• Hey. Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de eigenaar van deze RPG IrishMiracle. Ook heb ik een verhaallijn.
    Iedereen bevind zich in Zweinstein/Zweinsveld/Londen/WegIsWeg/Ministerie/Verboden bos [kies zelf, alleen alle leerlingen moeten in Zweinstein, Zweinsveld, Verboden bos of de WegIsWeg.] En je mag dan je eigen gang gaan.
    Het liefst moet je alsjeblieft de plaats waar je bent achter je naam invullen.

    Graag aan je taal houden, zoals de Delacours licht frans, like:
    "Iek ben Gabrielle Delacour, en niemand anders ies zo lief as mijn zus, Fleur."


    ---

    Rollen.
    Loena L. Leeflang | IrishMiracle.
    Roos Wemel | IrishMiracle.
    Albus S. Potter | IrishMiracle. 3de x.
    Fleur Delacour | Basecca.
    Hermelien J. Griffel | Clove.
    Ginny M. Wemel | GinaW.
    James Potter | Ashmore.
    Draco Malfidus | HurtedHeart.
    Albus Perkamentus | HurtedHeart.
    Severus Sneep | Brunito.
    Ted T. Tops | Veerleo.
    Victoire Wemel | Mobiliarbus.
    Lily L. Potter | Fallacy.
    James S. Potter | Ashmore.
    Charlie Wemel | Veerleo.
    Nymphadora Tops | Fallacy.
    Scheurbek | Spaarkoe.
    Dobby | Spaarkoe.
    Bellatrix van Detta | Spaarkoe. 3de x.

    Agathe Alathea Favré | Clove.

    Wikipedia kan je met alles helpen!
    ---
    Loena Leeflang, Zweinstein, 3de verdieping = gang.
    Ik huppelde door de gang van de 3de verdieping, zonder schoenen, die weer door Nurgels gepakt waren. Ik liet overal folders vallen en deelde die ook uit, en ondertussen was ik ook opzoek naar mijn vrienden, zoals Harry of Ronald.

    Gabrielle Delacour, De Schelp = woonkamer.
    Ik zat op de bank naar een Franse televisieserie te kijken, en ik probeerde ook te achterhalen waar Fleur, mijn zus, was.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 9:17 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Roos A. Wemel.
    Ik knikte even. 'Wanneer moet het huiswerk van Toverdranken klaar zijn? En wanneer krijgen we nog meer lessen van Toverdranken? En mag ik nog meer huiswerk voor Toverdranken?' vroeg ik geïntereseerd.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hermelien J. Griffel
    'Hoe gaat het?' vraag ik met een glimlach op mijn gezicht.
    Hoe zal het voor Lily zijn om door de gangen van Hogwarts te lopen? Voor mij is het nooit apart geweest, maar ik ben dan wel mezelf en ik kan niet voor iedereen spreken.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 18:36 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Severus Snape
    'Ik verwacht morgen dat je het af hebt, dan hebben we een dubbel uur les. En meer huiswerk? Je zal maar wachten tot morgen, dan krijg je genoeg huiswerk" antwoordde ik, apart, er waren niet vaak kinderen zo ijverig. Het was een dochter van haar moeder, Hermelien Griffel.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Roos A. Wemel.
    'Oké, dan is het gelukt,' zei ik fronsend. Ik hield een stapel huiswerk naar voren om het vervolgens te geven. 'Alstublieft. Maar ik wil niet wachten tot morgen.'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Severus Snape
    Ik nam het stapeltje papieren door en bladerde het vlug door, 'ziet er prima uit" zei ik, 'en het spijt me, ik kan je geen extra huiswerk opgeven. We gaan morgen een vrij simpel toverdrankje brouwen, je zou het alvast kunnen voorbereiden."


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Lily Evers
    "Het gaat wel" antwoord ik, ergens denk ik dat ik Hermelien erg veel verschuldigd ben.
    Ik denk na over mijn tijd op Hogwarts, De Marauders en Severus.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Hermelien J. Griffel
    'Het lijkt anders alsof het niet goed gaat. Wat is er?' vraag ik bezorgd.
    Ik kijk naar Lily en kan gewoon zien dat het niet al te prima gaat. Denkt ze over Severus? Of over James Potter? Of over Harry? Ik hoor Roos' stem en kijk dan naar haar. Ik kijk dan naar Severus.
    'Hallo proffesor.Sneep,' zeg ik met een Engels-accent dat dus helemaal niet nep is.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 18:47 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Roos A. Wemel.
    'En trouwens, mijn mama praat met iemand, die je vroeger heel erg miste.' Ik grijnsde, pakte Sneeps pols vast en begon te trekken, en ondertussen te rennen. Ik kwam uit bij Hermelien en Lily.
    'TADA!'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Severus Snape
    Ik had mijn hand inmiddels losgetrokken van die van Roos, maar ik volgde haar, behoedzaam. Ik stopte met lopen toen ik Hermelien en mijn grote liefde van mijn kinderjaren, en misschien nogsteeds, zag.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 18:48 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    [Ik volg het niet helemaal, is dit de tijd na de battle of hogwarts of ervoor?? Ik speel Cho Chang by the way xd]


    Stay Strong Darling

    [Na de battle.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Roos A. Wemel.
    Ik gaf Sneep een duwtje in de rug, zodat hij naar Lily toe ging.
    'Mijn 'favoriete' leraar, poef, hier, bij Lily. Sexy,' plaagde ik hun.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hermelien J. Griffel
    'Roos Wemel niet plagen en behandel anderen met respect,' zeg ik streng.
    Ik glimlach verontschuldigend naar Sneep en Lily.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Roos A. Wemel.
    'Lekker puhh! Professor, geef me maar straf, dat is alleen maar goed,' grijnsde ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lily Evers
    "Het gaat wel" antwoord ik en knik mijn adem blijft hangen wanneer ik Severus zie.
    Houd je hoofd bij James Lily, je houdt van hem.
    "Ha-halo Severus" zeg ik en speel wat met mijn haar.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)