• Hey. Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, het was leuk op school.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de eigenaar van deze RPG IrishMiracle. Ook heb ik een verhaallijn.
    Iedereen bevind zich in Zweinstein/Zweinsveld/Londen/WegIsWeg/Ministerie/Verboden bos [kies zelf, alleen alle leerlingen moeten in Zweinstein, Zweinsveld, Verboden bos of de WegIsWeg.] En je mag dan je eigen gang gaan.
    Het liefst moet je alsjeblieft de plaats waar je bent achter je naam invullen.

Graag aan je taal houden, zoals de Delacours licht frans, like:
    "Iek ben Gabrielle Delacour, en niemand anders ies zo lief as mijn zus, Fleur."

---

Rollen.
    Loena L. Leeflang | IrishMiracle.
    Roos Wemel | IrishMiracle.
    Albus S. Potter | IrishMiracle. 3de x.
    Fleur Delacour | Basecca.
    Hermelien J. Griffel | Clove.
    Ginny M. Wemel | GinaW.
    James Potter | Ashmore.
    Draco Malfidus | HurtedHeart.
    Albus Perkamentus | HurtedHeart.
    Severus Sneep | Brunito.
    Ted T. Tops | Veerleo.
    Victoire Wemel | Mobiliarbus.
    Lily L. Potter | Fallacy.
    James S. Potter | Ashmore.
    Charlie Wemel | Veerleo.
    Nymphadora Tops | Fallacy.
    Scheurbek | Spaarkoe.
    Dobby | Spaarkoe.
    Bellatrix van Detta | Spaarkoe. 3de x.

Agathe Alathea Favré | Clove.

Wikipedia kan je met alles helpen!
    ---
    Loena Leeflang, Zweinstein, 3de verdieping = gang.
    Ik huppelde door de gang van de 3de verdieping, zonder schoenen, die weer door Nurgels gepakt waren. Ik liet overal folders vallen en deelde die ook uit, en ondertussen was ik ook opzoek naar mijn vrienden, zoals Harry of Ronald.

Gabrielle Delacour, De Schelp = woonkamer.
    Ik zat op de bank naar een Franse televisieserie te kijken, en ik probeerde ook te achterhalen waar Fleur, mijn zus, was.

[ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 9:17 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Severus Sneep
    Ik merkte de kleine Albus Potter op en gaf hem een schampere blik, 'kijk uit waar je je boeken neergooit" zei ik spottend, met mijn hand wees ik naar de plas waar zijn boeken in waren gevallen, het zag er uit als een onschuldig toverdrankje wat iemand eerder deze dag had laten vallen.

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Scheurbek
    Ergens herken ik wat aan hem als Harry. Rustig stap ik naar voren. Zijn ogen staan een beetje angstig, maar ook vertrouwd. Rustig stap ik naar voren. Even grauw ik. Hij zou het ritueel moeten kennen (buigen enzo). Ik wachte tot hij dat zou doen. Toch zat ik te twijfelen of het wel Harry was.

Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

Albus S. Potter.
    Ik had zin om melig te doen, zoals eerder. Ik krabbelde overeind.
    'Moeha, mijn tweede naam is uw voornaam,' zei ik grijnzend en ik pakte mijn boeken op. 'Maar ik ben niet zo'n chagrijn als u,' mompelde ik, alleen perongeluk hoorbaar voor Professor Sneep.

Severus Sneep
    'Pardon?" toch had ik hem prima gehoord, ondankbaar joch. 'Ik denk dat dat vanmiddag een uurtje strafwerk schrijven wordt, Potter"

Albus S. Potter.
    'Ik luister toch niet,' zei ik ondeugend. Ik grijnsde nog steeds.

James S. Potter
    "Je moet buigen voor een Hippogrief en wachten tot hij terug buigt" heeft Hagrid ooit gezegd.
    Ik maak een diepe buiging en wacht tot de Hippogrief het zelfde doet.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Severus Sneep
    'dat zou ik wel doen" antwoordde ik scherp, misschien liet ik het dit keer wel tussen de vingers door zien.

Albus S. Potter.
    'Dat zouden domme mensen wel doen, ja.' Ik stak mijn tong uit. 'En je kan me er niet toe dwingen.'

Scheurbek
    Was het Harry??! het was Harry!! hij boog. Ik boog snel terug en rende op hem af. Met grote ogen van schrik keek hij me aan. Was hij soms van me geschrokken? Snel stopte ik zodat ik hooguit een halve meter can hem afstond. Ik wou hem niet bang maken.

[*heeft heel wat gemist* Wat moeten de tovenaars als Harry doen-Die dus al van Hogwarts weg zijn-?]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

James S Potter
    Geschrokken kijk ik naar de Hippogrief, "Ehm Hallo" zeg ik en zet een stap dichterbij.
    "Je denkt vast dat ik mijn vader ben Harry Potter?" zeg ik tegen de Hippogrief.
    Ik heb geen idee of hij weet wat ik zeg.

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Scheurbek
    Dit was niet Harry?! Mijn ogen werden groot en rook aan hem. Hij rook zo vertrouwd. Zachtjes bromde (lief grommen) ik iets. ik pakte zijn hand en liet hem op zijn snuit rusten. Rustig ging ik half zitten alf staan zodat hij op me kon klimmen. Als hij net als harry was zou dat geweldig zijn.. Misschien een nieuwe vriend.

[Is even eten hiero ;)]

[@Clove, die zijn op Zweinstein, of de plaatsen die ik aangaf in de post.]

Roos Wemel.
    Ik huppelde door de school, en ik had mijn boeken strak vast. Toen ik bij de 3de verdieping was, zag ik James, Scheurbek, Loena en Perkamentus.
    'Hooi,' zei ik vrolijk en ik bleef een beetje achter James staan, en ik keek naar Scheurbek.

Severus Sneep
    'een Imperius vloek zou hierbij goed zijn werk doen" beaamde ik en keek rond

Albus S. Potter.
    'Dat mag je niet op een leerling gebruiken, en dat mag sowieso niet van professor Perkamentus,' mompelde ik.