• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)
    Elayna (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 20:54 ]


    -

    Nairawen Falëya
    "Linksaf, lopen tot je opeens midden op het pad een hele dikke boom ziet, en daar zien we wel verder," zei ze ongevraagd.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Mischa Guerra
    'Had ik je iets gevraagd?' snauwde hij, en keek even met een ruk om.
    Even liet hij zijn donkere ogen over haar gezicht gaan, om vervolgens rechtdoor te lopen.
    Hij was heus wel in staat om zelf het dorp weer te vinden, en al helemaal als de hulp uit een ongevraagde hoek kwam.


    -

    Nairawen Falëya
    Eigenlijk was dit best grappig; hij schoot uit zijn slof om niets.
    "Nou, als jij de weg nooit meer terug wil vinden..." Toch wel nieuwsgierig waar hij nu terecht zou komen, want in dit deel van het bos was ze zelf ook nog nooit geweest, ging ze achter hem aan.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Goeiemiddag ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Iedereen is dooooooodd!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    ik was in slaap gevallen o_o


    -

    Back van eten, you still here? *hoopvol*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    I am now :'D


    -

    Yay! Weet je, ik zat te denken, we moeten het gesprek van Raveny en Silvano een beetje afronden... Want we doen nu al drie dagen over twee uur xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Joa :'D

    Zullen we anders gewoon een nieuwe dag doen?


    -

    Jap.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Blijkbaar begin ik :3

    Silvano Vino
    Hij stak zijn handen in zijn zakken, toen hij zijn blik optilde was hij hem alweer kwijt. Verdomme.
    'Raulo!' riep hij, toen hij de 11-jarige jongen een stukje verderop zag staan. Zijn beige vleugels klapperden toen hij een poging deed om de grootste watermeloen te pakken - die natuurlijk bovenop de stapel lag.
    Geërgerd liep hij naar zijn broertje toe, en tilde die op. 'We moeten helemaal geen watermeloen, straks laat je alles vallen.'

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 18:51 ]


    -

    Raveny
    Met mijn handen in mijn zakken slenterde ik de markt over. Ik had toch echt weer brood nodig, en dat kon ik nou net niet zelf maken. Bij het horen van een bekende stem keek ik op, bij het zien van het tafereel schoot ik in de lach.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Hij mompelde een verontschuldeging tegen de verkoper, nam het jongetje letterlijk onder zijn arm en liep verder langs de kraampjes.
    Ondertussen begon Raulo met zijn benen te zwaaien, waardoor hij na een paar meter weer neer werd gezet. 'Je blijft mij me, anders laat ik je achter.'
    Een paar seconden keek hij zijn broer met grote ogen aan, die met een zucht een hand op zijn achterhoofd zette. 'Oké, ren je rot,' verzuchtte hij.


    -

    Raveny
    'He, jochie,' zei ik zodra hij een beetje uit de buurt van Silvano was. 'Is dat je grote broer?' Even knikte ik in de richting van Silvano, de pretlichtjes brandden vrolijk in mijn ogen. Het werd hoog tijd dat ik weer eens een grap met hem uithaalde.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.