• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 34!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 15:16 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    Ik ging recht op zitten. Ik wilde iets doen , maar wat? Ik wilde rond lopen maar door die draden ging het niet. Ik rukte ze van mijn arm.'Veel beter.'Zei ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Chiara Cinxi
    Ergens deed het haar pijn. Dan zou hij gegaan zijn, haar achtergelaten hebben met hun kind. Peinzend keek ze weer weg, beet op haar onderlip.
    Ze geloofde niet dat hij het gewoon ging opgeven, zo was hij niet.


    -

    Fayan - Stylist
    Woede borrelde in mij op. Ik haatte hem zo erg, had nog nooit zo'n hekel aan iemand gehad.
    Ik wierp hem een dodelijke blik toe en hoopte stiekem dat hij straks opgepakt zou worden en vermoord werd. Anders deed ik het zelf wel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Eigenlijk moeten Saph en Fayan straks eens met Chiara gaan praten, als Daiyh weet ik het wat waar heen is (cat)]


    -

    Daiyh
    Ik voelde de brande blikken in mijn rug, en ik kon gewoon mezelf niet inhouden.
    'Nou het was nooit mijn bedoeling bij deze opstand betrokken te raken,' snauw ik de twee toe.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 16:30 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    James
    Rustig loop ik de ziekenzaal in mijn verwondingen van mijn val uit de boom doen nog steeds erg veel pijn.
    Ik moest weten of ze onze ouders nog op gaan halen want de kans is groot dat ze vermoord worden.
    Ik sla de deur open maar val neer op de koude vloer en alles word zwart.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Fayan - Stylist
    Het vuur kwam sneller dan de woorden. Het leek alsof ik ontplofte, alle woede en haat moest eruit.
    Daiyh was mijn nieuwe doel. Hij zou mijn slachtoffer worden. Ik ging niet stoppen tot ik hem verscheurd had.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Volgens mij ben ik echt de enige die Daiyh geweldig en übersexy vind (no_chears)]


    -

    Daiyh
    ik grijnsde toen ik zag hoe de stylist muteerde, een monster werd. ik had al lang bewezen dat ik hem makkelijk aan kon.
    'is er iets mis?' vroeg ik zoetjes.

    Saph
    Angstig keek ik naar Fayan. Gemuteerd. Woede brande in zijn ogen samen met het mutantenvuur.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ ik vind hem sexy. (wbw) Evil and very sexy]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    Ik liep gewoon de ziekenzaal uit. Ik was boos zonder reden en werd nog bozer. Het liefste zou ik gewoon messen op iemand gooien


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [ James, dat is een hele slechte timing om in de ziekenzaal flauw te vallen o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Mis? Welnee." Ik lachte, sprong overeind en greep Daiyh bij zijn keel, nam niet de moeite om mezelf in te houden, lette niet op mijn kracht.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Toen ze het vuur zag oplaaien in de ogen van Fayan, trok ze Daiyh naar zich toe. 'Niet doen,' zei ze tegen hem, bijna smekend. Wat als Fayan te sterk werd voor hem, te snel?
    Opeens werd Daiyh bij zijn keel gegrepen, door de kracht schoot haar hand uit de zijne. 'Daiyh!' riep ze onwillekeurig, en schoot overeind. Pijn sneerde door haar lichaam.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 16:34 ]


    -

    Godver :3
    *past post van Chiara aan*


    -