• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 45!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 15:29 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Pascal - Random Capitool Mannetje
    Hij liet zijn blik door de ruimte dwalen, die gevuld was met meerdere werknemers die op het moment niks te doen hadden. De meerderheid leek zich wat ongemakkelijk te voelen in de aanwezigheid van Daiyh, maar bij hem was dat ondertussen wel weg gegaan. Tenminste, als hij niet al te dichtbij stond.
    'Er is een baby gevangen genomen,' kwam Eric binnen, een geamuseerde grijns op zijn gezicht.

    Chiara Cinxi
    'Je bent meer dan een monster,' sneerde ze, en keerde haar blik af, niet in staat langer naar zijn gezicht te kijken.
    Door een plotselinge beweging kreeg ze het voor elkaar haar pols half los te trekken, maar de man verstevigde zijn greep snel. Hij liet zijn vingers ruw op haar spieren drukken.


    -

    Daiyh
    Verveeld staarde ik richting het raam. Ik zou onder weg kunnen zijn naar Chiara, maar hellaas mocht dat nog niet. ik zuchtte, hoorde wat stemmen achter me. andere Capitool medewerkers. Irritant, dat waren ze.

    President Snow
    Ik liet de naald van het spuitje langs haar nek glijden.
    'Dit is monsterlijk? dit is wat jou Daiyh dagelijks doet, voor de lol.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Pascal
    Het gesprek kabbelde wat oppervlakkig voort, en aangezien Eric een regelmatige blik op Daiyh wierp, lieten meerdere hun ogen naar hem afdwalen.
    'Een meisje?'
    'Ja, een meisje.'
    Charly begon te grijnzen. 'Zozo. En haar moeder?'
    'Mwa, niet verkeerd.'

    Chiara Cinxi
    'Daiyh kan tenminste nog iets voelen voor iemand,' siste ze, instinctief keerde ze haar hoofd af van de naald, die over haar nek streek.


    -

    Daiyh
    'Een meisje?'
    'Ja, een meisje.'
    fladerden van eht gesprek achter me drongen tot me door. Een meisje, zoals Zahira. ik vroeg me af hoe het met haar ging, hoe het met Chiara was. Ik vroeg me nog steeds af at ik nu eigenlijk emt Zahira aanmoest. Ik bedoel, ik weet sowieso neit wat je nu eigenlijk met kinderen aan moet. ik werp een onwillekeurige blik op het kind dat Eric vast heeft. en krijg mijn ogen er neit meer van af. Zahira.
    binnen een seconden sta ik recht voor de groep.
    'Waar komt zij vandaan?' vraag ik met een kille stem.


    President Snow
    'Denk je dat? Dan zullen we die gevoelens maar snel moeten doven.' de naald glijd door de zachte huid van haar nek.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Wat doet het gif? :3]

    Pascal
    Een kleine grijns verscheen op Erics gezicht, maar toch zette hij behoedzaam een stap achteruit. De rest van de groep viel ook stil.
    'District 2,' antwoordde Eric, zijn wenkbrauwen gingen een stukje omhoog.

    Chiara Cinxi
    Haar vingers krulden zich onwillekeurig om de polsen van de man, in een poging zijn handen weg te trekken. Even voelde ze een kleine prik, maar voor de rest voelde ze niks van de dunne naald.


    -

    [een half uur van belachelijk erge pijn voordat ze sterft (dat geeft Daiyh tijd om eht tegengif te zoeken)]

    Daiyh
    Eric had geen tijd om mijn vuist aan te zien komen, waardoor deze hard tegen zijn kaak knalde. ik nam Zahira uit zijn handen. Ze hadden eht door, en dat betekende maar 1 ding. ik greep Eric bij zijn kraag.
    'Waar is Chiara?'

    President Snow
    ik spoot het gif haar aderen in en gooide eht spuitje weg. De show kon beginnen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Oke :'3]

    Eric
    Een jammerklacht kwam over zijn lippen, hij greep naar zijn neus in een poging het bloeden te stoppen. Met angstige ogen keek hij naar Daiyh.
    'Bij de baas,' mompelde hij.

    Chiara Cinxi
    Hij liet haar los, waarna ze meteen een stap achteruit zette. De eerste tellen keek ze bedenkelijk naar de man, er gebeurde niks.
    Opeens overviel het haar, het vulde haar hele lichaam. Alsof de pijn vloeibaar was, vanuit de naald in haar was gestroomd om overal te kunnen komen. Met een onbewuste gil viel ze op de grond.


    -

    Daiyh
    Eric smeet ik opzei, waardoor hij door eht dichtsbijzijnde raam knalde, waarna ik met Zahira de kamer uitrende. Een gil schalde door de hangen. ik was te laat, veel te laat. Toch rende ik richting het kantoor achetr de houten deuren.

    President Snow
    'Doet het pijn, schat?' vroeg ik zoetjes terwijl ik toekeek.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar handen grepen naar haar hals, alsof de de pijn op die manier fijn kon knijpen. Trillend schoof ze achteruit, tot haar rug steun vond bij de muur. De woorden van de man gingen half langs haar heen, het was alsof haar zintuigen afgezwakt werden, overheersd door de scherpe pijn.


    -

    President Snow
    Lachend keek ik toe hoe ze verkromp van de pijn. Ik bedacht een perfect, tartende opmerking, maar een klap trok mijn aandacht en alles werd zwart.

    Daiyh
    Het eerste wat ik deed was die domme grijns van zijn gezicht meppen. Hij viel nutteloos neer.
    'chiara?' ze zat tegen de muur en leek pijn te hebben. mijn oog viel op eht blauwe spuitje op de grond. Verdomme, nee.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Een hoog, jammerend geluidje ontsnapte aan haar lippen, ze verborg haar gezicht achter haar handen. De tranen gleden langs haar vingers naar beneden.
    'Chiara?' De stem leek erg ver weg, maar hij kwam haar bekend voor. Haar betraande ogen keken op, haar lippen trilden.


    -

    Daiyh
    Verdomme, nee, nee. koortsachtig keek ik rond me, maar alleen dat spuitje lag er. Toch wist ik zeker dat ik de rest, de andere vergiffen en tegengiffen, ook hier had gelaten.
    'Hou even vol Chiara, hou vol.'
    Ik legde Zahira op haar schoot en begon eht kantoor overhoop te halen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Een onwillekeurige gil ontsnapte haar, waarna ze voelde hoe iets op haar schoot werd gelegd. Een zacht geluidje, het bewoog.
    Zahira! Een tel werd de pijn verminderd door opluchting, maar daarna ging het weer genadeloos door. Haar vingers krulden zich onbewust om haar hals, haar zachtgroene ogen sloten zich weer. Ademhalen begon pijn te doen, haar borst schrijnde elke keer.


    -

    Daiyh
    Het duurde lang, veel te lang voordat ik het koffertje vond. Elk stom spuitje was ook nog eens verlegd, waardoor ik elk etiket moest lezen. eindelijk vond ik het spuitje. Zonder nadenken spoot ik het goedje door haar bloedbanen, als eht nu maar neit te laat was.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Net op het moment dat ze de voetstappen vaag hoorde naderen, gleed ze weg. Het leek alsof ze ergens klem zat tussen leven en dood, haar hartslag leek gelijkmatig te verlangzamen met haar ademhaling.
    De pijn schrijnde nog even voort, zakte weg. Kwam terug in haar longen.


    -