• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 34!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 15:16 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [kut, ik moet weg D:
    cassie raakt zo bewusteloos, dus]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Skylar
    ‘‘Half,’’ Glimlachte ze flauw, en knipperde met haar ogen tegen het felle licht. Ze gluurde door haar lange, zwarte wimpers naar zijn gezicht. Ondertussen bedacht ze zich dat ze zojuist vrij was. Vrij van het Capitool, vrij van haar moeder vrij van alles en iedereen behalve Nero.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Reachell
    Ik hoorde allemaal vage stemmen. Ik kon niet horen wie het was.Weer hoorde ik iemand gillen. Ik probeerde mijn ogen open te doen maar dat lukte niet.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cassie - District 9
    Alweer een hoestbui, dit keer zijn mijn handen niet op tijd en bloed besmeurt de lakens van het bed waar Saph me op geduwd heeft. Het is meer dan eerst, maar mensen hebben me nodig... Ik ga weer overeind staan, wankel. Alles draait, ik krijg te weinig lucht. En dan word alles zwart.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Doei! Tot morgen!]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ Bye ^^]

    Saph
    Cassie valt flauw op eht bed, dokters lopen heen en weer. ik vraag me af waar Fayan is, in de commotie ben ik hem kwijt geraakt. Maar we zijn veilig hier. voor nu.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nero Oriazo
    'Je raad nooit waar we zijn,' begon hij met een grijns, en streek door haar lange lokken.

    Chiara Cinxi
    Haar ogen gleden open, toen de dokter terug verscheen. Een tweede dokter en wat verpleegsters kwamen de ruimte ook binnen, maar daar lette ze niet op. Haar vingers krulden zich toen die van Daiyh.
    De dokter begon een onderzoek, wat haar niet aanstond. Verschillende apparaten werden gebruikt om te kijken of alles nog werkte, en toen zijn hand even tussen haar benen verdween moest ze de neiging onderdrukken om hem een schop te geven en zijn handen eraf te bijten.
    Met een zucht ging de dokter rechtop staan, en deed de handschoenen uit. 'Niks aan de hand, we geven haar wat pijnstillers en dan is ze binnen een dag of twee weer goed.'
    Hij leek haar vragende blik te voelen. 'De baby is ook in orde.'


    -

    Amycus Calcia
    'Ik kan niet geloven dat hij hier is,' siste ze, en ging op het lege bed naast dat van Cassie zitten.
    Haar blik gleed even naar Saph, die Fayan met zijn ogen leekt te zoeken.


    -

    Daiyh
    Geen idee of dat goed of slecht nieuws was. Geen zin om er over na te denken ook.
    'Mooi.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Verward keek ik naar Amycus. Fayan was nergens te bekennen.
    'Wie? Wat ging er eigenlijk mis?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    'Er komen straks twee verpleegsters om je te wassen,' zei hij nog tegen haar, waarna de dokter verdween.
    In een poging rechtop te gaan zitten, vertrok haar gezicht van de pijn die meteen door haar lichaam schoot. Haar ogen gleden naar Daiyh, ze wist nu niet of hij opgelucht was of niet.


    -

    Skylar
    ‘‘Een District?’’ Gaapte ik met een flauwe glimlach. Het maakte mij niet uit waar we waren, zolang ik er maar vrij was. Mijn ogen gleden even door de ruimte. Bloed, en apperaten. Een gillend meisje, en een bewusteloos meisje. Mijn wenkbrauwen fronsden om terwijl ik me probeerde te bedenken wat er was gebeurt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Amycus Calcia
    '"Iemand" heeft ons verraden,' sneerde ze, en keek vanuit haar ooghoeken naar Daiyh, die bij één van de bedden stond.


    -

    Nero Oriazo
    'We zijn gered, Skylar. We zijn in District 13.' Hij pakte haar hand, voelde zijn mondhoeken omhoog krullen tot een grijns.


    -

    Daiyh
    'lig stil, je wilt eht neit erger maken,' mompel ik. ik voel verschillende ogen in mijn rug branden, maardraaide neit om. mijn telefoon trilde in mijn broekzak. Lughnasadh, of iemand anders van het Capitool. dit was verraad. Maar anders was de schade die Chioara had opgelopen erger geweest.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.