• Hoi allemaal,
    Ik ben bezig met een werkstuk voor school. Ik heb hier wat vragen en zou jullie willen vragen deze te beantwoorden. Je kan de antwoorden mij sturen in een PM of gewoon op deze topic.

    De vragen zijn bedoelt voor meisjes.

    De vragen gelden voor op straat en op internet. Schrijf er wel bij of het over straat of internet gaat zodat het duidelijk is.

    Voor de mensen die denken; "Huh net waren de vragen iets anders?" dat klopt, wil toch proberen iets anders uit te zoeken.

    1. Hoe oud ben je?
    2. Word je wel eens aangesproken door een onbekende jongen die een stuk ouder dan je is? Waar gebeurde dat?
    3. Hoe reageer je op zo'n jongen?
    4. Voel je je gevlijd als je word aangesproken door zo'n jongen? Waarom?
    5. Als hij je een nummer of e-mail vraagt, geef je die dan? Leg uit.
    6. Ga je wel eens met zo'n jongen die je net ontmoet hebt mee iets doen/spreek je er wel eens mee af als hij dat vraagt? Waarom wel of niet?
    7.Neem je makkelijk iets van iemand die je niet kent aan als deze iets voor je koopt/je trakteert?
    8. Wat doe je als zo'n jongen eigenlijk iets te dicht in je persoonlijke ruimte komt (je aanraakt). Hoe dichtbij mag hij komen?
    9. Durf je weerstand te bieden als hij te dicht bij komt? Hoe ver laat je hem gaan voor je er iets van zegt?
    10. Ben je wel eens lastig gevallen door zo'n jongen? Wil je erover vertellen?
    11. Wat weet je over loverboys?

    Alvast bedankt voor je medewerking.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 21:44 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    1. Hoe oud ben je? 14 jaar
    2. Wordt je wel eens aangesproken door een "onbekende" (oudere) jongen? Zo ja, op wat voor plaatsen gebeurt dat? Nee
    3. Hoe reageer je als zo'n jongen je aanspreekt? Ik negeer hem en loop door
    4. Voel je je gevlijd als je wordt aangesproken door zo'n jongen? Waarom? Nee
    5. Als hij je een nummer of e-mail vraagt, geef je die dan? Leg uit. Neen, ik ken de persoon niet.
    6. Ga je wel eens met zo'n jongen mee iets doen/spreek je er wel eens mee af als hij dat vraagt? Waarom wel of niet? Neen. Gewoon uit principe
    7.Neem je makkelijk iets van iemand die je niet kent aan als deze iets voor je koopt/je trakteert? Nee
    8. Wat weet je over loverboys? Niet veel, maar genoeg om ze te mijden.


    comfort in c h a o s

    1. Hoe oud ben je? 19.
    2. Wordt je wel eens aangesproken door een "onbekende" (oudere) jongen? Zo ja, op wat voor plaatsen gebeurt dat? School, gewoon op straat.
    3. Hoe reageer je als zo'n jongen je aanspreekt? Gewoon vriendelijk; ik zie geen reden om geintimideerd te zijn.
    4. Voel je je gevlijd als je wordt aangesproken door zo'n jongen? Waarom? Nah, heb een vriendje.
    5. Als hij je een nummer of e-mail vraagt, geef je die dan? Leg uit. Natuurlijk niet; ik geef geen persoonlijke info aan wildvreemden.
    6. Ga je wel eens met zo'n jongen mee iets doen/spreek je er wel eens mee af als hij dat vraagt? Waarom wel of niet? Possible rapist-alarm. Doe ik dus nooit.
    7.Neem je makkelijk iets van iemand die je niet kent aan als deze iets voor je koopt/je trakteert? Nope, want ik trakteer altijd zelf. :Y) Ik zou het niet aannemen, in ieder geval.
    8. Wat weet je over loverboys? Van alles. Heb gastlessen gehad, alles. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    1. Hoe oud ben je?14
    2. Wordt je wel eens aangesproken door een "onbekende" (oudere) jongen? Zo ja, op wat voor plaatsen gebeurt dat? School, straat, uitgaan.
    3. Hoe reageer je als zo'n jongen je aanspreekt? Ik praat terug?
    4. Voel je je gevlijd als je wordt aangesproken door zo'n jongen? Waarom? Alleen als hij knap is :Y)
    5. Als hij je een nummer of e-mail vraagt, geef je die dan? Leg uit. Ja, waarom niet?
    6. Ga je wel eens met zo'n jongen mee iets doen/spreek je er wel eens mee af als hij dat vraagt? Waarom wel of niet? Ja, omdat hij dan wel gewoon aardig is.
    7.Neem je makkelijk iets van iemand die je niet kent aan als deze iets voor je koopt/je trakteert? Nee :Y)
    8. Wat weet je over loverboys? Ik had er zelf mee te maken :3

    1. Hoe oud ben je?
    18 jaar
    2. Wordt je wel eens aangesproken door een "onbekende" (oudere) jongen? Zo ja, op wat voor plaatsen gebeurt dat?
    Zo af en toe. Dit gebeurt vooral tijdens het uitgaan of op het station/in de bus/trein; in het OV zeg maar.
    3. Hoe reageer je als zo'n jongen je aanspreekt?
    Gewoon vriendelijk, als de jongen een beetje normaal doet. Anders: gewoon negeren, ik hoef geen gekken om mij heen. Mensen die ik niet ken en op mijn Facebook posten negeer ik sowieso, ik ben nogal achterdochtig en zie al direct een freak achter een profiel zitten.
    (zowel op straat als op het internet, maar ik ontmoet eigenlijk nooit mensen op het internet).
    4. Voel je je gevlijd als je wordt aangesproken door zo'n jongen? Waarom?
    Als het op een leuke manier gebeurd: ja, natuurlijk. Ik vind het een soort bevestiging dat ik de moeite waard ben.
    5. Als hij je een nummer of e-mail vraagt, geef je die dan? Leg uit.
    Ik heb het een keer gedaan, en dat pakte goed uit. Maar ik geef over het algemeen het niet aan random mensen.
    6. Ga je wel eens met zo'n jongen mee iets doen/spreek je er wel eens mee af als hij dat vraagt? Waarom wel of niet?
    Alleen als ik iemand al echt ken, anders niet. Ik ga zeker niet zomaar meeten met mensen die ik alleen van het internet ken... in mijn eentje.
    7.Neem je makkelijk iets van iemand die je niet kent aan als deze iets voor je koopt/je trakteert?
    Dit neem ik eigenlijk nooit aan. Ik wil zelf de controle houden.
    8. Wat weet je over loverboys?
    Alles wat ik moet weten, denk ik. Niet met vreemden meegaan, geen cadeautjes aannemen etc.


    I am an idiot, I move.

    1. Hoe oud ben je?
    19 :Y)
    2. Wordt je wel eens aangesproken door een "onbekende" (oudere) jongen? Zo ja, op wat voor plaatsen gebeurt dat?
    Jep, eerst in een hotel en later bij hem thuis :Y)
    3. Hoe reageer je als zo'n jongen je aanspreekt?
    Errr... Normaal?
    4. Voel je je gevlijd als je wordt aangesproken door zo'n jongen? Waarom?
    Neh, waarom? Lol wtf?
    5. Als hij je een nummer of e-mail vraagt, geef je die dan? Leg uit.
    Duh? waarom niet?
    6. Ga je wel eens met zo'n jongen mee iets doen/spreek je er wel eens mee af als hij dat vraagt? Waarom wel of niet?
    Duh, heb jij vrienden waar je niet mee rondhangt
    7.Neem je makkelijk iets van iemand die je niet kent aan als deze iets voor je koopt/je trakteert?
    Niemand trakteert mij :C
    8. Wat weet je over loverboys?
    WAIT WHAT?



    Im confuzzled. Ben ik nu een loverboy?


    quidquid excusatio prandium pro

    Iemand zegt dat het over jongens gaat die geen jongens zijn. Gaat het nu over loverboys of over transsexuelen? Ik raak steeds meer in de war D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    Iemand zegt dat het over jongens gaat die geen jongens zijn. Gaat het nu over loverboys of over transsexuelen? Ik raak steeds meer in de war D:

    Het gaat vast over loverboys en de vragenlijst is niet echt aan jou gericht xd.


    I am an idiot, I move.

    Discord schreef:
    Iemand zegt dat het over jongens gaat die geen jongens zijn. Gaat het nu over loverboys of over transsexuelen? Ik raak steeds meer in de war D:

    We weten allemaal dat jij een mengeling van beide bent. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Rothko schreef:
    (...)
    Het gaat vast over loverboys en de vragenlijst is niet echt aan jou gericht xd.


    Racisme! Alleen maar omdat ik zwart ben! D:

    Dawg, Imma get dem niggers from da hood and pop a cap in yo white ass, white boi (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik was het al zo druk aan het invullen toen ik me bedacht dat dit voor mij niet echt van toepassing was.. ik bedoel, loverboys komen nou niet bepaald op mij af en dit gaat vast over loverboys. :B


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    1. Hoe oud ben je? 17
    2. Wordt je wel eens aangesproken door een "onbekende" (oudere) jongen? Zo ja, op wat voor plaatsen gebeurt dat? Neen
    3. Hoe reageer je als zo'n jongen je aanspreekt? Gewoon, vriendelijk. Ze hebben niet altijd slechte bedoelingen en er kan misschien een mooie vriendschap uit voort komen.
    4. Voel je je gevlijd als je wordt aangesproken door zo'n jongen? Waarom? Natuurlijk, dat is normaal als meisje zijnde.
    5. Als hij je een nummer of e-mail vraagt, geef je die dan? Leg uit. Waarom niet, althans, als het klikt tenminste. Zoals ik eerder al zei, ze hebben niet allemaal slechte bedoelingen en dat merk je meestal wel.
    6. Ga je wel eens met zo'n jongen mee iets doen/spreek je er wel eens mee af als hij dat vraagt? Waarom wel of niet? Als er een vriendschap ontstaat, ja, als die gast me niet aanstaat verzin ik wel een smoesje. (:
    7.Neem je makkelijk iets van iemand die je niet kent aan als deze iets voor je koopt/je trakteert? Als ik hem nog nooit gesproken heb dan niet, maar als ik deze persoon al wat langer ken zie ik niet in waarom niet.
    8. Wat weet je over loverboys? Dat ze niet te vertrouwen zijn en dat je daarbij beter op je tellen kan letten. Als ze je beginnen vleien en je beginnen overladen met cadeaus terwijl je in een relatie zit weet je al meteen dat het slecht zit.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    1. Hoe oud ben je?
    20
    2. Wordt je wel eens aangesproken door een "onbekende" (oudere) jongen? Zo ja, op wat voor plaatsen gebeurt dat?
    Nee, niet meer :'). En toen het nog wel gebeurde, was het op stap.
    3. Hoe reageer je als zo'n jongen je aanspreekt?
    Ik reageerde gewoon normaal en had er verder niet echt interesse in, omdat de meesten toch dronken waren.
    4. Voel je je gevlijd als je wordt aangesproken door zo'n jongen? Waarom?
    Dat ligt eraan, wat ze zeiden. Maar over het algemeen niet, omdat ik de meeste complimenten niet echt geloof en al helemaal niet van vreemden.
    5. Als hij je een nummer of e-mail vraagt, geef je die dan? Leg uit.
    Nee. Ik geef niet zomaar mijn nummer of e-mail aan vreemden.
    6. Ga je wel eens met zo'n jongen mee iets doen/spreek je er wel eens mee af als hij dat vraagt? Waarom wel of niet?
    Nee. Ik spreek ze niet meer, tenzij ik ze nog een tegenkom op stap.
    7.Neem je makkelijk iets van iemand die je niet kent aan als deze iets voor je koopt/je trakteert?
    Nee.
    8. Wat weet je over loverboys?
    Genoeg.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2012 - 21:31 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    1. Hoe oud ben je?
    16 jaar
    2. Wordt je wel eens aangesproken door een "onbekende" (oudere) jongen? Zo ja, op wat voor plaatsen gebeurt dat?
    Ehm ja, op school of in de stad, in een winkel.
    3. Hoe reageer je als zo'n jongen je aanspreekt?
    Normaal, vriendelijk :P
    4. Voel je je gevlijd als je wordt aangesproken door zo'n jongen? Waarom?
    Soms, als het een knappe jongen is ;) Is leuk om daarmee te praten dan he!
    5. Als hij je een nummer of e-mail vraagt, geef je die dan? Leg uit.
    Alleen als ik weet dat hij er goede bedoelingen mee heeft :)
    6. Ga je wel eens met zo'n jongen mee iets doen/spreek je er wel eens mee af als hij dat vraagt? Waarom wel of niet?
    Alleen als ik hem goed ken of als het een date is.
    7.Neem je makkelijk iets van iemand die je niet kent aan als deze iets voor je koopt/je trakteert?
    Haha, naja ik zeg altijd eerst dat ik zelf wel betaal, maar als hij erop staat. Dan vind ik het lief en bedank ik hem wel!
    8. Wat weet je over loverboys?
    Veel, ze kopen shit voor je, zijn vaak veel te oud, doen zich rijk voor en alles. Weet ik het. Maar ik herken ze wel.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Discord schreef:
    Iemand zegt dat het over jongens gaat die geen jongens zijn. Gaat het nu over loverboys of over transsexuelen? Ik raak steeds meer in de war D:


    Haha het gaat over loverboys maar wilde er niet de nadruk op leggen om verstandige antwoorden te voorkomen en eerlijke antwoorden te krijgen. Ik moet er een werkstuk over maken in een groepje. Ik interview verschillende meisjes die er eigenlijk niks mee te maken hebben. Een ander interviewt een slachtoffer en nog iemand anders iemand die met slachtoffers werkt. Dus ik hoopt dat zoveel mogelijk mensen dit invullen zodat ik een gemiddeld beeld van reacties kan krijgen en daarover te schrijven. Het leek me een goed idee om op verschillende plaatsen deze vragen te stellen.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Discord schreef:
    (...)

    Racisme! Alleen maar omdat ik zwart ben! D:

    Dawg, Imma get dem niggers from da hood and pop a cap in yo white ass, white boi (cat)

    Altijd ;)


    I am an idiot, I move.