• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 45!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Lughnasadh) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Lughnasadh): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Lughnasadh)
    Daiyh (Maeleena)
    Hayden (Maeleena)
    Nalyua (Lughnasadh)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ De RPG'ers bedanken Rutger voor het maken van een RPG-subtopic ]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 15:29 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Onwillekeurig schrok ze op toen ze iemand op de deur hoorde kloppen, haar zachtgroene ogen schoten weg. Met haar handen streek ze over de spijkerbroek die ze droeg, nadat ze Zahira in haar wieg had gelegd. Met een verontwaardige blik keek die op naar haar moeder.
    Misschien was het Daiyh, maar die kans was klein. Daiyh was net een week geleden weer terug gegaan naar het Capitool. Met een zucht opende ze de deur.


    -

    Eric
    'Chiara Cinxi?' vroeg ik vriendelijk toen de vrouw de deur open deed. Ze had dit jaar in de spelen gezeten, de spelen die zo vreselijk mis waren gegaan. Geen wonder.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Achterdochtig bekeek ze de man kort, en krulde haar vingers strakker om de deur.
    'Ja?' antwoordde ze bedenkelijk.


    -

    Eric
    'Hierbij ben je officieel utigenodigd bij Presedent Snow,' zeg ik, terwijl ik haar beiden armen op haar rug draai en stevig vasthoud.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Wat is -' begon ze, maar stopte. Met een ruk probeerde ze zichzelf los te trekken, maar het deed alleen maar pijn. Vanuit haar ooghoeken keek ze even naar de man, op wiens gezicht een kalme uitdrukking lag.
    Zahira. Moest ze mee? Ze kon haar ook niet achterlaten, ze was te afhankelijk.


    -

    Eric
    Zonder verder ook maar iets te zeggen duwde ik haar eht bos in, naar de hovercraft. Daar stonden twee andere mannen te wachten.
    'Zorg voor dat huis, onderzoek álles.'
    Met die woorden duwde ik het meisje de hovercraft in en bond haar vast.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    In plaats van scherpe woorden naar het hoofd van de man te slingeren, zweeg ze. Haar zachtgroene ogen hielden de man nauwkeurig in de gaten, haar hart leek stil te staan toen de twee een halfuur later terugkwamen.
    Een van hen had Zahira bij zich, die dankzij de aanblik van een complete vreemde meteen begon te huilen.


    -

    Eric
    Een kind? Er was nooit iets gezegd over een kind.
    'Zorg dat dat kind haar kop houd,' zeg ik, terwijl ik de hovercraft laat opstijgen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Zonder ernaar om te kijken werd Zahira neergelegd, en door de plotselinge kou van de grond begon te nog harder te krijsen. Onhandig schoof ze dichterbij haar dochter, die haar even stilletjes aankeek, alsof het haar schuld was.
    Misschien was het ook haar schuld.


    -

    Eric
    Uiteindelijk hield eht stomme kind op emt krijsen.
    'Breng dat kind maar naar een of andere kamer.' Chiara pakt ik weer vast en duwde haar de hovercraft uit.haar handen hield ik geboeid.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [What to do with Saph and Fayan?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [*kijkt heel erg inspiratieloos rond* Sorry..]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ['alloooh <3]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [ollaaa <3]

    Chiara Cinxi
    Pas toen haar dochter ergens anders heen werd gebracht, liet ze van zich horen. Tegenstribbelend probeerde ze zichzelf los te trekken.
    'Geef me mijn kind,' siste ze.


    -

    Eric
    'Hou je kop,' antwoord ik compleet gevoelloos, terwijl ik haar door de wijde gangen duw. Aan eht einde van de gang zijn twee deuren. Houten, grootse deuren, waar Chiara haar afspraak had.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.