• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory





    Dulcis
    Rizardo (Maeleena)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)

    Sirene
    Michael (Maeleena)
    Rosaline (Endure)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 17:11 ]


    -

    [Even douchen, (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Lizz, can you make Saph answer Cassie?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Iris
    Ik liep snel de kleding winkel in.Mijn vader zoekt nooit in een kleding winkel. Ik ging toch even rondkijken of er iets leuks was.Ik pakte een witte mutsje en zette hem op mijn hoofd. Hij stond leuk en was niet zo duur.Ik liep naar de kassa toe. 'Als je wilt mag je hem ook voor 2 plaats van 4.'Zei de man achter de Kassa.
    'Badankt'zei ik terug en gaf hem het geld. Ik zette hem op mijn hoofd. het was een stuk warmer nu op mijn hoofd ook al had ik het niet koud


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zahira Cinxi
    De plotselinge glimlach verdween niet van haar gezicht, maar de eeuwige felle blik in haar donkergroene ogen zou ook niet anders worden.
    'Cornu,' was haar korte antwoord. Als hij wist wat dat inhield, zou er veel duidelijk voor hem worden. Waarom hij zich ongemakkelijk bij haar voelde, haar niet snapte en rillingen kreeg van haar koude stem.


    -

    Felicia.
    'Ik ook Sky is ook een vriendin van mij. Je zult me wel vreemd vinden met die koude kleding, maar de koningin heeft een spreuk over me uitgesproken zodat ik het niet koud kan krijgen.' Zei ik nog steeds vrolijk. Ze leek me wel aardig. Ik klapte mijn vleugels ut en keek haar met een glimlach aan. 'Heb je zin om rond te vliegen over het eiland?' Zei ik vrolijk. Ik was bijna niet down te krijgen ik was altijd vrolijk.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rizardo Elliot
    Ik knikte serieus in een poging niet als een breinlzoe idioot over te komen. Wat was een Cornu? Ik wist dat de vleugels die ze had normaal waren, ze waren weider dan die van mij. Maar voor de rest had ik absoluut geen flauw idee.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Zorah
    Ik schoot in de lach om dit vreemde meisje, dat ik toch wel mocht. 'Als je me bij kan houden,' antwoordde ik grijnzend. Meteen sloeg ik mijn vleugels uit en steeg op.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Zahira Briiroi
    Blijkbar wist hij er echter niks van. Bedenkelijk leunde ze tegen de boom die achter haar stond, keek met een ruk om toen takjes begonnen te kraken. Een vogel schoot tussen de bomen vandaan.


    -

    Rizardo Elliot
    Mijn vleugels ontvouwde zichzelf bijna automatisch toen de vogel me uit mijn gedachten verschrok. Wat vlokken sneeuw vielen naar beneden van de bladeren van de boom. Ze waren dikker dan de kleine vlokjes die momenteel uit de wolken dwarrelde.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Wie wilt Iris tegen komen :'D?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zahira Briiori
    Opeens begon het te sneeuwen. De dikke vlokken leken allemaal tegeijkertijd te komen, toen ze weer naar Rizardo keek hing hij bijna schuil achter het gordijn van sneeuw.
    Geergerd streek de de witte vlokken uit haar donkere haar, sloeg met haar vleugels om ze tussen haar veren vandaan te krijgen.


    -

    Vaaaaaaal o_o


    -

    [Als Iris aandacht besteed aan zwaluwen, kan ze Raveny tegenkomen?]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Rizardo Elliot
    Een lach kwam van mijn lippen toen ik haar irritatie tegen de sneeuwvlokken zag. Ik verplaatste mezelf naar de boom, waar ik beperkte bechutting kreeg.
    'Hou je niet van de sneeuw?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [als ze zwaluwen over het plein ziet vliegen misschien :3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor