• Op een onbekend eiland Alcamene heerst al voor zolang men kan herinneren een strenge winter. Meters sneeuw, dikke pakken ijs en een eeuwig durende, strenge wind. Het eiland wordt bewoond door verschillende wezens, die sinds de wintertijd niet meer blind op iemand kunnen vertrouwen.
    De koningin Epona Euryanassa is degene die de winter over het eiland heeft uitgeroepen, en het contact met zustereiland Melania heeft verbroken waardoor de inwoners van Alcamene geen kant meer opkunnen. Stuk voor stuk zullen ze moeten buigen voor de koningin, die een aardig aantal wezens achter zich heeft staan.


    In deze RPG worden de bewoners van het eiland Alcamene gespeeld, vanaf 12 en t/m 30 jaar. In de story die beneden in dit topic te vinden is, kun je de verschillende soorten vinden die kunnen worden gespeeld - waaronder ook 'gewoon' een mens.
    De koningin wordt niet gespeeld, maar het is wel mogelijk om iemand te spelen die voor haar werkt. Die komt bijvoorbeeld spioneren, informatie zoeken, etc.
    Op zustereiland Melaina wordt een verzet bij elkaar geraapt om de koningin van de troon te stoten, maar dat deel komt verder in de RPG aan bod.
    Alle personage's zullen met naam en speler in het topic komen te staan, en uitgebreid in de daarvoor bestemde story.


    - Rollentopic
    - Rollenstory





    Dulcis
    Rizardo (Maeleena)
    Silvano (Amycus)

    Interius
    Leya (Amycus)
    June (MissLeto)
    Scirius (MustacheMe)
    Madeline (HurtedHeart)
    Raveny (Fae)

    Sanguis
    Vedran (Fayan)
    Alissa (Discovery)

    Sirene
    Michael (Maeleena)
    Rosaline (Endure)
    Cameron (HurtedHeart)
    Adeleide (FlawlessLove)

    Cornu
    Zahira (Amycus)
    Charis (Fayan)
    Valindáne (Lughnasadh)
    Felicia (HurtedHeart)
    Angélo (MustacheMe)
    Zorah (Fae)

    Mens
    Arlene (Cresta)
    Jake (HurtedHeart)
    Liam (TheDirection)
    Iris (RainbowDay)




    "In the depth of the winter, I finally learned that within me there lay on invicible summer"

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 17:11 ]


    -

    fffff. kut frans literatuurdossier. en kutmens die haar story vijf minuten na die van mij in de spotlight heeft gezet. >_<'

    Miorynn
    Een verbaasde uitdrukking verscheen op haar gezicht toen de jongen het ijs opstapte en voorzichtig wat naar voren gleed. Ook dit had ze niet achter hem gezocht, want in haar ogen waren alle mensen lomp. Toen herinnerde ze zich dat hij een Dulcis was, en met een klein glimlachje op haar gezicht stapte ook zij het ijs op. Niet dat ze hem daar tegen wilde komen, maar altijd als ze iemand anders iets zag doen, kreeg zij daar zelf ook zin in. Ze was de bomen ingeklommen toen ze op haar rug in de sneeuw had gelegen, haar vleugels om haar lichaam gevouwen voor de warmte, en ze vogels van tak naar tak had zien vliegen.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Zahira Briiori
    'Nee,' snauwde ze, en liep daarna langs hem heen onder het bladerdek. Geergerd liet ze haar vleugels strekken. Ze wierp hem een niet bepaald vriendelijke blik toe toen hij ook nog begon te lachen.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 20:32 ]


    -

    Raveny
    Na een tijdje begon de kou, die hier nog veel erger was dan op het eiland, zelfs voor mijn vogelgestalte teveel te worden en ik keerde om, vloog terug naar het dorp. Ik wilde nog niet terug veranderen, maar in het dorp zouden ze vast geen aandacht besteden aan een doodgewone zwaluw. Misschien zouden ze vermoeden dat het een Interius was - maar wat dan nog? Er waren zoveel van ons.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [you changed her last name? o.o]

    Rizardo Elliot
    Met een glimlach keek ik haar aan.
    'zoveel irritatie kan nooit goed zijn voor een meisje,' zeg ik als ze ook onder het bladerdek komt staan. We kunnen het dorp nauwelijks nog zien, het voelt erg afgesloten aan. ik vouw één van mijn vleugels om mezelf heen tegen de koude.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dat haat ik.
    Lijkt wel alsof sommige mensen het erom doen -_-

    Silvano Vino
    Toen hij na een paar meter stil stond, keek hij bedenkelijk op. Aan de overkant van het bevroren meer verscheen een meisje op het ijs, en toen hij beter keek zag hij wie het was. Het meisje van net.
    Inschattend keek hij naar haar, hoe ze met een kleine glimlach op haar gezicht over het ijs gleed.


    -

    I'm back! Ik ben maar gestopt met die film want het kussen ging eraan. Ik slaap vannacht niet meer :W


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Shut op, Lizz o_o
    Ik moet al vijf keer nadenken voor ik Zahira typ ipv Chiara

    *gaat snel veranderen*


    -

    [Hahaha XD sorry, sorry]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Arme Laura!


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Oké had Leyla nog geantwoord, Jip? En wil je dan weer even opnieuw neerzetten? :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lauraa <3

    Zahira Briiori
    Het leek wel alsof ze afgesloten werden van de rest, lichtelijk ongemakkelijk keek ze vanuit haar ooghoeken naar hem. Het voelde veel te intiem, zoals ze daar stonden. Behoedzaam zette ze een stap van hem weg.
    'Ik kan er weinig aan doen,' snauwde ze rustig verder. De sneeuw irriteerde haar zodanig dat ze haar eerdere plannen was vergeten.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 20:34 ]


    -

    Amycus schreef:
    Leyla Manta
    Een geamuseerd glimlachje verscheen rond haar lippen, de neiging om dichterbij te komen was bijna even groot als degene om van hem weg te lopen. Nu snapte ze waarom de meeste mensen zich ongemakkelijk voelden bij de Sangus, maar ergens vond ze het wel iets hebben.


    -

    Miorynn
    Toen het ijs niet bleek te breken werd haar glimlach breder. Ze strekte haar armen tot boven haar hoofd; liet haar vingers daar in elkaar grijpen en draaide een sierlijke pirouette. Het ijs kraakte lichtelijk, maar ze wist dat het veilig was. Zelfs toen ze steeds meer naar het midden van het meer toeging, al springend en draaiend om haar as.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Rosaline Six. ~ Sirene.
    "Laten we naar Sarah's gaan, daar hebben ze altijd zoveel lekkers, als ik genoeg geld had zou ik daar elke dag te vinden zijn," gaf ze eerlijk toe. Al was het misschien beter dat ze er niet elke dag heen kon, anders zou ze misschien wel vreselijk dik worden en dat was alles behalve charmant. Ze liep bij Sarah's naar binnen en ging samen met Michael aan een tafeltje bij het raam zitten, haar favoriete plekje, en pakte de menukaart. "Hmm, ik kan niet kiezen," mompelde ze zachtjes toen ze de kaart bekeek en keek toen naar Michael. "Wat neem jij?" vroeg ze in de hoop dat dat de keuze makkelijker zou maken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Rizardo Elliot
    'Hoezo kun je er neits aan doen/' vraag ik, direct nieuwschierig. Mijn gevoelens sloegen enorm snel om, wat normaal was voor mijn soort. Zahira zou dat wel weten, ze leek slim. Ik moest echt aan iemand vragen wat een Cornu nu eigenlijk was.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.