• Topic 1
    Topic 2



    De wereld kan elk moment in vlammen opgaan doordat de ozonlaag op klappen staat en de meeste landen hebben geen geld meer voor hun inwoners. De vierde wereld oorlog komt langzaam opgang tegen de corrupte regering en politie.
    Een geheime verbond genaamd TAP (The Animal Project) Verkiest 12 jongere van over de hele wereld. Ze vervoeren ze in een luxe privé jet naar een onbekend eiland. Eenmaal daar worden de jongeren getraind. Ze krijgen genoeg eten. mogen gebruik maken van digitale faciliteiten, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Wanneer één van de begeleiders de jongere uitlegt dat ze allemaal hun eigen dier vertegenwoordigen komen de jongere achter hun speciale krachten. Die krachten moeten de aarde redden.


    Jongeren:
    Jongere (11):
    Mireille Amelia Scott.- Slang
    Maud Fally- Kameleon
    Caitlinn Morgana Camelot- Sneeuwuil
    Gawain Marlon Iolani- Havik
    Silver Madeline Rue Shaw- Zwarte Panter
    Hayes Vukovic- Wolf
    Mike kaimana- Orka
    Cherie Beth Jones- Kat
    Cedric Dean Dux- Aap
    Dana Alexia Pippens- Pinguïn
    Noah Morrigan- Hert
    Eleanor Anthea Hope- Zwaan

    Trainers:
    Prixor Tapsanter Trainer/Oprichter TAP/Omroeper.
    Sasha Afanasiy Filischkin Wapenexpert/ Leraar
    Heather Knochenmus Lerares Plantkunde/Schoolarts
    Valerie Savarin
    Lily Haspers

    Verdeling:
    Prixor Tapsanter-
    Caitlinn Morgana Camelot.
    Cherie Beth Jones.
    Silver Madeline Rue Shaw.
    Eleanor Anthea Hope.


    Valerie Savarin-
    Gawain Marlon Iolani.
    Mike kaimana.
    Hayes Vukovic.
    Dana Alexia Pippens


    Lily Haspers-
    Maud Fally.
    Mireille Amelia Scott.
    Cedric Dean Dux.
    Noah Morrigan


    Sasha Afanasiy Filischkin
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Groen, Blauw, Rood

    Heather Knochenmus
    Om de week een andere klas, verdeling:
    Rood, Groen, Blauw


    Regels:
    - Geen grote besluiten nemen zonder toestemming.
    - Geen ruzie (in de 'rpg'mag dat natuurlijk wel), je word uit het topic gezet.
    - Geen reclame voor andere dingen zonder toestemming
    - Je moet lol hebben!

    [ bericht aangepast op 17 nov 2011 - 20:02 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Cedric
    Het meisje stelt zich voor met Dana, ze heeft lange blonde haren en een leuke glimlach. Als ze gaat zitten laat ik me ook op mijn hurken zakken.
    'Je moet maar zeggen als je iets nodig hebt,' zeg ik. Mijn hand gaat een keer door mijn haar en ik blijf haar aankijken voor als er iets mis gaat.

    Dana
    Ik glimlachte. 'Dankje maar het gaat wel. Althans ik heb niet het gevoel dat ik dadelijk flauw ga vallen.' Ik lachtte zachtjes. De vlekken werden al minder en ik bekeek Cedric eens goed. Hij had schattig bruin haar.

    -volgens mij had Cerdric bruin haar. ;$ als het niet zo is moet je het even zeggen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    jep bruin haar(Y)

    Cedric
    Ze kreeg al weer iets meer kleur op haar wangen en je kan duidelijk zien dat het beter gaat.
    'Als je iets nodig hebt moet je het maar zeggen.' Ik schuif mijn benen iets anders en ga in kleermakerszit langs haar tegen de muur zitten.

    Dana
    Ik schudde lachend mijn hoofd.
    'Of je voelt je heel erg schuldig of je bent een overbezorgd type.' Ik lachtte hopend dat Cedric begreep dat ik een grapje maakte. Ik keek Cedric lachend aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cedric
    'Of je voelt je heel erg schuldig of je bent een overbezorgd type.' vraagt ze lachend. Het was goed om te merken dat ze van humor houd.
    'Ik voel me heel erg schuldig.' zeg ik lachend terug. Ik moet er niet aan denken om nog iemand per ongelijk pijn te doen na wat er gebeurt is vroeger. De glimlach verdwijnt even.

    Dana
    'Wat is er?' vroeg ik toen ik merkte dat Cedric's humeur veranderde. Had ik iets verkeerd gezegt? Ik keek hem recht in zijn ogen aan. 'Heb ik iets verkeerd gezegt?'

    -ga even douche maar ben binnen no time weer terug. (Lange leven mobiel internet)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cedric
    Ik verzonk weer in gedachten naar die tijd. De gedachten aan Amy waren aan de ene kant niet leuk.
    'Wat is er?' vroeg Dana. 'Heb ik iets verkeerd gezegt?' Ze keek me recht in mijn ogen aan.
    'Huh? Nee er is niks.' Ik sloeg mijn ogen neer en dacht weer aan thuis. Willekeurig gaat mijn hand even onder mijn T-shirt naar mijn tatoeage. Ik had hem stiekem laten zetten toen Amy dood was. Nog steeds weten mijn ouders dat niet.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 23:19 ]

    Haren wassen duurde fucking lang

    Dana
    'Er is wel wat,' zei ik. Ik keek Cedric aan. 'Je kan me het wel vertellen.' Ik glimlachte bemoedigend

    -inspiratieloos


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cedric
    Een treurige zucht verlaat mijn mond. Zou ik het dan toch iemand vertellen. In eerste instantie trek ik mijn shirt uit.
    'Oke,' zeg ik treurig. 'Ik woonde, thuis, in Brazilië aan de rand van de jungle. Mijn zusje Amy wou me een keer wat laten zien. En omdat ik toen niet oplette is ze gevallen. Ik kon er niks meer aan doen, maar ze was op slag dood. Zij had hier nu moeten zijn en niet ik.' even las ik een pauze in. 'Daarom vond ik het ook zo erg dat het niet helemaal goed met je ging toen je net viel. Ik wil het gewoon niet nog eens meemaken.'

    Dana
    Ik keek Cedric met open mond aan. Hij had het er echt moeilijk mee. Zonder na te denken gaf ik hem een knuffel.
    'Het gebeurt niet nog eens,' zei ik tegen hem. 'Het was jouw schuld niet.' Ik liet Cedric los en keek hem recht in zijn ogen aan. 'Amy zou vast trots op je zijn dat je nu hier bent.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cedric
    Dana geeft me een knuffel.
    'Het was wel mijn schuld, ik had moeten zien dat het te gevaarlijk was voordat ze het ging laten zien.' Vanuit mijn ooghoeken kan ik net het aapje op mijn borst zien. 'Als ik daarop had gelet was je nu misschien samen met haar over een of ander meiden ding aan het praten en niet mijn zielige verhaal aan moeten horen.'Ik trek mijn knieën op en sla mijn handen erom heen. Mijn gezicht verberg ik tegen mijn knieën. Waarom moest mij dat weer over komen zijn?

    Dana
    'Cedric, iedereen maakt fouten. Jij, ik. ' Ik zweeg. Natuurlijk had ik fouten gemaakt. Ik keek naar het apen tekentje. 'Maar als je Amy echt een plezier wilt doen, leef dan voor haar.' Ik glimlachte waterig, dat waren de woorden van mijn moeder.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga denk ik zo slapen. Heb morgen een wedstrijd ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    -Cedric-
    de woorden van Dana zetten me aan het denken, toch blijf ik met mijn hoofd op mijn knieën zitten.
    'ik heb haar zien vallen, horen schreeuwen, maar ik bleef stok stijf staan!' de woede van toen komt weer boven. Snel sta ik op. Ik loop een paar keer onrustig op en neer. Als ik stil sta draai ik me om naar te witte muur tegenover Dans. Ik bal mijn rechterhand tot een vuist en ska hard tegen de muur van woede. Snel bekijk ik mijn vuist en ska nog een keer. Te vergeeft. Met mijn vuist nog tegen de muur laat ik me op mijn knieën vallen.

    Dana
    'Cedric!' gilde ik in paniek. Hij moest bij zinnen komen. Ik stond op en ging tegen over hem op mij knieën zitten. 'Luister goed naar mij.' Mijn stem klonk dwingend. 'Je was is in shock. Je wist niet wat je deed. En Amy krijg je niet terug om hier alles kapot te slaan.' Ik keek Cedric aan. 'Dit helpt je niet verder. Ik sla ook niet alles kapot ookal zou ik soms wel willen. Cedric, je kan het verleden niet meer veranderen, maar je toekomst wel.'


    "Ignite, my love. Ignite."