• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 45!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 15:29 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    President Snow
    'Dat doet er nu niet toe, schat,' zeg ik met een glimlach. Ik leun naar voren in mijn stoel.
    'Zie je, er waren nooit problemen bij Daiyh. De perfecte gevoelloze moordenaar, sadist. tot jij in beeld kwam. en dat is een probleem.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Ondanks dat ze al een aardige afstand tussen hen bewaard had, schoof ze naar achteren op haar stoel toen hij over het bureau leunde. Haar vingernagels hadden de stof ondertussen opengescheurd.


    -

    President Snow
    'Hoe denk je dat we het beste emt zo'n probleem omgaan?' ga ik verder. Ze is bang, kwaad, haar emoties zijn duidelijk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Ik ga dood, waren de woorden die daarna meteen bij haar te binnen schoten. In plaats van die hardop uit te spreken, liet ze een zucht ontsnappen.
    'Jij bent hier toch de grote baas?' klonk haar sarcastische stem, waarbij haar wenkbrauwen een stukje omhoog schoven.


    -

    President Snow
    'Dat ben ik zeker,' antwoord ik grijnzend. 'Maar ik mag toch wel de mening van mijn... Trouwe volgers vragen/'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Een schamper lachje ontsnapte haar, waarna ze haar lange, slanke benen over elkaar sloeg. Ze hoefde niks te zeggen om met haar ogen duidelijk te maken dat ze niet bepaald onder de catagorie "trouwe volger" viel. En waarom zou ze dat proberen te verbergen? Het kon er ook nog wel bij.


    -

    President Snow
    'Eric doet er wel erg lang over met dat kind,' mompel ik als ze alleen lach. Ze wist dat ze geen kant op kon.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 21:02 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Meteen betrok haar gezicht weer, haar blik schoot naar de deur. Opeens werd daarop geklopt, maar uit niks werd duidelijk of het de man met Zahira was, of iemand anders.


    -

    President Snow
    'Binnen,' zei ik glimlachend. Het was Eric inderdaad. Het kind lag in zijn armen, ogen gesloten.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 21:06 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Zonder waarschuwing schoot ze meteen overeind, glipte langs de stoel heen en griste Zahira uit zijn armen. Die leek het enkel toe te laten omdat hij zich niet echt gemakkelijk voelde met het meisje.
    Haar hand legde ze behoedzaam op haar borstkas, een onwillekeurige, opgeluchte zucht ontsnapte toen haar ademhaling regelmatig op en neer ging.


    -

    President Snow
    Eric deed de deur achetr zich dicht zodra Chiara het meisje vast had.
    'Ah, ja, het kind...' zei ik bedachtzaam. 'wat zei je dat haar naam was?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar hand liet ze op de baby rusten, waarna ze vanonder haar lange, donkere wimpers bedenkelijk naar de man keek. 'Zahira.'


    -

    President Snow
    'Schitterende naam,' zei ik zoetjes. 'het is niet moeilijk om de vader te raden.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Even schitterden haar ogen, haar vinger streek over Zahira's wang.
    'Nee, zeer zeker niet,' klonk haar stem gezoet, uitdagend.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 21:34 ]


    -

    President Snow
    'Een man als Daiyh kan natuurlijk moeilijk voor een dochtertje zorgen,' ga ik verder terwijl ik opsta.
    'Houd hij eigenlijk wel van je? Of beschermd hijje omdat hij het zielig vind om je met een kind achetr te laten?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.