• Topic 1
    Topic 2

De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.

Jongeren:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.

Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens

Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan

Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

Heather Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw

Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!

[ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 20:02 ]

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Cherie Beth Jones ~ Kat

'Niet gelijk boos worden,' zei ik, half beledigd. 'Voel je het weer aankomen ofzo?' vroeg ik vervolgens nog, want aan zijn gezicht te zien, was dat zeker het geval. Ik pakte zijn hand vast en gaf er een bemoedigend kneepje in.

Gawain
    'Ik word niet boos op jou hoor.' zeg ik snel, het was te merken dat ze het haarzelf aantrok.
    'Meestal is het inderdaad te voelen,' zeg ik nog steeds een beetje boos. Ze pakt mijn hand vast. Ik probeer diep en rustig te ademen. Toch helpt het zoals gewoonlijk weinig. Ik pak het zakje iets beter vast. Normaal was ik nu al naar een raam gerent, maar deze keer wou ik perse weten of het echt werkt.

Do it scared, but do it anyway.

Cherie Beth Jones ~ Kat

Het ging zichtbaar steeds slechter en slechter met hem, binnen no time.
    'Gaat het wel?' vroeg ik bezorgd. 'Moet je niet even naar buiten ofzo?'
    Hij begon steeds zwaarder te ademen, tot ik mezelf bijzonder ongerust maakte. Ik keek hem nerveus aan, waarmee ik met mijn blik nog een keer vroeg of het wel ging.

Gawain
    Het is duidelijk dat Cherie ongerust is. Toch blijf ik er nog enigszins normaal onder, misschien omdat ik het vaker heb gehad. Ik schuif mijn stoel wat naar achter en ga iets wat onderuit gezakt zitten. Mijn handen leg ik op mijn buik. Ik sluit mijn ogen en probeer ervoor te zorgen dat ik zo diep adem dat het in mijn buik komt. Na het een tijdje geprobeerd te hebben kom ik snel overeind en adem ik een heel stuk sneller. Snel pak ik het zakje van tafel en zet het tegen mijn mond. Een raam is fijner, maar dit werkt duidelijk ook. Mijn ademhaling wordt duidelijk rustiger als ik het vaker doe. Na een tijdje zo geademd te hebben haal ik het zakje weer van mijn mond en kijk Cherie aan. Ik heb zo'n idee dat ze het niet fijn vond dat ik bleef zitten.
    'Sorry als ik je ongerust heb gemaakt,' zeg ik zacht. Tja ik kon er ook weinig aan doen dat mijn lichaam niet wil meewerken zoals ik het wil. Het liefst zou ik nu naar mijn kamer gaan om tot rust te komen. Zo'n aanval is nou niet het ontspannendste om te doen. Mijn blik vraagt of we hier weg kunnen, naar mijn kamer of naar buiten.

[ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 18:43 ]

Cherie Beth Jones ~ Kat

Toen de aanval over was, was ik vreselijk bezorgd, nog erger dan eerder. Hij bood zijn excuses aan dat hij me ongerust had gemaakt, iets wat ik niet kon begrijpen.
    Aan zijn blik kon ik zien dat hij hier graag weg wilde, en ik knikte bijna onbeweeglijk en stond op.
    'Kom je mee?' vroeg ik.

Gawain
    'Kom je mee?' vraagt Cherie snel. Ze was al op gestaan. Ik volg haar voorbeeld en sta ook op.
    'Graag,' zeg ik dankbaar. Ik loop haar achter na met het zakje weer in mijn zak. Ik leg een arm om haar heen. Ze neemt me mee, ik weet niet waar. Ik laat me volledig leiden door haar.

Cherie Beth Jones ~ Kat

Ik nam hem mee naar buiten, naar mijn mening was dat nu het prettigste voor hem.
    Ik was nog niet verder geweest dan een plek om te trainen, en de plek waar de wapens opgeslagen waren. Over wapens gesproken, ik was de mijne vergeten, die moest ik op gaan halen voor de Kapitein me zou zien.
    Zoekend naar een plek waar we heen kunnen kijk ik om me heen, tot mijn ogen op een bos in de verte vallen. Ik zocht naar een opening, en toen ik die gevonden had, trok ik Gawain mee het bos in.

Gawain
    Cherie neemt me mee naar buiten. Iets waar ik erg blij mee ben. Ze trekt me mee het bos is. Iets waar ik steeds blijer van wordt. De frisse lucht kriebelt in mijn neus.
    'Waar neem je me mee naartoe?' vraag ik vrolijk. Nog steeds wordt ik meegetrokken. De frisse lucht geeft me energie dus ik vind het niet erg.

Cherie Beth Jones ~ Kat

'Zeg ik lekker niet,' antwoordde ik. Alsof ik zelf een idee had. Ik trok hem nog steeds verder en dieper het bos in, tot we bij een open plek kwamen.
    'Laten we hier maar even gaan zitten.' Ik liet zijn hand los, en liet mezelf op de grond zakken, waarna ik op de grond naast me klopte, als teken dat hij ook moest komen zitten.

Gawain
    Cherie laat me op een gegeven moment los en gaat zitten. Ze geeft me een teken om ook te gaan zitten.
    'Is goed,' zeg ik en ga ook zitten. Ik leg mijn arm weer om haar heen en leg haar zacht tegen me aan.
    'Hier is het een stuk beter dan binnen,' zeg ik opgelucht.

Cherie Beth Jones ~ Kat

'Daar kan ik me in verplaatsen,' zei ik, terwijl ik mijn hoofd tegen zijn hoofd aan legde.
    'He!' riep ik ineens uit. 'Ik weet eigenlijk helemaal niet wat "jouw" dier is.'

Heather Knochenmus - Lerares Plantkunde en Schoolarts
    Ongeveer tegelijk met Sasha kom ik overeind en terwijl ik mijn trui recht trek twijfel ik wat ik moet doen. In mijn eentje een gat graven in de achtertuin dat diep en breed genoeg is voor het stinkdier, in het midden van de nacht nog wel, klinkt niet erg aanlokkelijk. Ik weet alleen niet of de hulp van een man die er voor zorgt dat ik me ongemakkelijk en dom voel veel zal helpen. Bovendien willen Sasha en Valerie, die net is binnengekomen in de keuken, waarschijnlijk net zo graag gaan slapen als ik, en aangezien ze me al hebben geholpen zou het onbeleefd zijn nog meer van ze te vragen. Daarom glimlach ik even naar beiden en schud resoluut mijn hoofd. "Nee, jullie hebben me beiden al genoeg geholpen. Bedankt, maar ik red het wel, denk ik." Ik knik nog een keer om mijn antwoord kracht bij te zetten, plaats mijn handen in mijn zij en blaas de lok haar uit mijn gezicht. Ik zal eerst maar iets van een vuilnis zak of een grote doek vinden om het beest in te vervoeren, zodat niet nóg meer van zijn ingewanden er uit rollen.

Gawain
    He!' roept Cherie ineens uit. 'Ik weet eigenlijk helemaal niet wat "jouw" dier is.' Ik kijk op en besef dat ik die van haar ook niet weet.
    'Ow dat is een havik.' Zo spectaculair vind ik het niet. Het heeft er voor gezorgd dat ik nu hier ben. Dat ik hier ben heeft er voor gezorgd dat ik weer met stomme paniekaanvallen moet leven. Met mijn voet schop ik een steentje dat voor me ligt weg. Nog elke keer dat ik er aan denk wordt ik weer boos. Toch is er ook iets goed aan deze situatie. Ik heb Cherie ontmoet. Dat geeft me weer voor heel eventjes een glimlach op mijn gezicht. De ene hand gaat weer in mijn zak. Helaas wordt ik zo snel weer in de negatieve dingen getrokken als ik het zakje weer in mij in mijn hand voel. Weer schop ik tegen een steentje en leg mijn hoofd tegen Cherie aan. Ik voel mijn buik weer samentrekken. Mijn arm druk ik krampachtig tegen mijn buik.
    'Ik denk dat ik even een paracetamol ga halen,' zeg ik snel. Mijn gezicht vertrekt als ik op sta. Nog steeds met mijn arm tegen mijn buik loop ik snel weg. Heather zal wel een paracetamol hebben. Het duurt niet erg lang voordat ik bij haar huisje ben aangekomen en klop snel op de deur. Mijn hand houd ik nog steeds tegen mijn buik, tegen de pijn.

@vluuv paracetamol of aspirine is voldoende(A)

[ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 19:22 ]

Valerie Savarin

Ik wierp nog een laatste blik op de koffers en knikte nog een keertje naar Heather. 'Slaap zacht.' Sasha leek niet niet snel genoeg weg te kunnen geraken. 'Valerie, goedenacht, ik zie u morgen om vijf uur aan de ingang.' ik knikte. 'Goedenacht Sasha.' Niet veel later na hem liep ik het gebouw uit en liep over het grindpad naar mijn kamer. Routineus sloot ik alle deuren af en controleerde de beveiliging. Na een korte maar warme douche kroop ik vermoeid mijn bed in. Eerlijk gezegd zag ik wel uit naar de trainingssessie morgenochtend. Ik was alvast niet van plan om onder te doen voor Sasha.

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Ik wil weer mee doen. Is er een punt waar Dana kan in springen?

"Ignite, my love. Ignite."