• Hey. Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de eigenaar van deze RPG IrishMiracle. Ook heb ik een verhaallijn.
    Iedereen bevind zich in Zweinstein/Zweinsveld/Londen/WegIsWeg/Ministerie/Verboden bos [kies zelf, alleen alle leerlingen moeten in Zweinstein, Zweinsveld, Verboden bos of de WegIsWeg.] En je mag dan je eigen gang gaan.
    Het liefst moet je alsjeblieft de plaats waar je bent achter je naam invullen.

    Graag aan je taal houden, zoals de Delacours licht frans, like:
    "Iek ben Gabrielle Delacour, en niemand anders ies zo lief as mijn zus, Fleur."


    ---

    Rollen.
    Loena L. Leeflang | IrishMiracle.
    Roos Wemel | IrishMiracle.
    Albus S. Potter | IrishMiracle. 3de x.
    Fleur Delacour | Basecca.
    Hermelien J. Griffel | Clove.
    Ginny M. Wemel | GinaW.
    James Potter | Ashmore.
    Draco Malfidus | HurtedHeart.
    Albus Perkamentus | HurtedHeart.
    Severus Sneep | Brunito.
    Ted T. Tops | Veerleo.
    Victoire Wemel | Mobiliarbus.
    Lily L. Potter | Fallacy.
    James S. Potter | Ashmore.
    Charlie Wemel | Veerleo.
    Nymphadora Tops | Fallacy.
    Scheurbek | Spaarkoe.
    Dobby | Spaarkoe.
    Bellatrix van Detta | Spaarkoe. 3de x.

    Agathe Alathea Favré | Clove.

    Wikipedia kan je met alles helpen!
    ---
    Loena Leeflang, Zweinstein, 3de verdieping = gang.
    Ik huppelde door de gang van de 3de verdieping, zonder schoenen, die weer door Nurgels gepakt waren. Ik liet overal folders vallen en deelde die ook uit, en ondertussen was ik ook opzoek naar mijn vrienden, zoals Harry of Ronald.

    Gabrielle Delacour, De Schelp = woonkamer.
    Ik zat op de bank naar een Franse televisieserie te kijken, en ik probeerde ook te achterhalen waar Fleur, mijn zus, was.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 9:17 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ron Wemel
    Ik glimlachte even naar Hermelien en keek geschrokken op van Dobby, 'Dobby! Godallemachtig.." ik zweeg even en liet mijzelf weer kalmeren, geen spin, het was gewoon Dobby. 'wat kom je doen Dobby?" vroeg ik.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hermelien J. Griffel
    Ik lach zachtjes om Ron's reactie en laat mijn arm( met de wand die op Dobby gericht was) zakken.
    'Hallo, Dobby,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dobby
    'Dobby verveelde zich en wou helpen. Dobby hoorde dat Voldermordt gezien was dus Dobby dacht dat Dobby kon helpen.' Zei ik met een scheve glimlach.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Hermelien J. Griffel
    'Voldemort? Is hij hier?' vraag ik.
    Ik pak mijn wand stevig beet en denk aan alle spreuken die ik ken.
    'Hij is terug,' mompel ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ron Wemel
    Mijn ogen sperden zich wagenwijd open, 'wàt zei je? Voldemort gezien? Waar? Waar is Voldemort gezien Dobby?!" vroeg ik geschrokken, dat betekende dat onze kinderen gevaar liepen! Ik hief mijn wand en sprak zachtjes 'lumos', niet dat dat een wereld van verschil maakte.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    James S. Potter
    "Loena?, ik hoor iets" piep ik en wijs richting de plek waar het geluid vandaan komt "Lumos maxima" zeg ik en het lichtje wordt groter.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Dobby
    'Nee Dobby heeft Voldermort niet gezien maar Scheurbek wel. Dobby heeft een spreuk gevonden om dierentaal te vertalen. Toen Dobby dat hoorde vond Dobby dat hij Harry en zijn vrienden moest waarschuwen. Dobby verschijnselde naar Ron en Hermelien toe en zag een dode eenhoorn. Dobby denkt dat Voldermort het gedaan heeft.' Zei ik ter informatie. Wat was ik blij met Scheurbek. Ik had hem tijdens ey verschijnselen gehoord en vertaald. Dobby was bang. Ja erg bang. Dobby zijn meester zijn kinderen waren in gevaar. Harry Potter had Dobby vrijgelaten, maar toch zag Dobby hem no als zijn meester.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Hermelien J. Griffel
    'Bedankt Dobby voor het waarschuwen. We zullen oppassen,' zeg ik.
    Ik kijk naar Ron en glimlach.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [IrishMiracle mijn zelfverzonnen personage staat nog niet op de lijst]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ron Wemel
    Ik knikte beamend en keek naar Hermelien, 'zullen we niet onze kinderen moeten zoeken? Misschien zijn ze in gevaar.." zei ik, en keerde me dan weer tot Dobby, 'eh, ja, bedankt Dobby"


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hermelien J. Griffel
    'Roos is hier, dus we kunnen haar beter gaan zoeken,' zeg ik.
    Ik loop dieper het bos in en fluister 'lumos'. Mijn wand geeft een beetje licht en ik kan weer beter zien.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Loena Leeflang.
    'Er is niets aan de hand...' Ik draaide me naar het geluid toe, en zag nog net Hermelien, Ronald en Dobby staan.
    'Hermelien! Ronald! Dobby! Hier!' fluisterde ik ietwat roepend.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    kan ik als Sirius?

    ~Voldemort~

    Geruisloos loop ik door het Verboden Bos. Overal lijken er mensen te praten. Maar dat kan niet. Ik ben hier alleen, zeker weten. Voor de zekerheid fluister ik toch nog: 'Invisibilus.' Meteen word ik onzichtbaar en nog voorzichtiger loop ik verder. Vandaag neem ik wraak. Zoete wraak.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Hermelien J. Griffel
    'Loena stil. Hij is hier,' fluister ik.
    Ik moet voorzichtig zijn, ik moet Roos en Ron beschermen. Ik zal vechten. Ik heb al eerder gevochten met Dooddoeners. Maar Voldemort is weer wat anders.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.