• Hey. Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de eigenaar van deze RPG IrishMiracle. Ook heb ik een verhaallijn.
    Iedereen bevind zich in Zweinstein/Zweinsveld/Londen/WegIsWeg/Ministerie/Verboden bos [kies zelf, alleen alle leerlingen moeten in Zweinstein, Zweinsveld, Verboden bos of de WegIsWeg.] En je mag dan je eigen gang gaan.
    Het liefst moet je alsjeblieft de plaats waar je bent achter je naam invullen.

    Graag aan je taal houden, zoals de Delacours licht frans, like:
    "Iek ben Gabrielle Delacour, en niemand anders ies zo lief as mijn zus, Fleur."


    ---

    Rollen.
    Loena L. Leeflang | IrishMiracle.
    Roos Wemel | IrishMiracle.
    Albus S. Potter | IrishMiracle. 3de x.
    Fleur Delacour | Basecca.
    Hermelien J. Griffel | Clove.
    Ginny M. Wemel | GinaW.
    James Potter | Ashmore.
    Draco Malfidus | HurtedHeart.
    Albus Perkamentus | HurtedHeart.
    Severus Sneep | Brunito.
    Ted T. Tops | Veerleo.
    Victoire Wemel | Mobiliarbus.
    Lily L. Potter | Fallacy.
    James S. Potter | Ashmore.
    Charlie Wemel | Veerleo.
    Nymphadora Tops | Fallacy.
    Scheurbek | Spaarkoe.
    Dobby | Spaarkoe.
    Bellatrix van Detta | Spaarkoe. 3de x.

    Agathe Alathea Favré | Clove.

    Wikipedia kan je met alles helpen!
    ---
    Loena Leeflang, Zweinstein, 3de verdieping = gang.
    Ik huppelde door de gang van de 3de verdieping, zonder schoenen, die weer door Nurgels gepakt waren. Ik liet overal folders vallen en deelde die ook uit, en ondertussen was ik ook opzoek naar mijn vrienden, zoals Harry of Ronald.

    Gabrielle Delacour, De Schelp = woonkamer.
    Ik zat op de bank naar een Franse televisieserie te kijken, en ik probeerde ook te achterhalen waar Fleur, mijn zus, was.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 9:17 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hermelien J. Griffel
    'Roos Wemel,' zeg ik waarschuwend met mijn Engels-accent.
    Ik kijk Roos waarschuwend aan en hoop dat ze nu zich zal gedragen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Severus Snape
    Ik gaf een kort knikje en liet mijn mondhoeken omhoog krullen tot een glimlach, het was een poging tot vriendelijkheid, maar het lukte me niet zoals bedoeld was. 'goedendag, Lilly" antwoordde ik kalm


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Roos A. Wemel.
    'OOEEH!' riep ik. 'Go Lil, Go Sev, Go Lil, Go Sev,' bleef ik plagen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lily Evers
    "Hoe gaat het?" vraag ik met een glimlach normaal zouden James, Remus of Sirius er wel zijn om dit moment te verstoren.
    Eigenlijk vind ik het wel fijn hier, samen met Severus, niet zo denken Lily hij heeft je hart gebroken.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Hermelien J. Griffel
    'Roos Wemel hou onmiddelijk op met dat kinderachtige gedag,' zeg ik kalmer.
    Mijn blik bgint ook milder te worden, maar ik wil nog steeds dat Roos zich gedraagt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Severus Sneep
    'Uitstekend" antwoordde ik. vooral hier met jou, wilde ik er aan toevoegen. 'En met jou?" ik wist niet meer zo goed hoe ik me moest gedragen bij Lily, ik had haar al lang niet gesproken. 'We hebben elkaar verschrikkelijk lang niet gesproken.." zei ik nu


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ronald Wemel
    Doordat ik zo onhandig door de gangen had geklotst en tegen een bankje was gebotst viel had ik een spel wat een stel eerste jaars tovernaars aan het spelen omgegooid, 'oh, pardon" zei ik, de kinderen keken verschrikt. Alzeker toen ze merkte dat het glazen onderdeel van het spel aan diggelen was gevallen, 'oh, laat mij maar even." ik trok mijn wand en maakte een zwiepje, 'reparo"


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    [Even brb]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lily Evers
    "Het gaat wel" mompel ik en wieg wat onhandig heen en weer bij de tweede zin die hij uitspreekt springen tranen in mijn ogen en een eenzame traan rolt over mijn wang.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Severus Snape
    Ik knikte en voelde mn lichaam bevriezen toen ik de traan langs haar wang zag, ik slikte, ik voelde me ongemakkelijk en wist niet hoe ik me moest gedragen in deze situatie.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hermelien J. Griffel
    'Roos ik ga je vader zoeken,' zeg ik.
    Ik loop door de gangen en zie dan dat Ron bij een bankje(waar eerstejaars tovernaars een spel spelen). Ik loop naar hem toe en glimlach.
    'Ron,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ron Wemel
    De 2 leerlingen bedankte me toen het glas geheeld was. Ik keek op en grijnsde toen ik Hermelien zag, 'Hermelien, ik zocht al eeuwen naar je!" riep ik iets te enthousiast.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hermelien J. Griffel
    Nadat hij dat heeft gezegd omhels ik Ron en druk me dicht tegen hem aan. Alsof dan de hele wereld weg zal gaan, verdwijnen alsof het nooit heeft bestaan.
    'En ik zocht eeuwen naar jouw,' zeg ik glimlachend.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ron Wemel
    Ik moest wat sullig grijnzen en snoof haar vertrouwde geur op, het was heerlijk om haar warmte weer te voelen. Om weer bij haar te zijn, ook al had ik haar niet eens zo lang geleden nog gezien. 'En hoe is het met mijn Hermelien?" vroeg ik


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Lily Evers
    "Ik heb je gemist Sev" zeg ik en slaag daarna mijn armen om hem heen.
    Een glimlach siert mijn mond, op dit moment kan ik niet gelukkiger zijn.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)