• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory





    Dulcis
    Rizardo (Maeleena)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)

    Sirene
    Michael (Maeleena)
    Rosaline (Endure)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 17:11 ]


    -

    alissa
    `weetje wat laat maar! loop maar door ik wou alleen maar gezelschap met een normaal iemand die niet in een soort van hocus spocus leeft! die net zon hekel heeft aan dit vervloekte land! met die stomme feeks met die eeuwig verdoemde winter`. om mijn woorden kracht bij te zetten schopte ik weer tegen een sneuwberg alleen nu veel te hard waardoor ik pijn in mijn voet had. `AUW!`


    On wednesdays we wear black

    [Wat meot Michael emt een Zwaluw? :'D

    Michael loopt momenteel richting het dorp ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cresta schreef:
    (...)

    Ik ben nu met Discovery hahaha, we zijn op een plein. (:


    jajajja xD


    On wednesdays we wear black

    Leyla Manta
    Een geamuseerd glimlachje verscheen rond haar lippen, de neiging om dichterbij te komen was bijna even groot als degene om van hem weg te lopen. Nu snapte ze waarom de meeste mensen zich ongemakkelijk voelden bij de Sangus, maar ergens vond ze het wel iets hebben.


    -

    [ @cresta maar ik moet nu eten duss als rosalie er nu bijkomt en dan bedenken jullie dat ik nog steeds gillen op de grond van de pijn lig xD]


    On wednesdays we wear black

    [ben over halfuurtje weer terug duss dan spring ik wel weer ergens bij xx]


    On wednesdays we wear black

    Arlene
    Ik frons mijn wenkbrauwen bij haar uitbarsting en moet mijn lach proberen in te houden, dit slaat volkomen nergens op. Als je slim bent hou je buitendeurs je mond over de mening van de koningin, wie weet wordt er afgeluistert en ben je de pineut. Als ze haar voet stoot en ze binnensmonds begint te vloeken buig ik toch neer en klop ik haar gerustellend op de rug.
    "Rustig nou maar, doet het zeer?" Zeg ik op fluistertoon, net hard genoeg om het te horen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oke, ik had mijn Zahira-post dus verwijderd en mocht weer opnieuw beginnen -__-

    Zahira Briiori
    Onwillekeurig streek ze haar donkerbruine, bijna zwarte lokken naar achteren. Zelfs de glans die het bezat was donker, maar desalniettemin niet onopvallend.
    'En jij heet?' vroeg ze met een kille stem, meer uit verveling dan uit intresse. Haar blik gleed over zijn gezicht, langs hem heen en toen weer naar hem terug.


    -

    Whee, Laura is weg :'c


    -

    Rosaline Six. ~ Sirene.
    Zwijgend liep ze door het dikke pak sneeuw, het was best een mooie dag. Koud, maar er stond geen kille wind en het sneeuwde momenteel niet. Ze neuriede zachtjes terwijl ze haar weg door de sneeuw richting het dorp zocht, ze had zin om wat lekkers te halen, misschien een warme kop chocolademelk. Plots viel haar oog op een figuur dat verderop in de sneeuw liep en ze herkende hem bijna meteen. "Hé Michael!" riep ze vrolijk en zette het op een loopje, waarbij haar rode haren vrolijk door de lucht wapperde, tot ze naast hem liep. "Hoe is het? Ga je ook naar het dorp?" vroeg ze hem met een glimlach. Meestal was ze wel in een goed humeur, ze klaagde ook niet veel en probeerde vaak positief te denken, dat maakte het leven stukken gemakkelijker vond ze.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Raveny
    Ik volgde de jongen die zo mooi had gezongen, hoewel ik niet wist waarom. Dat wilde de zwaluw, en het meisje vond het niet erg. We gingen in de richting van het dorp, zag ik.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [@Discovery is goed, hahaha. Eetsmakelijk!]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rizardo Elliot
    Voor ik het kon stopte voelde ik mezelf weer rillen door haar kille stem.
    'Rizardo Elliot,' antwoorde ik met een vage glimlach.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Lizz, is Saph in coma? (:0]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Michael Ren
    'Hé Michael!'
    Ik herkende haar stem meteen. rosaline was een Sirene, net zoals ik. Ze babbelde best veel, was ook behoorlijk vrolijk.
    'Ja, ik had niets te doen,' antwoord ik met een lichte grijns. Ach, wanneer had ik dat nu wel? Ik ging, zwom en stond waar ik wilde.
    'Waarom ga jij naar het dorp?' vroeg ik vervolgens.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.