• Hey. Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, het was leuk op school.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de eigenaar van deze RPG IrishMiracle. Ook heb ik een verhaallijn.
    Iedereen bevind zich in Zweinstein/Zweinsveld/Londen/WegIsWeg/Ministerie/Verboden bos [kies zelf, alleen alle leerlingen moeten in Zweinstein, Zweinsveld, Verboden bos of de WegIsWeg.] En je mag dan je eigen gang gaan.
    Het liefst moet je alsjeblieft de plaats waar je bent achter je naam invullen.

Graag aan je taal houden, zoals de Delacours licht frans, like:
    "Iek ben Gabrielle Delacour, en niemand anders ies zo lief as mijn zus, Fleur."

---

Rollen.
    Loena L. Leeflang | IrishMiracle.
    Roos Wemel | IrishMiracle.
    Albus S. Potter | IrishMiracle. 3de x.
    Fleur Delacour | Basecca.
    Hermelien J. Griffel | Clove.
    Ginny M. Wemel | GinaW.
    James Potter | Ashmore.
    Draco Malfidus | HurtedHeart.
    Albus Perkamentus | HurtedHeart.
    Severus Sneep | Brunito.
    Ted T. Tops | Veerleo.
    Victoire Wemel | Mobiliarbus.
    Lily L. Potter | Fallacy.
    James S. Potter | Ashmore.
    Charlie Wemel | Veerleo.
    Nymphadora Tops | Fallacy.
    Scheurbek | Spaarkoe.
    Dobby | Spaarkoe.
    Bellatrix van Detta | Spaarkoe. 3de x.

Agathe Alathea Favré | Clove.

Wikipedia kan je met alles helpen!
    ---
    Loena Leeflang, Zweinstein, 3de verdieping = gang.
    Ik huppelde door de gang van de 3de verdieping, zonder schoenen, die weer door Nurgels gepakt waren. Ik liet overal folders vallen en deelde die ook uit, en ondertussen was ik ook opzoek naar mijn vrienden, zoals Harry of Ronald.

Gabrielle Delacour, De Schelp = woonkamer.
    Ik zat op de bank naar een Franse televisieserie te kijken, en ik probeerde ook te achterhalen waar Fleur, mijn zus, was.

[ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 9:17 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Loena Leeflang.
    Ik draaide me om. 'Hoi James,' begroette ik hem en ik glimlachte. Ik pakte mijn wand, draaide me om en richtte op mijn schoenen.
    'Accio!' De schoenen zweefden naar me toe, en ik ving ze.

Albus S. Potter.
    Ik rende door de gangen, totdat ik Loena, mijn broer(tje) James en professor Perkamentus tegenkwam. Ik stopte niet met rennen, en botste perongeluk tegen James aan.

[Snitched, idk. Doe maar dat je opweg bent naar Zweinstein ofzo, om proberen wraak te nemen en dan de kinderen van HP pakt ofzo?]

Scheurbek
    Ik begon te ruiken of ik iemand rook die ik kende. Hagrid was nergens te bekenen. Daar kwam zijn geur een klein beetje veranderd, maar toch nog Harry. Ik vloog door de ruit en kwam aan bij de 3e verdieping. Daar zag ik Perkamentus en Harry. Maar wascht hij zag er anders uit. Ik gaf een brul om zijn geziht te zien.

Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

[i]James S. Potter[/i]
    "Kijk uit!" zeg ik met een boze stem tegen mijn kleine broertje Albus.
    Al sinds zijn eerste jaar hebben we ruzie.

[ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 16:50 ]

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

[Scheurbek(L) hij kis echt lief ik wil hem als huisdier xD]
    Albus Perkamentus
    Steeds meer kinderen kwamen hier. Naast Luna kwamen ook James en Albus. 'Halle Albus en james.' et was grappig om je eigen naam te zeggen. ik vind James op nadat Albus tegen hem op was gebotst. 'Wel uitkijken he kleine doerakjes.' Zei ik grappend. Een gebrul was te horen en iedereen draaide zich om. Was dat Scheurbek?

I'm finally back, Finally after a Year break

[Gaat ieand nog reageren :(]

Albus S Potter.
    Ik stak mijn tong boos uit naar James. Ik draaide mijn hoofd daarna naar het gebrul, het gebrul van de griffioen waar mijn vader me altijd over vertelde.

HurtedHeart schreef:
    [Gaat ieand nog reageren :(]

[Je moet nog met Draco reageren :A]

Draco Malfoy
    ik had er genoeg van. Ze had een vreemd accent en ze was raar en ik hate haar. Snel sprak ik een spreuk terwijl ik mijn Wand pakte ik richte hem direct op haar en een vloedgolf van water kwam over haar heen. Drijfnat stond ze daar. 'En nu wegwezen klein kind.' Zei ik terwijl ik mijn hoofd van haar wegweek en naar de Zwadderich leerlingen kamer liep. Snel zei ik het Pasword zondre dat z het hoorde en liep langzaam naar binnen

Severus Sneep
    Vanuit mijn kamertje betrad ik het kasteel, mijn gewaad wapperde zachtjes langs me en mijn voetstappen weerklonken in de gangen. Mijn strakke blik gleed langs mijn omgeving en bleef hier en daar hangen bij een verdwaalde leerling, na een tijd kwam ik langs de verdieping waar zo ook de rest was, verstijfd bleef ik staan toen ik de drukte zag. Geen goede plek om te zijn.

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

[Kan die James antwoorden anders kan ik niet verder:S]

Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

Albus S. Potter.
    Ik besloot weg te rennen, en toen ik weer wegrende botste ik onderweg tegen Professor Sneep aan. Mijn boeken vielen op de grond en ik zelf daarna ook. Hyperactieve die ik was.

Gabrielle Delacour.
    'Hmpf.' Ik knipte met mijn vingers en ik had toen een nieuw jurkje aan. Daarna verschijnselde ik weer terug en zat ik naast Victoire op de bank, in de Schelp.

[ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 17:09 ]

Fleur Wemel - Delacour.

Ik merk dat Gabriëlle me roept en loop de woonkamer in. Victoire zit naast haar op de bank en Bill leest op zijn gemak zijn krant door.

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

James S. Potter
    Boos kijk ik richting Albus, ik haal een keer diep adem en denk dan aan de regel van Pap.
    "James maak nog een keer ruzie met je broertje en je zit de hele vakantie op je kamer".
    Mijn hoofd draait naar de plek waar iedereen naar kijkt en al snel zie ik scheurbek verschijnen.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)