• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 45!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 15:29 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Nee, nee, verdomme!
    Haar ogen waren dicht, haart ademhaling verdween langzaam.
    'Chiara!' Mijn ogen waren aan het branden. Dit kon niet, ze kon niet weg zijn, ik...
    Nutteloos zakte ik naast haar neer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Ergens hoorde ze haar naam, zijn stem. Daiyh. Ze wilde zijn naam zeggen, zijn hand pakken. Maar haar lichaam luisterde niet naar haar, het enige wat ze zag was een eindeloos, zwart uizicht. Al haar gevoel bestond enkel nog uit de restjes pijn die door haar heenvloeiden.


    -

    Daiyh
    Mijn vuist vloog onbewust tegen de muur, waarna ik iets voelde breken in mijn hand. Mijn ogen branden hevig. Chiara was weg. Dood. Weg. Iets warms en nats rolde langs mijn wang. Het voelde als minder plakkerig bloed.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Het was vreemd, ze wist niet waar ze was. Het was alsof ze op water dreef, maar de geluiden van waar ze zich werkelijk bevond drongen zacht tot haar door. Een doffe klap.
    'Daiyh?' wilde ze vragen, maar de woorden bleven hangen op haar lippen.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 23:35 ]


    -

    Daiyh
    Ik was niet snel genoeg geweest. Te langzaam. ik had haar niet kunnen redden. Met moeite wist ik op te staan, waarna het houten bureau tegen de andere muur vloog.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Een tweede klap, waardoor ze onbewust schrok. Het duurde een paar seconden, voor ze zich weer bewust leek te worden van haar lichaam. Haar zachte lippen bewogen even, maar er kwam geen geluid uit.


    -

    Daiyh
    De stoel ging er als tweede aan, die ging door het raam. Ik was verdomme getrained om snel te handelen, efficient te zijn, ik was te laat geweest!
    Een tweede warme, natte druppel ging langs mijn kin. Chiara was weg. Mijn ogen vielen op de bewusteloze President Snow.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Langzaam krulden haar wenkbrauwen zich tot een frons, haar lippen weken van elkaar. Een paar keer knipperde ze, haar ogen gleden half open en de frons verdween weer.
    'Daiyh?' Haar stem was zacht, zwak.


    -

    Daiyh
    Mijn handen waren inmiddels wal weer bezig met de spuitjes, toen haar stem me bereiktte. Chiara's stem. Ik draaide me om, haar ogen waren open. Ze leefde.
    'Je leeft nog.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar lippen trilden nog, en toen ze zichzelf omhoog wilde duwen zakte haar armen door haar eigen gewicht. De President lag op de grond, bewusteloos. Het bureau lag tegen de muur aan, op zijn kant, en een stoel ontbrak.
    'Je bent er,' zei ze op dezelfde toon als hij, ongelovig keek ze naar hem.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 23:52 ]


    -

    Daiyh
    'Ik zag Zahira en wist dat jij hier ook moest zijn.' antwoord ik. God ze leeft nog. in mijn hand hou ik het spuitje, mijn ogen flisten naar President Snow. in mijn woede had ik bijna opnieuw het Capitool verraden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Daiyh?' vroeg ze met een zachte stem. Ze wilde naar hem toe, maar kon niet opstaan. Haar ogen gleden naar hem, een bijna smekende blik glom erin om naar haar toe te lopen.


    -

    Daiyh
    Die blik kon ik niet weerstaan. na een paar tellen legde ik het spuitje terug, liep naar haar toe en knielde bij haar neer.
    'Ja?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar armen konden bewegen, en dat was even genoeg voor haar. Langzaam krulde ze die om zijn hals, trok hem dichterbij. Het leek wel alsof zijn ogen nat waren.


    -

    Daiyh
    Voorzichtig trok ik haar tegen me aan. Ze leefde. Ik was op een seconde op tijd geweest.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.