• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 45!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 15:29 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Onderzoekend keek ze naar zijn gezicht, streelde over zijn kaak. Het was vreemd om een vage, vochtige glans in zijn donkere ogen te zien, bijna onnatuurlijk.


    -

    Daiyh
    'Vertel wat er gebeurd is,' zeg ik na een lange stilte. Mijn hoofd voeld wazig aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Iemand kwam ons halen,' antwoordde ze met een zachte stem. 'Ze waren verbaasd toen ze Zahira zagen.. Ze namen haar meteen weg van me..' Haar hand strekte zich, ze ontspande pas toen ze Zahira's vingers rond de hare voelde.
    'Snow praatte tegen me.. haalde je spuiten tevoorschijn..' Ze viel stil, liet haar hoofd tegen zijn schouder rusten.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 0:13 ]


    -

    Daiyh
    Was er dan nergens waar Chiara en Zahira veilig konden leve? Ik legde mijn hoofd tegen het hare. Maar eht belangrijkste was dat ze nog leefde.
    'Wat wilde Snow?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar ogen gleden dicht. 'Hij wilde ons dood hebben.. Zodat jij je werk weer goed kon doen, niet meer afgeleid werd..'
    Een trillende zucht ontsnapte aan haar, ze krulde haar zwakke vingers rond zijn shirt om hem maar dichterbij te trekken.


    -

    Daiyh
    'Maak je geen zorgen, dat gaat niet gebeuren,' mompel ik, hoewel ik geen idee heb hoe. mijn blik glijd weer door de vernielde kamer. Vernield in mijn woede om Chiara's dood.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Ik heb zo mijn twijfels,' bekende ze met een zachte stem, keek vanonder haar lange, donkere wimpers naar hem op.
    'Waar kunnen we nog heen?'

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 0:27 ]


    -

    Daiyh
    'Nergens,' antwoord ik eerlijk. 'zolang het Capitool achter jou en Zahira aanzit, zullen jullie niet veilig zijn.'
    Niet zolang Snow ze per sé dood wil zien.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Zahira lag tussen hen in, veilig. Haar ademhaling was regelmatig en rustig, maar toch keek ze met grote ogen omhoog. Ze zuchtte.
    Net toen ze iets wilde vragen, klonk een zwak geluid aan de andere kant van de kamer. Ze greep Daiyh steviger vast. Snow.


    -

    Snow
    Ik dwong mijn ogen te openen. Ik had enorm veel pijn aan mijn gezicht. Vaag herinerde ik me Daiyh. In een ruk zat ik rechtop. hij ahd dat verrekte wijf in zijn armen, zijn hand lag tegen haar rug. Dat was de hand die speciaal was getraiend om te moorden.
    'dit is verraad aan eht Capitool,' spuug ik uit. 'hoe durf je!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Onwillekeurig trok ze zowel Daiyh als Zahira dichter naar zich toe, alsof ze in staat was om hen te beschermen tegen Snow. Haar blik gleed van de president naar Daiyh, ze voelde Zahira schrikken toen de stem van de man door de kamer schalde.


    -

    Daiyh
    Ik nam Chiara's handen en zorgde dat ze losliet. Daarna stond ik op.
    'Ja, ik heb u verraden,' zeg ik. 'Nadat u'
    Maar hij liet me niet uitspreken.
    'Wachters!' Een boel wachetr stormde naar binen, grepen me met meerdere handen vast. Ik wist nog een laatste blik op Chiara te werpen voor ik werd weggesleept.

    [Sorry :'D ik moet slapen <3 zie je morgen!!!]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Lekker moment o___o

    Morgen gaan we gewoon verder hoor, ik dwing je. Tot morgen <3]

    Chiara Cinxi
    'Daiyh!' riep ze nog, maar natuurlijk had het geen zin. De tranen die net waren gestopt, wilden weer terug komen, brandden achter haar ogen. Niemand deed de moeite om de deuren te sluiten, ze krabbelde moeizaam overeind met Zahira in haar armen.
    Niet Daiyh. Alstjeblieft, niet Daiyh.


    -

    [ollaaa]


    -

    [Why you so early?]

    President Snow
    'Schreeuwen heeft geen zin, schat,' sneer ik. Ze had meer dan genoeg problemen veroorzaakt. Uit mijn bureau, die trouwens op zijn kop lag, haalde ik een pistool.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.