• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)
    Elayna (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"


    -

    Raveny
    'Da's best dapper,' vond ik. 'En het is hier koud - is het vuur uit gegaan?' Ik liep de woonkamer weer in en constateerde dat het vuur in de haard inderdaad alleen nog een beetje nasmeulde. Rustig hurkte ik ervoor en stak het opnieuw aan.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Sorry, ik doe drie dingen tegelijk xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    'Het is altijd koud op dit eiland,' mompelde hij, en plofte neer op één van de stoelen.
    Bedenkelijk volgde hij het meisje met zijn grijsblauwe ogen, zette daarna het inmiddels weer halflege glas op het tafeblad en leunde achterover.


    -

    Raveny
    'Tsja,' mompelde ik. Opnieuw voelde ik zijn blik op me, wat me weer aan het denken zette. Maar die gedachtes schudde ik van me af en met een glimlach plofte ik tegenover hem neer op de bank. 'Wat is je lievelingskleur?' Het was de eerste vraag die in me opkwam.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Vrijwel meteen schoten zijn wenkbrauwen omhoog, waarna hij grinnikend een hand door zijn donkebruine haar haalde.
    'Weet ik veel, blauw?'
    Had hij eigenlijk nog nooit over nagedacht. 'Ik ken ook niet veel andere kleuren dan wit.'


    -

    Raveny
    Ik grinnikte. 'Mijne ook. Nachtblauw. Als de wereld verging en je mocht tien personen redden, wie zouden dat zijn? Trouwens, ik ga je gewoon willekeurige vragen stellen, want ik verveel me dood,' verklaarde ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Even eten, zo weer terug.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Tot seu (:

    Silvano Vino
    'Dat merk ik.'
    Hij fronsde zijn wenkbrauwen even, ging verzitten. 'Mijn gezin - dat zijn er dus al vier. Peter, Leon, jij..'
    Bedenkelijk liet hij zijn vingertoppen over de stoffe armleunging glijden. 'En dan de eerste drie die zich aanmelden, denk ik maar,' grinnikte hij, omdat hij niet verder kwam.


    -

    Raveny
    Ik grinnikte. 'Fijn dat ik op je lijst sta. Ik kom niet verder dan jij en ik, eerlijk gezegd. Maar je broertje is schattig, dus ik neem jouw gezin gewoon ook gezellig mee. Dat is dan vijf. Hmm, misschien neem ik dat meisje mee dat in het bos woont. Ze lijkt me wel aardig. En dan vier random mensen.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ben ik weer ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Kay, now I'm bored.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Haha, ik was toen net aan het eten :'D

    Silvano Vino
    Hij trok één van zijn wenkbrauwen even op, om zich daarna te bedenken dat hij haar waarschijnlijk kende. Er was weinig twijfel over mogelijk dat zij degene was die hij uit het water had gevist.
    'Heb je nog een stomme vraag?' vroeg hij met een lichte grijns.


    -

    Zorah wants to meet Elayna? (cat)


    -

    Sure!
    Raveny
    Ik grijnsde. 'Nog een heleboel. Wat is je lievelingseten?' Ondertussen trok ik mijn benen op, sloeg mijn armen om ze heen en legde mijn kin op mijn knieën.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Trouwens, Raveny en Silvano hebben meer drama nodig, want ze doen meestal twee dagen over een uur en dan gebeurt er zo weinig.
    Dus had ik het mooie idee dat Silvano Dulcis-gek werd ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.