• Voor mijn nieuwe verhaal wat ik binnenkort wil gaan starten, zoek ik filmpjes voor een trailer.

    Alice Curbowsky is een 17-jarige Rus. Wanneer ze van haar moeder moet gaan werken, gaat ze solliciteren bij een bedrijf dat de Pokémon Diaries regisseert. Ze wordt aangenomen en de jongens ontvangen haar met open armen. Alleen ze weten niet Alice eigenlijk terug naar haar eigen land moet en niet zo rijk is. Alice probeert dit te verbergen, maar als dan de politie haar moeder, haar zusje en Alice komt halen en ze terug naar Rusland moeten, horen de jongens niks meer van haar. Ze gaan op zoek naar Alice, omdat Niall iets voor haar begon te voelen.


    Filmpjes van een meisje dat weg rent of zo iets, in ieder geval ietsd dat met de verhaallijn te maken heeft. (: En ja, ik heb al gezocht maar echt iets bruikbaars vond ik niet.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Niemand? ;x

    Echt niemand?

    Uhm. Ik heb wel eens een filmpje van Selena Gomez gezien die wegrende. En met de politie; Ashley Benson in 'Pretty Little Liars' is eens opgepakt enzo. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.


    Lots of love (:

    Selena Gomez in A Year Without Rain, heel erg mooi opgemaakt enzo MAAR in Round & Round doet ze juist heel geheimzinnig, en in een lange jas met mega bril.


    ' Nyctophilia '