• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 45!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 15:29 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [sorry, ik was Disney aan eht kijken o.o]

    Daiyh
    Er kwamen geen bewakers aangerend. Misschien uit angst dat ze de volgende zouden zijn. in deze staat had ik dat gedaan. Ik zak neer naast Chiara.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Oew, welke? :'D]

    Chiara Cinxi
    In stilte verplaatste ze zichzelf wat, zodat ze tegen hem aan kon leunen. Zahira hield ze met een arm dicht tegen zijn aan, de andere krulde ze rond Daiyhs middel. Haar zachtgroene ogen zochten de zijne.


    -

    [Momenteel The Little Mermaid (Kleinde Zeemeermin)
    Vanochtend the Beauty and the beast,
    gister Pocahontas, Aladdin, en Mulan.
    i feel like a child again 8D]

    Daiyh
    De rode waas die voor mijn ogen hing begon langzaam te verdwijnen toen ze in mijn ogen keek. Er was geen weg terug meer geweest voor mij, ik had zonder aarzelen eht Capitool een tweede keer verraden voor haar en Zahira.
    'Wat nu?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [I love Disney *O*

    Mijn vriend heeft nog nooit een Disneyfilm gezien o___o]

    Chiara Cinxi
    De arm die om zijn middel had gelegen verplaatste zich, ze streek met haar vingers over zijn wang. Bloedvlekken schemerden door de lappen stof die om haar hand gewikkeld waren.
    Een zucht ontsnapte bij haar. 'Ik weet het niet,' gaf ze met een zachte stem toe.


    -

    [ik zou hem dus vastbinden aan een stoel en hel elke film laten kijken
    *Gelukkig is mijn verloofde Disney verslaafd, dus kunnen onze toekomstige kinderen er ook mee opgroeien*]

    Daiyh
    Het bloeden was nog niet gestopt, het werd alleen lichtjes tegen gehouden door de lappen stof. Maar geen enkel capitool hospitaal zou hun kunnen helpen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ach, als het ooit zover komt dat ik kinderen met hem krijg -ik hoop het wel, maar beetje vroeg om te zeggen als je 15 bent :3-, gaan die het ook gewoon kijken hoor. En dan kijkt hij maar mee ^^]

    Chiara Cinxi
    'Het spijt me.' Vanonder haar lange, donkere wimpers keek ze naar hem op. 'Dit is allemaal mijn schuld,' ging ze verder met een zachte stem, doelend op zijn tweede verraad aan het Capitool, het feit dat hij President Snow had neergeschoten.
    Als zij hem niet als een gek had achtervolgd toen hij in District 13 was, had Daiyh zijn baan nog, had zijn baas nog geleefd. Had hij zich niet weer een verrader hoeven voelen..


    -

    [goed idee *O*]

    Daiyh
    'spijt heeft weinig zin,' antwoord ik met een vermoeide zucht. ik had geen idee wat ik nu moest doen. Ik kan nergens meer heen.
    'jij en Zahira moeten hier weg voor de bewakers komen kijken.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Jij gaat mee,' zei ze, aangezien het niet leek alsof dat zijn plan was geweest. Moeizaam duwde ze zichzelf wat rechterop, en legde een hand op zijn been.


    -

    Daiyh
    'Zal wel moeten, je komt zo niet erg ver.'
    ik weet op te staan, leg Zahira in haar armen en til haar op. Hovercraft. Eerst weg komen van het Capitool. Daarna, daarna zien we wel verder.
    De gangen zijn niet veilig, dus loop ik naar het raam waar ik eerder een stoel had door gegooid. Tweede verdieping, makkie. ik spring zonder nog een woord eht raam uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Toen hij gewoon uit het raam sprong, greep ze hem onwillekeurig steviger vast. Pas toen hij weer met twee voeten op de grond stond, liet ze haar adem ontsnappen.
    De stoel lag een paar meter van hen vandaan, ze wist nu tenminste waar die was gebleven.


    -

    Daiyh
    Het was inmiddels nacht geworden. mooi, dan werden ze niet gezien. Ik nam een korte route door de tuinen van President Snow. Overal stonden rozen. De geur was misselijkmakend. Goddank was Zahira stil.
    Eenmaal bij het hovercraft aangekomen, was het makkelijk om en bruikbare te vinden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Zwijgend lag ze in Daiyhs armen, veilig. Haar hoofd liet ze tegen zijn schouder leunen, tot de hovercraft in beeld kwam. Met een zachte zucht keek ze op.


    -

    Daiyh
    Ik legde haar en Zahira achter in de hovercraft en sloot de deuren. Er gingen lichten aan in de meldkamer, maar wae waren weg voor ze tijd hadden om te reageren. Ik had geen idee waar ik heen vloog. gewoon, weg van het Capitool.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Vanaf haar plek kon ze weinig doen. Opstaan deed pijn, de kogel drukte bij elke beweging in haar vlees en spieren. Dus keek ze enkel, haar zachtgroene ogen gericht op wat ze van Daiyh kon zien.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 14:32 ]


    -

    Daiyh
    Pas toen we, voor mijng evoel, ver weg geneog waren van eht Capitool, landde ik in een onbekend bosgebied. zocht meteen naar de EHBO kit en begon stilletjes de wonden te behandelen. ik was geen dokter, maar wist ongeveer hoe je schotwonden moest verzorgen. ik had eht vaak geneog bij mezelf gedaan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.