• Topic 1
    Topic 2



    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.


    Jongeren:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan


    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heather Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw


    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 20:02 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Toen ik wakker werd, was het eerste dat ik opmerkte dat Gawain gestopt was met zingen. Hij lag nog steeds tegen me aan, en was dus waarschijnlijk al zingend in slaap gevallen.
    Ik knipper met mijn ogen, en ik kan net genoeg zien, om te merken dat het nog niet donker is buiten.
    'Gawain?' fluiserde ik. Ik wilde weten hoe laat het was, maar wilde hem tegelijkertijd ook niet wakker maken.
    Dus ging ik maar subtiele hints geven, als zachtjes kuchen, te hard gapen, of veel bewegen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gawain
    Vaag merk ik dat er iemand langs me gaat bewegen. Nu pas bedenk ik dat Cherie langs me in slaap is gevallen. Langzaam til ik mijn hoofd op en met wat steun van mijn arm ga ik zitten.
    'Lekker geslapen?' vraag ik nog wat slaperig. Dit sliep veel beter dan alleen. Ik pak het glas water dat nog naast me staat en drink een paar slokken. Ik merk het koude water door mijn slokdarm glijden. Mijn hand gaat door mijn haar. Ik hoop dat Cherie het niet erg vond dat ik haar onder de deken hen gelegd.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Gelukkig werd Gawain snel wakker. Ik hield het niet lang meer vol om stil te liggen, en niets te zeggen.
    'Lekker geslapen?' vroeg hij.
    'Ja best wel, jij? Gaat het al wat beter?'
    Ik ging rechtop zitten, maar zorgde dat ik niet onder de deken vandaan kwam, waar hij me onder had gelegd. Het was best warm daaronder.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gawain
    'Ja best wel, jij? Gaat het al wat beter?'
    'Beetje, ik ben tenminste een stuk minder moe dan gister.. Na alles.' Zin om het te benoemen had ik niet, dus het werd iets vaags. Mijn neus pikt de geuren van de vroege ochtend op. Als ik naar buiten kijk merk ik dat het licht begint te worden. We hebben hier de hele avond geslapen.
    'Vind je het trouwens erg dat ik je onder de dekens heb gelegd?' vraag ik een beetje schamend.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Ik keek hem medelevend aan toen hij nog iets vaags vertelde over zijn 'probleem'. Ik wist nog steeds niet precies wat het was, maar dat maakte niet uit.
    Hij leek een beetje te snuiven, maar dat zal mijn verbeelding wel geweest zijn.
    'Vind je het trouwens erg dat ik je onder de dekens heb gelegd?' vroeg hij. Hij werd lichtjes rood.
    'Nee, anders was ik waarschijnlijk bevroren ofzo. Weet je trouwens hoe laat het is?' vroeg ik. Dat was namelijk het motief geweest om hem wakker te maken.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gawain
    'Ik doe nu even geen raam dicht, dat geeft problemen.' zeg ik als ze zegt dat ze het anders koud had gekregen. Ik kijk eens naar buiten.
    'Ik denk dat het ergens tussen half 6 en 6 uur 's morgens is, mijn wekker staat aan de andere kant van je.' Ik moet nog steeds vaak terug denken aan gister. Hoe alles me in zijn greep had.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    'Wow, we hebben de hele nacht geslapen,' zeg ik verbaasd. Voor mijn gevoel was het veel, maar dan ook veel korter.
    'En het is vroeg..' voeg ik eraan toe. 'Ben jij niet meer moe?'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gawain
    'Ben jij niet meer moe?' vraagt Cherie.
    'Jawel, maar dit moe zijn verschilt met dat van gisteren,' ik begin me te beseffen dat ik het toch ga vertellen.
    'Gister was ik moe. Enerzijds omdat ik me machteloos voelde. Anderzijds omdat die aanval me veel energie heeft gekost.' ik sluit mijn ogen weer en spreek mezelf moed in. 'Wil je weten wat er gebeurt is?' vraag ik voorzichtig.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Hij vertelde me dat hij nu anders moe was, en ik wilde net vragen hoe dat kwam toen hij vroeg of ik het wilde weten.
    Ik knikte en ging nog wat verder rechtop zitten, zodat ik hem in de gaten kon houden; dat hij niet compleet instortte vanwege wat er was gebeurd.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Caitlinn Morgana Camelot
    Ik pakte mijn laptop en zette hem aan. Met mijn laptop op mijn schoot zat ik al snel weer terug op mijn hangmat.
    "U heeft 20 nieuwe berichten." Verscheen er in het hoekje zodra msn ook opgestart was.
    Ik klikte de berichten aan en wou bijna gaan dansen toen ik zag dat er hier internet was. Wat ik ook wel kon verwachten anders startte msn niet op.
    Mijn inbox verscheen en ik zag dat de mailbox helemaal vol stond met berichtjes van Esmee, met een paar van mijn moeder ertussen.
    Ik klikte het eerste berichtje van Esmee aan.
    Cait,
    Ik mis je nu al en je bent pas 3 uur weg kan je je het voorstellen? Ik hoop dat je heel snel weer terug bent en hopelijk heb je internet in dat gat.
    X Esmee

    Ik lachte even, dit was niet bepaald meer een gat te noemen. Het volgende mailtje had ik al geopend.
    Ik ben het vergeten te vragen maar je mailt me toch wel als je veilig aangekomen bent hé?
    X Esmee
    Ze kon het weer eens niet laten om me te verplichten om alles te laten weten wat ik hier deed.
    Cait,
    Ik heb nu al bijna twee weken niks van je gehoord. Leef je nog wel?
    X esmee

    Ik glimlachte even, ze was nog altijd zo overdreven beschermend.
    Lieve Esmee,
    Ik heb eerder gewoon geen tijd gehad om te mailen het spijt me. En voor je me gaat volgooien met vragen, Het gaat goed we hebben hier internet ze geven ons normaal voedsel we worden niet opgesloten we hebben allemaal een eigen kamer en ja er zijn jongens. Ik weet niet of ik eigenlijk wel iets mag zeggen over wat er hier allemaal gebeurt maar als je zo snel mogelijk op skype komt zal ik alles uitleggen.
    X Caitlinn

    Drie minuten nadat ik het bericht had verstuurd zag ik haar al online komen op Skype, en nog geen tien seconden later belde ze me. Lachend klikte ik op het hoorntje.
    'CAAAAAAAAAAIT eindelijk na zoveel jaren zoek je weer eens contact op.'
    'Ik ben amper twee weken weg.'
    'Dat weet ik maar het lijkt erop dat het eeuwen zijn, het is hier echt saai nu.'


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Gawain
    Cherie knikte en gaat beter zitten om me in de gaten te houden.
    'Nou het verhaal vooraf is dat ik toen ik klein was een keer zo hard op mijn rug ben gevallen dat dat nooit helemaal goed is gekomen.' Om weer dat hele verhaal te vertellen had ik niet. 'Gister tijdens de training voelde ik weer de pijn op komen zetten in mijn rus zoals ik die toen kreeg nadat ik zo hard was gevallen. Omdat ik geen zin had om te stoppen vanwege dat ging ik door. Achteraf besef ik dat ik dat beter niet had kunnen doen. En verder heb ik nog een variant van claustrofobie waarbij ik het heel erg benauwd krijg als ik te lang binnen ben, vandaar dat er altijd een raam open staat. Tijdens het eten kreeg ik weer zo'n avond, alleen deze keer was het niet als normaal. Omdat ik die pijn in mijn rug nog had was dit ook een soort paniekaanval. Daarom heb je me zo hyperventilerend en trillend moeten zien. Nadat je dus een arts had gehaald heeft zij me mee genomen naar haar praktijk en me daar een of ander kalmeringsmiddel gegeven. Daar heb ik mijn hele verhaal gedaan en heeft ze me tips gegeven over hoe ik met die paniekaanvallen en benauwdheidsaanvallen moet omgaan. Alles bij elkaar ik heb me gister machteloos gevoeld omdat ik niks mocht en kon doen. Ik voel me nu nog machteloos en ben blij dat je er bent.'

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Ik was een beetje heel erg geschrokken van wat hij me vertelde. Hij had het er zichtbaar moeilijk mee, en ik schoof een stukje dichterbij om even over zijn arm te wrijven.
    'Ik zei toch dat ik er ben als je me nodig hebt, ik ga niet weg,' zei ik.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gawain
    Cherie wrijft nog eens over mijn arm en komt wat dichterbij zitten.
    'Ik zei toch dat ik er ben als je me nodig hebt, ik ga niet weg,' zei ze. Een kleine glimlach sierde mijn mond en ik kroop weer iets verder onder de dekens.
    'nog maals dankje, anders had ik waarschijnlijk slecht geslapen en mijn verhaal niet verteld.'

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Ik gaf geen antwoord meer aan hem, ik zei niets meer. Ik volgde alleen zijn voorbeeld, en kroop weer onder de dekens, ik begon het goed koud te krijgen.
    Deze keer was het mijn beurt om mijn hoofd op zijn schouder te leggen, en het was even compleet stil.
    'Mis jij je familie niet?' vroeg ik na een tijdje.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gawain
    Ik voel dat Cherie haar hoofd op mijn schouder legt en merk dat ze het koud heeft. Ik trek de deken nog wat hoger op en leg mijn arm over haar heen, het voelt goed om dat te doen.
    'Mis jij je familie niet?' vraagt ze na een tijdje.
    'Een beetje, mijn familie is niet zo speciaal. Ik ben wel vaker lang alleen geweest.' Ik had vroeger vaak alleen buiten geslapen. Mijn ouders hadden goed voor me gezorgd en nu ben ik volwassen dus bemoeien ze zich ook niet meer veel met me.