• .......ja. Het lijkt net alsof ik de enige 'volwassenen' in de hele klas ben. -niet dat ik mezelf geweldig volwassen voel, maar je weet wat ik bedoel-
    Persoon 1. Een meisje. Even oud. Nederlander. Ik Belg. Voelt haarzelf slim. Ik ben slimmer. Nu denk jij 'Ja dus dan voel jij je toch ook slim?' Maar geloof me, ik heb een ego, maar het is niet arrogant bedoelt. Telkens wanneer ik in de les een vraag stel kijkt ze met zo'n droog gezicht naar me van : Ja hoor, daar komt ze weer met haar overbodige vragen. Nee, mijn vragen zijn niet dom. Ik doe gewoon mijn best. Ze draait haar dan om naar zo'n ander meisje naast haar en begint te roddelen. Ik heb echt zoiets van gnfhmpfgr.
    Persoon 2. Jongen. Gay, verwijft, maar noemt zichzelf hetero. Niets tegen homo's hoor, echt niet! Hij is een experrrrt in beauty, make-up, alles dit dat. Ook bewust ervan. Nederlander. Ego, even bigger than mine. Voorbeeldzin van hem: 'Oh Em Gee, moet je kijken naar der faundation. Ze moet het echt met haar vingers aanbrengen. Anders zie je het gewoon zitten op haar gezicht. Hahah, je weet wel.' Ik geef hem een klein lachje. 'Ja sorry hoor, ik zeg het alleen maar. Ze moet der echt op letten.............'blablabla. Dat Ja sorry hoor.. irriteert me. ZO. erg. Het ligt misschien aan mij.
    Persoon 3. Zal ik een volgende keer posten. Mijn vingers doen pijn.

    Ik weettttt dat het nutteloooos is. Ik moest het tegen iemand vertellen, haha. Ok, niet NODIG. Maar.....ok. Niets tegen Nederlanders, dit is prbbly toeval. Begrijpt er iemand mij?

    Maar geloof me, ik heb een ego, maar het is niet arrogant bedoelt.

    Wow, hoe tegenstrijdig kun je zijn.
    Daarbij vind ik jou behoorlijk kinderachtig overkomen als ik dit zo lees, sorry hoor.

    edit: en waar slaat dat "Nederlander" telkens op? Hoezo moet dat genoemd worden? Maakt het dat erger ofzo?

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 20:13 ]


    ars moriendi

    Ach, gewoon je irritatiedrempel wat omhoog gooien en je niet zo ergeren. Als je er op let erger je je alleen maar mee aan.

    Pitera schreef:
    Maar geloof me, ik heb een ego, maar het is niet arrogant bedoelt.

    Wow, hoe tegenstrijdig kun je zijn.
    Daarbij vind ik jou behoorlijk kinderachtig overkomen als ik dit zo lees, sorry hoor.

    edit: en waar slaat dat "Nederlander" telkens op? Hoezo moet dat genoemd worden? Maakt het dat erger ofzo?


    Dit ja


    "Ignite, my love. Ignite."


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Waarom zet je Nederlander achter die personen? Alsof iemand nationaliteit iets te maken heeft met hoe iemand karakter is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    EMMAH schreef:
    Ach, gewoon je irritatiedrempel wat omhoog gooien en je niet zo ergeren. Als je er op let erger je je alleen maar mee aan.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Lol, Ik stoor me meer aan hoe mensen met elkaar omgaan en dat ze nooit eens hun, sorry, bek kunnen houden. Altijd maar door elkaar heen schreeuwen en onnodig onrust veroorzaken... Ik word er gewoon misselijk van.
    Maar dat ligt ook grotendeels aan mezelf, een vriendin zei een keertje tegen me: 'Tjonge jonge, Sarah, jij stoort je ook echt aan alles wat beweegt!' Haha, klopt wel hoor. XD
    Tja, mensen kan je moeilijk veranderen, ik moet er dus maar mee leren dealen.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 20:16 ]

    .ok. Niets tegen Nederlanders, dit is prbbly toeval. Begrijpt er iemand mij?

    Waarom de fuck zet je dat er dan bij? Hieruit en uit de rest van de tekst maak ik op dat juist jij degene bent die zich beter voelt dan anderen;
    je voelt je slimmer dan dat meisje, beter dan die jongen én je bent Belg, en dus beter. Echt, get lost, ik kan daar echt niet tegen. :')


    ars moriendi

    Pitera schreef:
    Maar geloof me, ik heb een ego, maar het is niet arrogant bedoelt.

    Wow, hoe tegenstrijdig kun je zijn.
    Daarbij vind ik jou behoorlijk kinderachtig overkomen als ik dit zo lees, sorry hoor.

    edit: en waar slaat dat "Nederlander" telkens op? Hoezo moet dat genoemd worden? Maakt het dat erger ofzo?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Pitera schreef:
    Maar geloof me, ik heb een ego, maar het is niet arrogant bedoelt.

    Wow, hoe tegenstrijdig kun je zijn.
    Daarbij vind ik jou behoorlijk kinderachtig overkomen als ik dit zo lees, sorry hoor.

    edit: en waar slaat dat "Nederlander" telkens op? Hoezo moet dat genoemd worden? Maakt het dat erger ofzo?

    Nee. Ik weet waarin ik goed ben. Ik ken mijn goede en slechte punten. Ik heb ook een ego. Maar ik ga niet tegen mensen zeggen waarin ik goed ben en ik ga erniet mee opscheppen. Ik ben niet arrogant. Ik heb wel een ego. Die twee dingen hebben niets met elkaar te maken. & Ik heb dit stukje heel erg snel geschreven..
    Oh, en dat van Nederlander. Misschien heb je gelijk. Maar ik denk dat het voor sommigen beter te begrijpen valt als ik dat erbij zeg. Op de een of andere manier..

    [ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 20:18 ]

    Ik zie niet meteen een reden om je zo te ergeren aan die personen, vooral dat over die jongen vind ik eerder lachwekkend.
    En verder heeft hun nationaliteit inderdaad niets met hun karakter te maken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    I don't like you. I don't like chicks with ego's (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Moonstruck schreef:
    Waarom zet je Nederlander achter die personen? Alsof iemand nationaliteit iets te maken heeft met hoe iemand karakter is.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Dude, als je niets tegen Nederlanders hebt, waarom zet je het er dan in godsnaam bij? Js.


    Olive

    Kijk eerst eens naar jezelf, want zo volwassen ben je niet als ik dit zo lees.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg