• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 45!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 15:29 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Wat moet ik dan, Daiyh? Ik wil niet dat je sterft!' Haar vingers trilden, ze tilde Zahira op, weg van het bloed dat langs haar arm naar beneden druppelde.


    -

    Daiyh
    'Dus je hebt liever dat jij en Zahira sterven?' snauw ik geïrriteerd. Ze bloedde, en niet zo''n klein beetje ook. Er was hier geen tijd voor, maar we konden geen kant op.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'En wat als jij Zahira nou mee neemt, en ik -' alleen sterf.
    De zin maakte ze niet hardop af, aangezien ze het niet wilde zeggen en Daiyh het wel kon afmaken voor haar. Haar zachtgroene ogen glommen van het ophopende vocht toen ze naar hem keek. Ze wist dat hij het niet zou willen, hij zou boos worden omdat ze zoiets in haar hoofd haalde. Maar ze wist het anders niet meer, ze konden niks.


    -

    Daiyh
    'Ik laat je niet sterven!' snauw ik haar toe. Die paar minuten waarin ik dacht dat ze dood was... Nee, niet opnieuw. Ondertussen was het bloeden nog niet gestopt, dus szocht ik een paar lappen stof en bond die om haar hand en been heen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    De druk op de wonden zorgden ervoor dat het bloeden minder werd, maar nog altijd voelde ze de kogels in haar vlees drukken. God, wat deed dat pijn.
    Vanuit haar ooghoeken keek ze even naar Snow, die op de grond nog altijd naar adem lag te happen. Natuurlijk was er die kans, dat Daiyh de man zou vermoorden en zijn plaats in zou nemen. Ze deed moeite om zichzelf niet uit te lachen.
    'We kunnen geen kant op, Daiyh,' zei ze met een zachte stem, keek naar hem op en zag enkel zijn donkere ogen omdat hij plotseling zo dichtbij leek.


    -

    Daiyh
    Haar ogen keken even naar Snow. We konden inderdaad geen kant op.
    'Zolang Snow leeft zullen jij en Zahira niet veilig zijn.' ik stond op en liep weer naar de President toe.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Onwillekeurig sloot ze haar ogen, draaide Zahira zoveel mogelijk weg van haar vader en de President. Het meisje greep haar moeders' hemd vast, leek zich zo strak mogelijk vast te willen houden.
    Ze kon Daiyh niet stoppen, hoe graag ze het ergens ook zou willen. Maar misschien waren de bewakers te bang voor hem, vonden ze hem te sterk om te vermoorden. Ze wist het niet.


    -

    [Hello :'D ik heb weer wat gemist :Y)]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daiyh
    ik greep de president vast bij zijn kraag, en wierp een blik de gang in. Bewakers algen op de grond, maar ik ahd ze lang niet allemaal uitgeschakeld. Achm, beter als ze uit de weg bleven.
    'Je kunt dit niet doen'
    'Worden we bang?' Ik grijp het pistool van de vloer en zet eht tegen zijn slaap.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Het Capitool kwam erachter dat Daiyh nog bij Chiara was, daarna is ze daarheen gebracht en werd ze bijna twee keer vermoord door President Snow.
    En nu is Daiyh van plan om Snow neer te schieten :'3]

    Chiara Cinxi
    Ze wist niet wat ze moest doen, maar ze kon ook niks doen. Het enige wat ze kon, was Zahira dit niet laten zien, ookal had ze geen idee wat er gebeurde.
    Haar blik weerde ze af, ze drukte haar lippen tegen Zahira's hoofd.


    -

    [Ik moet naar de winkel =_= geef me 20 minuten]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Komt mooi uit, ik ging net even douchen <3]


    -

    Daiyh
    Het schot klinkt als een kanonschot door de akmer. Snow's ogen draaien weg en vallen dicht, bloed stroomd uit het gat in zijn hoofd. Ik laat hem los waardoor hij nutteloos op de grond valt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ollaaa :'3]

    Chiara Cinxi
    Toen het schot klonk, schrok ze toch, ookal wist ze dat hij er zou komen. Langzaam opende ze haar ogen weer, zocht naar Daiyh. Hij was er nog.


    -

    (cat)


    -