• Hey. Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de eigenaar van deze RPG IrishMiracle. Ook heb ik een verhaallijn.
    Iedereen bevind zich in Zweinstein/Zweinsveld/Londen/WegIsWeg/Ministerie/Verboden bos [kies zelf, alleen alle leerlingen moeten in Zweinstein, Zweinsveld, Verboden bos of de WegIsWeg.] En je mag dan je eigen gang gaan.
    Het liefst moet je alsjeblieft de plaats waar je bent achter je naam invullen.

    Graag aan je taal houden, zoals de Delacours licht frans, like:
    "Iek ben Gabrielle Delacour, en niemand anders ies zo lief as mijn zus, Fleur."


    ---

    Rollen.
    Loena L. Leeflang | IrishMiracle.
    Roos Wemel | IrishMiracle.
    Albus S. Potter | IrishMiracle. 3de x.
    Fleur Delacour | Basecca.
    Hermelien J. Griffel | Clove.
    Ginny M. Wemel | GinaW.
    James Potter | Ashmore.
    Draco Malfidus | HurtedHeart.
    Albus Perkamentus | HurtedHeart.
    Severus Sneep | Brunito.
    Ted T. Tops | Veerleo.
    Victoire Wemel | Mobiliarbus.
    Lily L. Potter | Fallacy.
    James S. Potter | Ashmore.
    Charlie Wemel | Veerleo.
    Nymphadora Tops | Fallacy.
    Scheurbek | Spaarkoe.
    Dobby | Spaarkoe.
    Bellatrix van Detta | Spaarkoe. 3de x.

    Agathe Alathea Favré | Clove.

    Wikipedia kan je met alles helpen!
    ---
    Loena Leeflang, Zweinstein, 3de verdieping = gang.
    Ik huppelde door de gang van de 3de verdieping, zonder schoenen, die weer door Nurgels gepakt waren. Ik liet overal folders vallen en deelde die ook uit, en ondertussen was ik ook opzoek naar mijn vrienden, zoals Harry of Ronald.

    Gabrielle Delacour, De Schelp = woonkamer.
    Ik zat op de bank naar een Franse televisieserie te kijken, en ik probeerde ook te achterhalen waar Fleur, mijn zus, was.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 9:17 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Perkamentus
    'Scheurbek, mijn trouwe vriend. Dobby zal wel de vertaal spreuk hebben gebruikt.' Concludeerde ik. Ik frumelde even aan mijn baard en keek naar beneden. 'Kunnen jullie me naar Dobby en Scheurbek brengen?' Zei ik opmerkzaam. Ik moest die spreuk ook op Scheurbek gebruiken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hermelien J. Griffel
    'Natuurlijk proffesor. Perkamentus,' zeg ik.
    Ik loop richting Dobby en Scheurbek en knik naar hun.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Scheurbek en Dobby zijn er nu niet -__- Spaarkoe is mijn vriendin ik sms haar ff om te vragen of ik ff haar personages te bespelen via mijn personages]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Okay]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Het mag (yeah)] [Heb de spreuken ff zelf bedacht]
    Perkamentus
    Ik liep achter Hermelien aan naar Dobby en Scheurbek. Ik keek goed om me heen. Ondanks mijn oudheid zag ik nog uittekend. 'Scheurbek waar hem je Voldermort Gezien?' Zei ik tegen Scheurbek. Ik moest het weten. 'Anstelisima.' Zei ik zodat ik Scheurbek kon verstaan. 'Ik vloog over het verboden woud om naar het zweinsteins veld te komen. Ik zag een zwart gewaad en aan mijn neus te ruiken was het HEM. Ik zal me daar nooit in vergissen.' Zei Scheurbek met een mens achtige stem. 'Bedankt Scheurbek. Dat moest ik even weten.' Zei ik terwijl ik hem een aai op zijn neus gaf.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hermelien J. Griffel
    'Hij heeft vast Bellatrix bij zich,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ron Wemel
    Ik huiverde eventjes, 'en wat moet hij hier nou weer zoeken?" vroeg ik met een piepstemmetje, waarom kwam híj de rust weer verstoren?

    Severus Snape
    Ik merkte Professor Perkamentus op en een groepje mensen, en Dobby en Scheurbek. Ik keek even om me heen en begon er heen te lopen, 'hulp nodig?" vroeg ik

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 6:51 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ginny M. Wesley
    "Hoi Hermelien, ik kom helpen!" roep ik luid.


    Define "good".

    Voldemort

    'Verdomme. Dit gaat niet werken.'
    Ik kijk om, en zie dat we ingesloten worden.
    'Dit gaat fout, Bella.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ginny M. Weasley
    Hoi Voldy, je bent ingesloten ^^


    Define "good".