• Deel 2

    Voor degene die of het onderwerp zijn vergeten - of de leden die het rollenspel gaan lezen, dit is ongeveer waar het overgaat;

    Magical High is een school voor allerlei wezens. Vampieren, weerwolven, tovenaars, etc. Er gebeuren dingen.

    Niet de langste samenvatting, maar goed.

    Mensen die meespelen, en zo ja, met welke rollen;

    Leave:
    Charléne Sky (Charlie) McWhite (Nimf);
    Enxilia Morwen (Exilia) Abletate (half mens, half zeemeermin);
    Elisabeth Dawn (Dawn) Kingsley (geest).
    Paynelicious:
    Tyler Jason McKnight (half weerwolf, half mens);
    Jason Thomas Strykx (half wolf, half vampier);
    June Williams (vampier).
    Python:
    Amber Claires (vampier).
    SuperCookie:
    Lucette (Luce) Hale (half kat, half mens);
    Briarrose (Rose) Angel (engel).
    Eonian:
    Jason Blake (duistere engel, zoon v.d. dood);
    Ivy Bominable (één van The Yeti).
    Turophile:
    Mabel Eleanore (May) Roux (elf);
    Owen Queens (geest).
    Failish:
    Melianta (Meli) Dante (bosnimf).
    Cameron Auguste (Meniks)
    RainbowDay:
    Crystal Stone (half mens- half vampier)
    HeartFlower:
    Duncan Lyam (Duncan) Otora (half mens, half weerwolf)
    Endure:
    Sky Leah (Leah) Morgan (Dulcis)
    Pixie Yarina (engel)

    Wie slaapt bij wie op de kamer?

    Slaapzaal 1:
    Luce Hale
    Charlie McWhite
    Dawn Kingsley
    Ivy Bominable

    Slaapzaal 2:
    Duncan Otora
    Jason Blake
    Tyler Jason McKnight
    Owen Queens
    Jason Thomas Strykx
    Cameron Auguste

    Slaapzaal 3:
    Amber Claires
    Rose Angels
    May Roux
    Leah Morgan

    Slaapzaal 4:
    Enxilia Morwen
    June Williams
    Crystal Stone
    Meli Danthe
    Pixie Yarina

    En dan nu de regels, die best wel belangrijk zijn,
    -Niet schelden. Als het bij je personage hoort, doe het dan niet te grof.
    -Werk met hoofdletters, punten, etc.
    -Als je personage iets zegt of doet, moet dat op deze manier:


    (Naam personage)
    Ik pakte het boek op en bekeek het nauwkeurig. "Weet iemand waar het over gaat?"



    Uitleg: Het is dus geschreven uit een ik-persoon. Je moet de naam van je personage erboven zetten, want sommigen hebben meerdere personages. Verder schrijf je met aanhalingstekens als je iets zegt.

    Veel plezier!
    X'


    Being happy is a choice ~

    Meli -> June >8D
    Ik had me al de hele tijd verstopt achter mijn boek terwijl ik in het hoekje van onze kamer zat. Ik had een onbekende jongen tegen June horen praten en, niet om te luistervinken of dergelijke, maar mijn oren pikten het gesprek toevallig op. Toen de deur dichtgegooid werd, keek ik nieuwsgierig naar June die met haar rug naar de deur stond en een onpeilbare reactie op haar gezicht had staan. Ik staarde haar een beetje nieuwsgierig aan, maar voelde me ook beschaamd om het feit dat ik de twee had gehoord, dus kroop ik ver weg achter mijn boek.

    Cameron
    Ik kuierde een beetje nutteloos door de gang, op zoek naar de tuinen, die ik blijkbaar niet vond op een vreemde manier, maar wat ik wel vond was Owen. Ik wilde eerst en vooral naar hem toe lopen om te vragen of hij meeging naar de tuin (wat een subtiele manier was om niet te laten merken dat ik de weg niet kende), maar eenmaal ik zijn gezichtsuitdrukking las, leek het alsof er iets niet pluis was.
    "Wat is er, maat?" Vroeg ik hem terwijl ik hem een klopje op zijn schouder gaf.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    fuut


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Owen Queens
    Ik kom Cam tegen in de gang, eerst ziet hij er goed gemutst uit maar dan, dan lijkt hij plots wel erg ongerust. "Wat is er, maat?" vraagt hij me en ik kan het niet tegenhouden en begin op en wel erg snelle manier te ratelen over de roddels en het gesprek dat ik had opgepikt. De school mocht echt niet denken dat'k op June zou vallen.


    Love is louder.

    Cameron
    Owen doet zijn hele verhaal, over een of andere Jason en June, en eindigde zijn verhaal over de roddels.
    "Da's vervelend," knik ik terwijl ik er nog eventjes over nadenk. "Maar waarom maakt het je zo overstuur? Zo erg is dat toch niet."


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    waar kan ik ergens inspringen??

    Owen Queens
    Ik kijk hem met een verward gezicht aan. "Ik?" ik blaas op een manier die nonchalant moet lijken.
    "Ik ben een player, ik wordt niet verliefd!" zeg ik, ik probeer te spotten, maar mijn stem slaat bijna over van de zenuwen. Ik was gevallen.


    Love is louder.

    @ Lykos;
    ik heb eigenlijk geen idee, =o

    Cameron
    Hij kijkt me verward aan. "Ik?" Zegt hij op met de benodigde nonchalance.
    "Ik ben een player, ik wordt niet verliefd!" Zijn nonchalante manier van doen ging kwijt in een wanhopige, overslaande stem. Ik had hem niet eens gevraagd of hij verliefd was en daardoor viel hij door de mand.
    "Weet je hoe ongeloofwaardig dat klonk?" Glimlach ik flauwtjes.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    @ Lykos
    Je mag wel bij Jason en Tyler inspringen =)
    Maar moet nu leren denk over 30 min terug of niet =)


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Paynelicious schreef:
    @ Lykos
    Je mag wel bij Jason en Tyler inspringen =)
    Maar moet nu leren denk over 30 min terug of niet =)

    en waar zijn zij nu??

    Owen Queens
    Ik wil Cameron heel graag te vriend houden, dus wil ik niet egoïstisch of gemeen klinken tegen over hem. Ik besluit de vraag te negeren. "Was je ergens naar onderweg?" vraag ik verre van subtiel.
    Stiekem wou ik hém wel vanalles vertellen, maar iets hield me tegen. Waarschijnlijk noemde het 'trots'.


    Love is louder.

    Cameron
    Hij negeert mijn vraag, maar reageer er niet te cru op. Ik doe alsof ik het niet door heb en haal mijn schouders op. "Oh, ik was gewoon op weg naar de tuin, niets speciaals." Zeg ik droogjes terwijl ik mijn schouders ophaal.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Owen Queens
    Ik schud lachend mijn hoofd. "De tuin?" proest ik. "Dies toch helemaal niet hier?" Ik rol mijn ogen en sla mijn arm rond zijn schouder. "Ik zal jouw eens tonen hoe je hier naar buiten moet."


    Love is louder.

    Lykos schreef:
    (...)
    en waar zijn zij nu??


    In de gangen van de slaapzalen =)


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Nico
    Langzaam loop ik naar de grote deur, met een sporttas achter me aan slepend. Ik open de deur en zie dat de grote hal leeg is. Voor ik me ga melden besluit ik eerst mijn spul weg te leggen. Ik weet dat ik niet vanaf het begin van het jaar hier ben. Ik kijk een paar gangen in en zie iets wat op slaapzalen lijkt. Snel loop ik er naar toe. Om de hoek zie ik 2 mensen staan. Aarzelend denk ik na, om hier iets te bereiken moet ik toch mijn mond leren open doen. 'Hoi,' zeg ik voorzichtig van een afstandje.

    Owen
    Ik wou net met Cam naar de tuinen vertrekken als een jongen achter ons ons aanspreekt. "Hoi" zegt hij, ik draai me gauw om en zie een stoer uitziende jongen staan. "Hallo?" vraag ik met mijn grote lach, zoals altijd.


    Love is louder.