• Topic 1
    Topic 2



    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.


    Jongeren:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan


    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heather Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw


    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 20:02 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gawain
    Cherie laat me op een gegeven moment los en gaat zitten. Ze geeft me een teken om ook te gaan zitten.
    'Is goed,' zeg ik en ga ook zitten. Ik leg mijn arm weer om haar heen en leg haar zacht tegen me aan.
    'Hier is het een stuk beter dan binnen,' zeg ik opgelucht.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    'Daar kan ik me in verplaatsen,' zei ik, terwijl ik mijn hoofd tegen zijn hoofd aan legde.
    'He!' riep ik ineens uit. 'Ik weet eigenlijk helemaal niet wat "jouw" dier is.'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Heather Knochenmus - Lerares Plantkunde en Schoolarts
    Ongeveer tegelijk met Sasha kom ik overeind en terwijl ik mijn trui recht trek twijfel ik wat ik moet doen. In mijn eentje een gat graven in de achtertuin dat diep en breed genoeg is voor het stinkdier, in het midden van de nacht nog wel, klinkt niet erg aanlokkelijk. Ik weet alleen niet of de hulp van een man die er voor zorgt dat ik me ongemakkelijk en dom voel veel zal helpen. Bovendien willen Sasha en Valerie, die net is binnengekomen in de keuken, waarschijnlijk net zo graag gaan slapen als ik, en aangezien ze me al hebben geholpen zou het onbeleefd zijn nog meer van ze te vragen. Daarom glimlach ik even naar beiden en schud resoluut mijn hoofd. "Nee, jullie hebben me beiden al genoeg geholpen. Bedankt, maar ik red het wel, denk ik." Ik knik nog een keer om mijn antwoord kracht bij te zetten, plaats mijn handen in mijn zij en blaas de lok haar uit mijn gezicht. Ik zal eerst maar iets van een vuilnis zak of een grote doek vinden om het beest in te vervoeren, zodat niet nóg meer van zijn ingewanden er uit rollen.

    Gawain
    He!' roept Cherie ineens uit. 'Ik weet eigenlijk helemaal niet wat "jouw" dier is.' Ik kijk op en besef dat ik die van haar ook niet weet.
    'Ow dat is een havik.' Zo spectaculair vind ik het niet. Het heeft er voor gezorgd dat ik nu hier ben. Dat ik hier ben heeft er voor gezorgd dat ik weer met stomme paniekaanvallen moet leven. Met mijn voet schop ik een steentje dat voor me ligt weg. Nog elke keer dat ik er aan denk wordt ik weer boos. Toch is er ook iets goed aan deze situatie. Ik heb Cherie ontmoet. Dat geeft me weer voor heel eventjes een glimlach op mijn gezicht. De ene hand gaat weer in mijn zak. Helaas wordt ik zo snel weer in de negatieve dingen getrokken als ik het zakje weer in mij in mijn hand voel. Weer schop ik tegen een steentje en leg mijn hoofd tegen Cherie aan. Ik voel mijn buik weer samentrekken. Mijn arm druk ik krampachtig tegen mijn buik.
    'Ik denk dat ik even een paracetamol ga halen,' zeg ik snel. Mijn gezicht vertrekt als ik op sta. Nog steeds met mijn arm tegen mijn buik loop ik snel weg. Heather zal wel een paracetamol hebben. Het duurt niet erg lang voordat ik bij haar huisje ben aangekomen en klop snel op de deur. Mijn hand houd ik nog steeds tegen mijn buik, tegen de pijn.

    @vluuv paracetamol of aspirine is voldoende(A)

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 19:22 ]

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    'In dat geval wens ik u verder veel succes toe,' zei ik beleefd terwijl ik haar toeknikte. 'Prettige nacht verder,' Toen ik me omdraaide, besefte ik dat dat misschien alles behalve subtiel was, maar ik haastte me weg voor er een ongemakkelijke situatie van kon komen. 'Valerie, goedenacht,' zei ik vriendelijk toen ik haar passeerde. 'Ik zie u morgen om vijf uur aan de ingang,' bevestigde ik onze afspraak dan. Met die woorden draafde ik Heathers huis uit, en begaf me door het natte gras terug naar het hoofdgebouw. Het was ondertussen al relatief laat geworden, en ik moest de Tranquiliser nog terug brengen naar het depot. Dat deed ik snel, sloot het depot veilig af en vertrok naar mijn kamer, waar ik mijn kleren snel uit tre-ok, het bloed van mijn handen waste en mijn bed in kroop. Als ik morgenochtend ook maar iets wilde presteren, zou ik mijn rust nodig hebben.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Valerie Savarin

    Ik wierp nog een laatste blik op de koffers en knikte nog een keertje naar Heather. 'Slaap zacht.' Sasha leek niet niet snel genoeg weg te kunnen geraken. 'Valerie, goedenacht, ik zie u morgen om vijf uur aan de ingang.' ik knikte. 'Goedenacht Sasha.' Niet veel later na hem liep ik het gebouw uit en liep over het grindpad naar mijn kamer. Routineus sloot ik alle deuren af en controleerde de beveiliging. Na een korte maar warme douche kroop ik vermoeid mijn bed in. Eerlijk gezegd zag ik wel uit naar de trainingssessie morgenochtend. Ik was alvast niet van plan om onder te doen voor Sasha.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    Om kwart voor vier 's morgens boorde het trillende piepgeluid van de wekker die in mijn bed geinstalleerd was, zich diep in mijn oorschelpen. Meteen kroop ik overeind, zette het geluid af en liep naar de badkamer. Snel verfriste ik mezelf en viste dan een boxer en een sporttenue uit mijn kast. Eigenlijk was het gewoon een lange, donkerblauwe short tot op de knie en een simpel wit shirt, maar ik kon er me makkelijk in bewegen, dus was het goed genoeg voor mij. Ergens in mijn ooghoeken zag ik het klokje verspringen naar vijf voor vijf, waarop ik nog net de gordijnen openschoof, en me naar de ingang van het hoofdgebouw, waar ik op Valerie zou wachten.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik wil weer mee doen. Is er een punt waar Dana kan in springen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    loop cedric tegen het lijf of iets. iedereen is wat voor zichzelf aan het doen dus.

    Dana
    Ik liep alleen door de gangen. Ik verveelde me. Opeens botste ik tegen iemand op.
    'Auw!' riep ik terwijl ik op de grond viel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cedric
    Met mijn hoofd in gedachten loop ik te dwalen door de gangen van het gebouw. Opeens voel ik dat iemand, die waarschijnlijk ook aan het dwalen is, tegen me aan komt.
    'Auw!' roept iemand. Ik zie dat een meisje op de grond ligt.
    'Sorry, gaat het?' vraag ik als ik haar mijn arm rijk. 'Ik was niet aan het opletten.'

    Dana
    'Ja, denk het wel.' Ik pakte zijn hand aan en ging weer op staan. Ik knipperde een paar keer om de zwarte vlekken voor mijn ogen weg te laten gaan. 'Het kan gebeuren.' Ik wankelde nog een beetje en ging daarom tegen een muur aan staan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cedric
    Ik zie dat ze wankelt.
    'Gaat het echt wel? Moet je even gaan zitten?' Ik leg mijn hand op haar schouder zodat ik haar kan opvangen als het mis gaat. 'Ik ben Cedric trouwens.' Een aardige glimlach verschijnt op mijn gezicht.

    Valerie Savarin

    De nachtrust had me goed gedaan en ik sprong dan ook zonder morren mijn bed uit. Half vijf. Lijkt me genoeg tijd. Ik sprong snel even onder het koude water van de douche en trok mijn grijze topje en zwarte broek aan. Soepel zonk ik neer om mijn sportschoenen dicht te knopen in een dubbele knoop. Terwijl ik mijn bruine krullen opstak in een hoge staart begaf ik me naar de uitgang. Misschien was een trainingsvest toch niet zo'n slecht plan geweestn het was bitter koud. Kouder dan anders. Ah ja, na een paar uur trainen zal ik wel warm hebben. 'Goedemorgen.' Ik stak één van de twee flesjes water die ik uit de eetzaal mee gegrist had uit naar Sasha en tikte de code in voor het alarmsysteem uit te zetten. Prixor liet mij dit meestal doen aangezien ik toch het vroegste op was.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dana
    Het liefste wilde ik gewoon zeggen dat het ging maar ik voelde zelf ook wel dat ik zo de grond kon raken.
    'Misschien is het slim als ik ga zitten,' gaf ik tegen mijn zin toe. Ik zuchtte. 'Ik ben trouwens Dana.' Ik glimlachte naar Cedric.


    "Ignite, my love. Ignite."