• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 34!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 15:16 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [*O*]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    [*O*]

    Chiara Cinxi
    'Daiyh, je kunt ze niet gewoon -' begon ze, waarna ze met een gil onderuit ging. De hovercraft trilde nog na, en een woedend gezicht verscheen in beeld.

    Duardo Taurino
    'Klootzak,' gromde hij, en trok de hendel nogmaals naar zich toe nadat hij de hovercraft geraakt had.
    Het meisje dat erin zat, viel door de klap naar beneden. Chiara, District 10.


    -

    [Nummer 34 :'D ff een bericht plaatsen van de vorige topic ;3.]

    Reachell
    Ik had een idee in mijn hoofd. Ze kunnen ons niet volgens als we onze zenders niet hebben.'De zenders.'Zei ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cathal
    De hovercrafts van het Capitool beginnen te landen, dus ik aarzel niet. ik trek Cassie en twee andere tributen naar binnen en sluit de deuren.
    'we moeten hier weg, nu. Nu we nog weg kunnen.'

    Daiyh
    'Chiara!'
    Wel verdomme, daar ging het plan. ik moest wel landen nu, ik moest naar Chiara toe.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 15:01 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Een jongen stond een paar meter verderop, pas toen ze zich naar hem omdraaide herkende ze hem. Even slikte ze haar verdriet weg. 'Felan!'


    -

    Amycus Calcia
    'Weg, nú! Allemaal!' siste ze in de microfoon. Maar toch, ze ging niet zonder Felan.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 15:02 ]


    -

    Cassie - District 9
    Ik schud mijn hoofd. 'We kunnen al niet meer weg.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Duardo Taurino
    Hij landde, en daar moest hij het voorlopig mee doen. Hij kon zijn vader niet alleen tegen het Capitool laten vechten, en vloog terug.

    Chiara Cinxi
    Misselijkheid welde op, aangezien haar buik de hendel had geraakt. Verrassend genoeg liep er niks tussen haar benen door - geen vocht, bloed -, maar de pijn woelde aan alle kanten door haar lichaam.


    -

    Saph
    Met moeite bereik ik de hovercraft, gooi de deuren weer achter me dicht en beveel de piloot om op te stijgen. hij begint dat te doen, en ik val op de grond neer. De pijn is te erg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    'Gaat het? Waar ben je geraakt?
    ik legde haar op een vand e zij-banken van de hovercraft en keek of ze gewond was. Verdomme, nu kwam ik nooit meer weg.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Val reageert niet, dan maar zo :3']

    Amycus Calcia
    Zonder iets te zeggen sleepte ze Felan de hovercraft in, en gooide de deuren in het slot.

    Duardo Tuarino
    Even knikte hij naar zijn vader, waarna ze naar de andere kant van de arena vlogen. Hetzelfde werd herhaald, en een gat onstond in het veld.
    'Naar de andere kant van de arena, nú!' riep hij in de microfoon.


    -

    Chiara Cinxi
    Even schudde ze met haar hoofd, en hapte naar adem. 'Ik ben niet geraakt,' wist ze te zeggen, en sloeg haar armen om haar buik.
    'Maar ik viel met mijn buik tegen de hendel,' zei ze met een zachte stem, en beet op haar kaken om niet te gillen van de pijn.


    -

    Cathal
    De piloot, iemand die ik nog nooit van mijn elven ahd gezien, vloog de hovercraft naa de andere kant van de arena. Fayan hielp hem, zo goed en kwaad als eht kon, en praate emt de tributen. saph zat tegend e grond, volgens mij was hij bewusteloos. Overal was choas.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    Mijn hoofd begon weer te bonken.Elk geluid deed weer pijn. Dat had ik het zelfde als in het Capitool zaten . Ik dacht dat ik te veel gedronken had maar nu weet ik zeker dat het iets anders was. Wat wist ik niet, maar ik wist wel dat het niet goed was.
    Ik ging op een stoel zitten tegen de muur met mijn hoofd 'ruste ik op mijn handen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Duardo Taurino
    De hovercrafts schoten de arena uit, en pas toen ze zeker wisten dat ze er allemaal waren - behalve degene die Daiyh had gestolen - vlogen ze weg.
    'Sneller,' siste hij in de microfoon, waarna de piloten alles uit de voertuigen haalden wat erin zat.
    Met een grijns keek hij in de achteruitkijkspiegel. Jammer genoeg waren de Capitoolhovercrafts niet zo snel.


    -