• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 45!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 15:29 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar blik vond de twee enorme deuren, de versieringen die erin waren gemaakt maakten al duidelijk waar die heengingen.
    'Laat - me - los!' sneerde ze, gaf een trap tegen zijn bovenbeen aangezien hij haar zo vasthield dat ze niet hoger kwam.


    -

    Eric
    Daarvoor kreeg ze een klap tegen haar gezicht.
    'Stop met tegenstribbelen, het zal je niets helpen,' antwoord ik, waarna ik op de deuren klop.
    'binnen,' zei een bekende stem, waarna ik de deur pas openduwde en haar naar binnen bracht.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Toen ze in de kamer stond, voelde ze zijn hand nog branden op haar gezicht. De man achter het bureau had volle lippen, dik, grijs haar. Eigenlijk had ze hem alleen nog maar op tv gezien, en hij was een stuk beter geschikt voor camera's dan voor ogen.


    -

    President Snow
    'Ah, Chiara, is eht niet?' vroeg ik toen Eric de vrouw naar binnen bracht. ik likte even over mijn droge lippen en keek haar aan.
    'Ga vooral zitten schat.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Zwijgend bleef ze staan, de president achterdochtig bekijkend. Achter zich voelde ze de lichaamswarmte van de man over haar gloeien, zich bijna extreem bewust van zijn aanwezigheid. Pas na een paar seconden zei ze iets.
    'Waar is Zahira?'


    -

    President Snow
    'Ze bedoeld haar kind,' antwoorde Eric meteen. Een kind? Dat had hij iets beter verborgen weten te houden.
    'En waar is dat kind?'
    'Uhm...'
    'Ga het halen,' zei ik geírriteerd. Eric verdween weer door de deuren.
    'Dat was geen uitnodiging, schat. Ga zitten.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Overwegend keek ze de ruimte door, pas na een tweede, langdurige stilte nam ze plaats op de stoel die het verst van de man vandaan stond. Haar vingers trommelden ongeduldig op haar bovenbenen, ongemakkelijk. Ze was bang, doodsbang.


    -

    President Snow
    'Wil je wat drinken?' vroeg ik mety een gemaakt zoete stem. Ik zag niet wat er zo geweldig was aan dit kind.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Nee,' sneerde ze meteen. Haar hand streek onwillekeurig haar donkere, lange lokken uit haar gezicht.


    -

    President Snow
    'Oh, je bent koppig,' zeg ik met een nep-geïntereseerde stem. 'dat verklaard misschien waarom hij je zo leuk vind.' Ze hoefde neit te vragen over wie ik het had, ze zou het weten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    De man snapte er niks van waarom Daiyh iets voor haar voelde, dat was zelfs te lezen bij hem. Misschien kwam het door eeuwige geheimzinnigheid in Daiyhs ogen dat ze het leek te herkennen van bij de president.


    -

    President Snow
    'Je snapt heel goed, schat, dat dit een groot probleem is,' ga ik verder als ze niets zegt. 'Daiyh, ja, hij is een waardevol stukje gereedschap...'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Bedenkelijk keek ze even vanuit haar ooghoeken naar de deuren, die nog steeds gesloten waren. Hoe lang zou het duren om een baby op te halen? Hadden ze haar zover weg gebracht, of waren ze ondertussen nog even aan het "spelen" met haar? Bij die gedachte liep een rilling over haar rug, waarna Snows woorden tot haar doordrongen.
    Haar blik gleed weer naar hem, nog steeds allesbehalve van harte. Haar blik was koud, en kil. 'Je gebruikt hem.'

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 20:39 ]


    -

    President snow
    'Hij is gevoelloos opgegroeid, daar hebben we handig gebruik van gemaakt,' geef ik met een glimlach toe. 'We hebben van een waardeloos kind een waardevolle moordenaar gemaakt. Zelfs jij moet toegeven dat het een prachtige stukje Capitool werk is.'
    Ze keek ondertussen nerveus naar de deur.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar vingernagels krasten over de stoelleuningen, haar blik werd donkerder bij elk woord dat over zijn opgespoten lippen rolde. 'Waar is hij?'


    -