• Hey. Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, het was leuk op school.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de eigenaar van deze RPG IrishMiracle. Ook heb ik een verhaallijn.
    Iedereen bevind zich in Zweinstein/Zweinsveld/Londen/WegIsWeg/Ministerie/Verboden bos [kies zelf, alleen alle leerlingen moeten in Zweinstein, Zweinsveld, Verboden bos of de WegIsWeg.] En je mag dan je eigen gang gaan.
    Het liefst moet je alsjeblieft de plaats waar je bent achter je naam invullen.

Graag aan je taal houden, zoals de Delacours licht frans, like:
    "Iek ben Gabrielle Delacour, en niemand anders ies zo lief as mijn zus, Fleur."

---

Rollen.
    Loena L. Leeflang | IrishMiracle.
    Roos Wemel | IrishMiracle.
    Albus S. Potter | IrishMiracle. 3de x.
    Fleur Delacour | Basecca.
    Hermelien J. Griffel | Clove.
    Ginny M. Wemel | GinaW.
    James Potter | Ashmore.
    Draco Malfidus | HurtedHeart.
    Albus Perkamentus | HurtedHeart.
    Severus Sneep | Brunito.
    Ted T. Tops | Veerleo.
    Victoire Wemel | Mobiliarbus.
    Lily L. Potter | Fallacy.
    James S. Potter | Ashmore.
    Charlie Wemel | Veerleo.
    Nymphadora Tops | Fallacy.
    Scheurbek | Spaarkoe.
    Dobby | Spaarkoe.
    Bellatrix van Detta | Spaarkoe. 3de x.

Agathe Alathea Favré | Clove.

Wikipedia kan je met alles helpen!
    ---
    Loena Leeflang, Zweinstein, 3de verdieping = gang.
    Ik huppelde door de gang van de 3de verdieping, zonder schoenen, die weer door Nurgels gepakt waren. Ik liet overal folders vallen en deelde die ook uit, en ondertussen was ik ook opzoek naar mijn vrienden, zoals Harry of Ronald.

Gabrielle Delacour, De Schelp = woonkamer.
    Ik zat op de bank naar een Franse televisieserie te kijken, en ik probeerde ook te achterhalen waar Fleur, mijn zus, was.

[ bericht aangepast op 15 nov 2011 - 9:17 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Hermelien Jeanine Griffel
    Ik zit op een bankje ergens in Zweinsveld, natuurlijk met een boek op mijn schoor. Ik lees geïntreseerd de regels van een boek geschreven door een Dreuzel. Het is een zeer interressant boek, als je het begrijpt.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

James S. Potter
    Voorzichtig klom ik op Scheurbek, nog steeds voorzichtig bang om hem pijn te doen.
    Ik was bang maar hij leek erg lief, mijn vader heeft vaak over deze wezens gehad en ik moet toe geven ze zijn erg mooi.

[ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 17:48 ]

You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

Roos A. Wemel.
    Fronsend huppelde ik verder met mijn boeken naar Zweinsveld, waar ik mijn moeder op een bankje zag zitten. Ze las een boek wat door een Dreuzel geschreven was.
    'Hé, mam!' riep ik vrolijk.

Hermlien J. Griffel
    Ik kijk op als ik de stem hoor van Roos. Ik sta op en ren naar Roos toe. Ik omhels haar gelukkig. Ik ben zo blij om Roos te zien.

Roos A. Wemel.
    Ik lachte en omhelste haar terug.
    'Wat ben ik blij jouw te zien. James is met Scheurbek aan het spelen,' informeerde ik haar.

Hermelien J. Griffel
    'Ik ben ook blij om jou te zien,' glimlach ik.
    'Weet je ook waar Scheurbek is?' vraag ik.
    Tegen James kan ik zeggen dat hij zijn vader-Harry dus- naar Zweinsveld moet sturen. Het is al een tijdje geleden dat ik Harry heb gezien. Het is raar om terug te kijken naar wat Ron, Harry en ik hebben meegemaakt met z'n drieën.

[ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 18:04 ]

Severus Snape
    'wie niet weet, wat niet deert" antwoordde ik schamper, dan liep ik weer langs hem heen de gangen door

[ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 18:06 ]

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Lily Evers
    Rustig loop ik door de gangen van Hogwarts het is al een tijdje geleden dat ik hier ben geweest.
    Ik zie een paar leerlingen lopen, ik weet nog hoe het was toen ik een leerling was.
    Twee kinderen zitten samen op een bankje, een meisje en een jongen beste vrienden dat is zeker.
    Ik mis mijn ex-beste vriend, Severus Snape

Scheurbek
    Toen James op me zat snoof ik even en rende door het gat in het glas naaar buiten. ik sloeg mijn vleugels open en vloog over het zweinstein veld naar het meer. Een vrolijk briesje liet ik uit mijn bek komen en ik raakte het water aan waarna ik rechtdoor over het water ging. Zucht oude herinneringen.

[Moet nu sporten lekker zingen met mijn vriendin. Sorry Bekkie is er ff niet meer..]

Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

[*Waits on IrishMiracle* Ik weet het, ik weet het ik ben ongeduldig(cat)]

James S. Potter
    Rustig aai ik over scheurbek's nek, "Scheurbek wil je me zo op de grond neer zetten?" vraag ik voorzichtig.

Roos A. Wemel.
    'Op de derde verdieping in de hal. Maar ik moet nog huiswerk maken voor toverdranken, doei mam!' zei ik en ik rende toen weer terug naar Hogwarts. Ik kwam Sneep tegen op een bepaalde verdieping.
    'Hallo, professor Sneep. Mag ik iets vragen?' vroeg ik.

Hermelien J. Griffel
    Ik kijk toe hoe mijn dochter weer weggaat en zeg tegen de lucht: 'Doei, Roos,'
    Ik besluit om naar Hogwarts te gaan. De plek waar ik dingen heb geleerd, de plek waar ik met plezier naar toe ging. Ik loop wat door de gangen, als ik Lily Evers zie lopen. Ik loop gelijk naar haar toe en glimlach.
    'Hallo, Lily,' zeg ik vriendelijk.

Severus Snape
    Ik keek op van de kleine leerlinge, 'Roos Wemel, is het niet?" vroeg ik zonder aarzeling, daarna gaf ik een kort knikje. 'vraag maar

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Lily Evers
    Ik kijk rustig naar de schilderijen aan de wand, tot ik op een plek sta de plek waar ik het te weten kwam over Severus.
    Ik wordt uit mijn gedachten getrokken door de stem van Hermelien "Oh hallo Hermelien" zeg ik met een glimlach.