• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - Speltopics





    Dulcis
    Rizardo (Rizardo)
    Silvano (Psychos)
    Nairawen (Aesthetic)
    Elayna (Psychos)

    Interius
    Leyla (Psychos)
    June (Panter)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)
    Dream (Rizardo)
    Mischa (Psychos)

    Sirene
    Michael (Rizardo)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)
    Veralynn (Fayan)
    Reina (Psychos)

    Cornu
    Charis (Fayan)
    Miorynn (Aesthetic)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)

    Koppeltjes:
    Vedran x Leyla


    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 20:54 ]


    -

    Silvano Vino
    'Hmpf.' Hij stopte ergens op een open plek, en plofte neer op één van de rotsen. Bedenkelijk keek hij naar haar.
    'Nou, ik kan je zeggen dat ik dit nog wel een tijdje te horen krijg thuis. En als je zegt dat het een grapje is geloven ze het toch niet meer.'

    Mischa Guerra
    'Miorynn,' verbeterde hij haar automatisch, en liet zijn blik over de bomen glijden.
    Hoe lang zou het nog duren voor hij het bos uitkwam? Zonder hulp, het liefst? Een geërgerde zucht ontsnapte, aangezien hij dan nog wel even heen en weer liep.
    Maar dan kon hij nog best pauze nemen, of iets in die richting.


    -

    Raveny
    'Awh, wat zielig. Als ik chocomel voor je koop, is het dan weer goed?' zeg ik met een pruillipje en een quasi-smekend gezicht, terwijl ik naast hem neerplofte. 'En anders moet je ze misschien maar gewoon vastbinden.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nairawen Falëya
    "Je kent haar?" Ze was oprecht verbaasd.
    "Ze is echt gruwelijk irritant, geloof me. Toen ze nog wat normaler was woonde ze vlakbij mij. Echt, om gek van te worden." Ze maakte een paar vreemde geluiden die op Miorynn's "eigen taal" moesten lijken.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Silvano Vino
    'Hmm, ik denk dat mijn hormonaal opgefokte puberbroertje het ergst is.'
    Hij zuchtte, en sloeg zijn armen even over elkaar. Misschien moesten ze maar gewoon naar haar huisje gaan, daar zou in ieder geval niemand hen irriteren.

    Mischa Guerra
    Hij keek vanuit zijn ooghoeken even naar haar, om vervolgens op te springen en weer verder te lopen.
    Het leek hem ook niet normaal om achter vreemden aan te lopen, maar dat zou wel aan hem liggen. In Frankrijk bemoeide je je niet met degenen die je niet kenden, maar dat was hier blijkbaar anders.


    -

    Raveny
    'Vergeef je me? Alsjeblieft?' vroeg ik. Mijn gezicht stond smekend, maar er brandden pretlichtjes in mijn ogen en er klonk duidelijk een glimlach door in mijn stem.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    Hij keek vanuit zijn ooghoeken even naar haar. 'Misschien.' Een flauwe grijns verscheen even op zijn gezicht, waarna hij ging staan.
    'Waar gaan we heen?'


    -

    Raveny
    'Naar jouw huis,' zei ik plagend terwijl ik ook opstond. 'Nee, grapje. We kunnen naar dat van mij, of we kunnen naar het dorp. Of naar het meer, of naar zee.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Silvano Vino
    'Jouw huis doet het wel.'
    Hij draaide zich om, zette twee stappen en stond meteen weer stil. Bedenkelijk fronsde hij zijn wenkbrauwen, keek naar haar om. 'Waar was dat ook alweer?'


    -

    Raveny
    'Volg mij maar,' grinnikte ik terwijl ik begon te lopen. 'Lekker weer,' merkte ik op. Het was koud. De wind blies lekker hard boven de boomtoppen, maar liet ons hier beneden met rust. En zo te zien zou het binnenkort gaan sneeuwen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Who wants to meet Elayna?
    Ik speel nu alleen maar jongens, haha :'D

    Silvano Vino
    'Koud,' mompelde hij, terwijl hij achter haar aanliep.
    Ondertussen liet hij zijn grijsblauwe ogen even over haar gezicht glijden, om zich vervolgens weer tot de witte grond te richten.


    -

    Miorynn wil wel :3

    Nairawen Falëya
    Ze slaakte een geïrriteerde zucht.
    "Goed dan. Je mag haar?" vroeg ze spottend.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Raveny
    Zijn blik gleed even over me heen en onwillekeurig vroeg ik me af waar hij aan dacht. Misschien aan een manier om me terug te pakken, misschien dat ik een redelijk persoon was, misschien dat hij mij ook wel... Néé. Raveny, hou op. Dus ik richtte mijn blik op de sneeuw voor mijn voeten en liep zwijgend verder.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Oké :'D

    Silvano Vino
    'Dus,' mompelde hij, toen ze eenmaal voor het huisje stonden en hij rustig wachtte tot ze de deur zou openen.
    De stilte werd vreemd, bijna ongemakkelijk. En dat was hij niet gewend tussen hun.

    Mischa Guerra
    Hoe kon hij iemand nou aardig of onaardig vinden die zich zo vaag gedroeg?
    'Nee, maar ik vind haar ook niet irritant,' zei hij naar de waarheid, en duwde weer wat laaghangende takken aan de kant.
    Vanuit zijn ooghoeken keek hij weer even naar haar. Nee, zij was irritanter.

    Elayna Adalicia
    In het bos was één grote, open plek waar de wind altijd leek te waaien. Aan de kou was ze gewend, meer dan dat zelfs. Ze vond het wel iets hebben.
    Haar gebroken witte vleugels strekten zich even, waarna ze haar heldergroene ogen even dicht liet glijden. Toch voelde ze zich al een tijdje eenzaam, maar zo was niemand tegen gekomen.
    Helemaal niemand.


    -

    Jezus, wat slecht.
    Ik zie net het voorstukje van Twilight die donderdag ofseu op tv komt. Stond er als ondertiteling: "Ik ben Edward Collin"

    :'D


    -

    XDD


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.