• Topic 1
    Topic 2



    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.


    Jongeren:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan


    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heather Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw


    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 20:02 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Valerie Savarin

    Emotieloos sloeg ik het hele tafereel gade. Het was bijna grappig hoe die twee met elkaar omgingen,bijna. Dit keer bied ik haar geen hulp aan maar blijf gewoon staan waar ik sta, zonder iets te zeggen. Mijn ogen hield ik even gesloten tegen de opkomende hoofdpijn. Niet lang genoeg voor iemand op te vallen. Met een zekere twijfeling besluit ik straks een aspirine te nemen. Ik hou niet zo van medicatie. Ze nemen je controle weg.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 22:45 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Ik snelde achter Gawain aan naar de eetzaal, we waren zo ongeveer de eerste. Snel pakte ik wat te eten, ik ging dood van de honger. Ik stopte het zo snel mogelijk in mijn mond, gulzig slikte ik het door zonder te kauwen. Ik zag Gawain ongeveer het zelfde doen, ook hij had overduidelijk veel honger.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gawain
    Als ik eindelijk genoeg heb gegeten kijk ik naar Cherie. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ik weet niet wat ik heb, maar ik voel me vertrouwd bij haar. Toch merk ik dat ik al lang binnen zit en pak alvast voor de zekerheid het papieren zakje uit mijn zak. Ik ben best benieuwd of het werkt. En volgens mij is het kalmeringsmiddel uitgewerkt. Mijn hoofd wordt weer wat onrustig.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Toen ik uitgegeten was, zag ik dat Gawain iets in zijn handen had, een plastic zak ofzo.
    'Wat is dat?' vroeg ik nieuwsgierig. Één blik op zijn gezicht, en ik zag dat hij er in ieder geval niet blij mee was, wat het dan ook was.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gawain
    'Wat is dat?' vraagt Cherie. Ik kijk naar het zakje en denk na hoe ik het ga uitleggen.
    'Het is een zakje,' zeg ik een beetje boos. 'Om me te helpen als ik weer ga hyperventileren.' Waarom werkt mijn lichaam nou niet zoals dat van iedereen. Ik zucht.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    'Niet gelijk boos worden,' zei ik, half beledigd. 'Voel je het weer aankomen ofzo?' vroeg ik vervolgens nog, want aan zijn gezicht te zien, was dat zeker het geval. Ik pakte zijn hand vast en gaf er een bemoedigend kneepje in.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gawain
    'Ik word niet boos op jou hoor.' zeg ik snel, het was te merken dat ze het haarzelf aantrok.
    'Meestal is het inderdaad te voelen,' zeg ik nog steeds een beetje boos. Ze pakt mijn hand vast. Ik probeer diep en rustig te ademen. Toch helpt het zoals gewoonlijk weinig. Ik pak het zakje iets beter vast. Normaal was ik nu al naar een raam gerent, maar deze keer wou ik perse weten of het echt werkt.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Het ging zichtbaar steeds slechter en slechter met hem, binnen no time.
    'Gaat het wel?' vroeg ik bezorgd. 'Moet je niet even naar buiten ofzo?'
    Hij begon steeds zwaarder te ademen, tot ik mezelf bijzonder ongerust maakte. Ik keek hem nerveus aan, waarmee ik met mijn blik nog een keer vroeg of het wel ging.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gawain
    Het is duidelijk dat Cherie ongerust is. Toch blijf ik er nog enigszins normaal onder, misschien omdat ik het vaker heb gehad. Ik schuif mijn stoel wat naar achter en ga iets wat onderuit gezakt zitten. Mijn handen leg ik op mijn buik. Ik sluit mijn ogen en probeer ervoor te zorgen dat ik zo diep adem dat het in mijn buik komt. Na het een tijdje geprobeerd te hebben kom ik snel overeind en adem ik een heel stuk sneller. Snel pak ik het zakje van tafel en zet het tegen mijn mond. Een raam is fijner, maar dit werkt duidelijk ook. Mijn ademhaling wordt duidelijk rustiger als ik het vaker doe. Na een tijdje zo geademd te hebben haal ik het zakje weer van mijn mond en kijk Cherie aan. Ik heb zo'n idee dat ze het niet fijn vond dat ik bleef zitten.
    'Sorry als ik je ongerust heb gemaakt,' zeg ik zacht. Tja ik kon er ook weinig aan doen dat mijn lichaam niet wil meewerken zoals ik het wil. Het liefst zou ik nu naar mijn kamer gaan om tot rust te komen. Zo'n aanval is nou niet het ontspannendste om te doen. Mijn blik vraagt of we hier weg kunnen, naar mijn kamer of naar buiten.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 18:43 ]

    Sasha Filischkin
    Wapenexpert



    Aandachtig hield ik Heather in de gaten, in een poging uit te vissen wat ze dacht. Want als ze al geraakt was door de dood van een stinkdier dat ze amper een halfuurtje kende, dan betwijfelde hij ten zeerste of ze wel geschikt was voor het werk. Ik slaagde er echter niet echt in om ietwat hoogte van haar te krijgen, aangezien ze alleen haar handen door de vacht van het dier liet dwalen, en verder gewoon naar het beestje keek. Hoewel ik nog niet helemaal zeker was van haar competentie, besloot ik haar het voordeel van de twijfel te geven en niet naar de zaak te vragen. "Ik zal het maar begraven een stukje hier vandaan, bij de struiken of iets dergelijks," zei ze dan, waarop ik knikte. Ik overwoog kort om haar mijn hulp aan te bieden, maar de situatie was nu al ongemakkelijk, laat staan dat ik samen met een meisje dat alles was wat ik mezelf verbood te zijn, in het midden van de nacht een graf voor een stinkdier zou gaan delven. Dat leek alles behalve een aangenaam moment, dus hield ik mijn mond. 'In ieder geval bedankt voor de hulp, meneer Filischkin.' Ik schudde mijn hoofd. 'Geen probleem, dokter, heeft u mijn hulp verder nog nodig?' De vraag kwam er uit voor ik er erg in had. Die verdomde beleefdheid ook altijd. Ik hoopte dat ze dat niet als een aanbod zou zien om me uit te nodigen voor haar bizarre uitvaart en stond op.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Toen de aanval over was, was ik vreselijk bezorgd, nog erger dan eerder. Hij bood zijn excuses aan dat hij me ongerust had gemaakt, iets wat ik niet kon begrijpen.
    Aan zijn blik kon ik zien dat hij hier graag weg wilde, en ik knikte bijna onbeweeglijk en stond op.
    'Kom je mee?' vroeg ik.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gawain
    'Kom je mee?' vraagt Cherie snel. Ze was al op gestaan. Ik volg haar voorbeeld en sta ook op.
    'Graag,' zeg ik dankbaar. Ik loop haar achter na met het zakje weer in mijn zak. Ik leg een arm om haar heen. Ze neemt me mee, ik weet niet waar. Ik laat me volledig leiden door haar.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    Ik nam hem mee naar buiten, naar mijn mening was dat nu het prettigste voor hem.
    Ik was nog niet verder geweest dan een plek om te trainen, en de plek waar de wapens opgeslagen waren. Over wapens gesproken, ik was de mijne vergeten, die moest ik op gaan halen voor de Kapitein me zou zien.
    Zoekend naar een plek waar we heen kunnen kijk ik om me heen, tot mijn ogen op een bos in de verte vallen. Ik zocht naar een opening, en toen ik die gevonden had, trok ik Gawain mee het bos in.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gawain
    Cherie neemt me mee naar buiten. Iets waar ik erg blij mee ben. Ze trekt me mee het bos is. Iets waar ik steeds blijer van wordt. De frisse lucht kriebelt in mijn neus.
    'Waar neem je me mee naartoe?' vraag ik vrolijk. Nog steeds wordt ik meegetrokken. De frisse lucht geeft me energie dus ik vind het niet erg.

    Cherie Beth Jones ~ Kat

    'Zeg ik lekker niet,' antwoordde ik. Alsof ik zelf een idee had. Ik trok hem nog steeds verder en dieper het bos in, tot we bij een open plek kwamen.
    'Laten we hier maar even gaan zitten.' Ik liet zijn hand los, en liet mezelf op de grond zakken, waarna ik op de grond naast me klopte, als teken dat hij ook moest komen zitten.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.