• Hey. Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, het was leuk op school.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de eigenaar van deze RPG IrishMiracle. Ook heb ik een verhaallijn.
    Iedereen bevind zich in Zweinstein/Zweinsveld/Londen/WegIsWeg/Ministerie/Verboden bos [kies zelf, alleen alle leerlingen moeten in Zweinstein, Zweinsveld, Verboden bos of de WegIsWeg.] En je mag dan je eigen gang gaan.
    Het liefst moet je alsjeblieft de plaats waar je bent achter je naam invullen.

    Graag aan je taal houden, zoals de Delacours licht frans, like:
    "Iek ben Gabrielle Delacour, en niemand anders ies zo lief as mijn zus, Fleur."


    ---

    Rollen.
    Loena L. Leeflang | IrishMiracle.
    Roos Wemel | IrishMiracle.
    Albus S. Potter | IrishMiracle. 3de x.
    Fleur Delacour | Basecca.
    Hermelien J. Griffel | Clove.
    Ginny M. Wemel | GinaW.
    James Potter | Ashmore.
    Draco Malfidus | HurtedHeart.
    Albus Perkamentus | HurtedHeart.
    Severus Sneep | Brunito.
    Ted T. Tops | Veerleo.
    Victoire Wemel | Mobiliarbus.
    Lily L. Potter | Fallacy.
    James S. Potter | Ashmore.
    Charlie Wemel | Veerleo.
    Nymphadora Tops | Fallacy.
    Scheurbek | Spaarkoe.
    Dobby | Spaarkoe.
    Bellatrix van Detta | Spaarkoe. 3de x.

    Agathe Alathea Favré | Clove.

    Wikipedia kan je met alles helpen!
    ---
    Loena Leeflang, Zweinstein, 3de verdieping = gang.
    Ik huppelde door de gang van de 3de verdieping, zonder schoenen, die weer door Nurgels gepakt waren. Ik liet overal folders vallen en deelde die ook uit, en ondertussen was ik ook opzoek naar mijn vrienden, zoals Harry of Ronald.

    Gabrielle Delacour, De Schelp = woonkamer.
    Ik zat op de bank naar een Franse televisieserie te kijken, en ik probeerde ook te achterhalen waar Fleur, mijn zus, was.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 9:17 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ron Wemel
    Ik glimlachte en nam Hermelien haar hand vast, 'wat zullen we doen?" vroeg ik


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    [Ben ik weer.]
    Scheurbek
    Ik luisterde naar James en vloog over het verboden bos naar het kasteel. Ik keek naar beneden en ik schrok. Ik schoot naar achter en begon te krijsen. Daar stond Voldermort!!! Ik kantelde een beetje zodat James het ook zou zien. Bang kraste ik dit vond ik niet fijn. Ik zou James beschermen. Tegen wie dan ook.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Hermelien J. Griffel
    'Naar het verboden bos?' vraag ik glimlachend.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ron Wemel
    Even fronste ik, na wat nagedacht te hebben knikte ik. 'naar het verboden bos" beaamde ik.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hermelien J. Griffel
    'Je hebt je wand toch wel bij je?' vraag ik.
    Ik haal mijn wand tevoorschijn als teken dat ik hem bij me heb.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [@Spaarkoe James is al van Scheurbek af(bloos)]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ashmore schreef:
    [@Spaarkoe James is al van Scheurbek af(bloos)]

    Hoe heb je dat gedaan zonder dat ik geland ben? []


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Ron Wemel
    Ik knikte en trok mijn wand uit de zak van mn gewaad, 'altijd" ik grijnsde en liep met stevige passen door.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hermelien J. Griffel
    Samen met Ron loop ik naar het Verboden Bos, waar het mistig en koud is. Ik houd mijn wand stevig vast en sta klaar om elk moment een spreuk te roepen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Dobby
    Het zou weer hoog tijd worden om mijn vrienden op te zoeken. Ik veraccijnzende snel naar Hermelien en Ron daar zal Harry wel bij zijn. Ik kwam aan bij het verboden bos. 'Dobby groet jullie Hermelien en Ron.' Zei ik met mijn lieve stem. Hun wand werd meteen op mij gericht. Ik stak mijn handen langzaam omhoog. 'Dobby doet niets verkeerd. Dobby doet geen vlieg kwaad.' Zei ik bijna bang.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Ron Wemel
    Ik liet een licht zuchtje ontsnappen, waarom het verboden bos? Ik háatte het hier, er liepen allemaal vreemde wezens rond, en vooral die spinnen. Ze zouden vast nog zijn gebleven na de dood van Aragog.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Lily Luna Potter, Griffoendor leerlingenkamer.
    Na die ene les, die wel uren leek te duren sleepte ik mezelf naar de leerlingenkamer, ik was doodmoe. Bij het idee dat ik nog een hele bespreking moest maken tegen morgen, zuchtte ik. 'Wachtwoord', vroeg de dikke dame. Ik keek haar cynisch aan. 'Werkelijk? Ah, kom op! Je weet dat ik in Griffoendor zit, wat is het punt?' 'Wachtwoord', herhaalde ze. 'Best. Appelflap', zei ik waarna het schilderij open zwierde en ik binnen ging.

    Nympadora Tops, ministrie van toverkunst
    Iemand klopte op de deur van mijn kamertje in het ministerie. Remus stond glimlachend in de deuropening en leunde tegen de ingang. Sind de hervormingen hier waren weerwolven even welkom in de gemeenschap als anderen. Remu had die kans optimaal benut en vervulde nu dezelfde positie als mij, dat plus dat hij nog intensief meewerkte aan een onderzoek voor geneesmiddelen voor de besmetting van een weerwolfsbeet. Een grote glimlach verscheen op mijn gezicht. 'Remus, aan wat mag ik je bezoekje danken?' vroeg ik terwijl ik overeind kwam.


    Words can change the world when the world takes the efford to listen

    [Zorry, bits met ma. Ik sluit zo af]

    Loena Leeflang.
    'Heus niet, ik weet het zeker...' zi ik met mijn zachte geruststellende stem, naar James toe.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hermelien J. Griffel
    'Als die wezens jou iets willen aandoen moeten ze mij eerst vermoorden,' zeg ik.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [*neemt abo*]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.