• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 45!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 15:29 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Over een vijfling die altijd ruzie hebben, ze lijken allemaal op elkaar qua uiterlijk maar zijn qua innerlijk heel verschillend. Als ze een keer liggen te vechten in de huiskamer, stuurt hun vader ze naar een kamp in La Push.
    En daar meeten ze de wolfpack en Edward Cullen, etc (wbw)]

    Chiara Cinxi
    'Jij bent hier degene die op een moeder met haar kind staat te schieten, lieverd.' Het laatste woord had net zo goed "klootzak" kunnen zijn, door de manier waarop ze het uitsprak.


    -

    [En nu ga ik verder aan het andere verhaal dat ik ook met iemand anders schrijf (cat)]


    -

    [Ghehe, ik ben gek op dat verhaal! *gaat het snel lezen*]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Nice :'D]

    Snow
    'Een moeder en kind die in de weg van het Capitool staan.'
    De tweede kogel vliegt door haar been.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Een tweede jammerklacht ontsnapte aan haar, gesmoord door haar kaken die ze op elkaar zette. Daiyh hoefde dit niet te weten, Zahira hoefde haar pijn niet te horen.
    'Dat is wat jij ervan maakt.'


    -

    Snow
    'Dat is de waarheid!' snauw ik haar toe. Dit keer richt ik eht pistool op haar borstkas, maar geroep in de gangen leid me af. Daiyh gaf meer problemen dan ik had kunnen voorspellen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Waarom gun je hem niet gewoon iets? Meer dan de lol om mensen te martelen, om jouw klusjes op te knappen.'
    Een pijnscheut sneerde door haar borst toen ze Daiyhs stem ergens in de verte hoorde roepen, het echode door de gangen.


    -

    Snow
    'Daiyh is niets meer dan een stukg ereedschap, en dat al hij blijven!' Een van de bewakers rende in paniek naar binnen.
    'Evan en Tyson kunnen hem nog maar ent in bedwang houden, we moeten u hier weg krijgen President, voordat er ongelukken gebeuren.'

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 12:12 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar ogen schoten naar de bewaker die binnenkwam, ze trok Zahira dichter naar zich toe. Ze kon verdomme nergens heen. Haar been leek er af te gaan vallen, zoveel pijn deed het om alleen maar te zitten.
    Was er dan niemand - niemand in dit hele gebouw die medelijden had, die hen wilden helpen?

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 12:14 ]


    -

    [Uh, nee. 8D This is the Capitol!]

    Snow
    Voor ik antwoord kon geven stormde hij weer binnen, sloeg het pistool uit mijn handen. De bewaker die er bij stond probeerde hemw eg te trekken, maar hij werd zo hard in zijn buik geraakt dat hij moest happen voor adem. zijn veel te sterke hand klemde zich rond mijn keel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.



    Chiara Cinxi
    Daiyh was er. Onwillekeurig wilde ze zichzelf omhoog duwen, maar de druk op haar gewonde hand zorgde ervoor dat ze niks kon doen. Haar zachtgroene ogen schoten naar de man, haar man.
    Hij sloot zijn hand rond Snows keel, die meteen naar adem begon te happen. Paniek schoot bij haar naar binnen. Ze zou Snow graag dood zien, maar..
    'Daiyh! Niet doen, als je hem wurgt vermoorden ze je.' Angst schemerde door in haar stem, nog een poging om op te staan mislukte. De kans dat Daiyh zou sterven was te groot.


    -

    [Als ik het zo lees, heb ik best veel mensen aan het huilen gemaakt bij mijn Epilogue van "Underneath the sky" *evil grin*]


    -

    Daiyh
    'Wat wil je dan dat ik doe?' snauw ik haar richting uit. 'Als ik hem laat leven vermoord hij jullie!'
    Snow piepte iets, verraad aan het Capitool of zoiets. ik drukte wat harder op zijn keel.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Maar ik wil niet dat jij dood gaat..' Haar stem klonk zwak, verscheurd. Ze wist niet wat ze moest doen, wat ze moest zeggen.
    Haar ogen gleden in zijn richting, ze drukte haar rug tegen de muur om het gewicht van haar gewonde been af te halen.


    -

    Daiyh
    Geïrriteerd smeet ik Snow tegen een muur aan.
    'Dit is écht niet de tijd om geen beslissing te kunnen maken Chiara!' snauw ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.