• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 34!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 15:16 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik schoot in de lach.
    "Jahoor, schat. Ik ben een heel goede mutant geweest."
    Nee, ik had niet veel gedaan vandaag. Saph wel. Ik keek zo enorm tegen hem op.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'Okay, behalve dat deel dan,' zeg ik met een kleine grijns. 'Je hebt het beter gedaan dan ik met dit verdomde been.' ik buig voorover en geef hem een kleine kus op zijn lippen, waarbij ik half in zijn schoot val.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ben ik weer :'3]


    -

    [*had Daiyhs laatste post even opgezocht*]

    Chiara Cinxi
    'Doe normaal,' siste ze, en duwde hem terug op zijn plek. Hij kon het prima verbergen, maar ze wist dat het pijn deed.


    -

    [ -urgh. waaaiiittt-]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 19:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Niet omvallen hè," grijns ik en ik trek hem in mijn armen, kijk goed uit voor zijn schouder. "Jij hebt het geweldig gedaan. Je hebt gewoon je eigen pijn en verwondingen opzij gezet om anderen te redden." Als ik het had gezien had ik hem hoogstpersoonlijk terug gesleept, maar oké, dat zei ik hem maar niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [:'3]


    -

    Daiyh
    'Het gaat best,' snauw ik geïrriteerd. 'speaking of, waarom ben ik nog in leven? Ik dacht dat die suikerpsin daar, me af ging maken.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Blij leg ik mijn hofd tegen Fayan's borstkas aan. Veel comfortabeler dan het harde District 13 bed.
    'Ik ben echt blij dat de tributen veilig zijn.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Dankzij de snauwerige toon in zijn stem, klapte ze meteen weer dicht. Haar masker gleed weer voor haar gezicht, en ze keek met een ruk van hem weg.
    Voor iemand die haar zogenaamd leuker vond zonder masker, zorgde hij er wel erg snel weer voor dat hij weer tevoorschijn kwam.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 19:25 ]


    -

    Fayan - Stylist
    Ik streelde zijn wang, kuste zijn voorhoofd.
    "Ik ook. En dat iedereen van het verzet er goed vanaf is gekomen. Het ging beter dan ik zelfs maar had durven hopen."
    Oké, het was niet perfect aangezien Daiyh behoorlijk wat in de war had gegooid, maar ik had verwacht dat we misschien een paar tributen of mensen uit de hovercrafts kwijt zouden raken. En dat is uiteindelijk niet gebeurd. Iedereen leefde nog.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Geïrriteerd leun ik terug in de kussens, voornamelijk omdat het weer moeilijk word om adem te halen. Irritante vrouw. Irritanten gevoelens die ze met zich mee brengt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    'Inderdaad, en zolang ik jou bij me heb, kan ik alles aan,' zeg ik. Wat het Capitool ook als volgende zet doet, wat er ook gezegd word. Als ik bij Fayan ben, kan ik het makkelijk aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    De Daiyh die hij had laten zien toen Fayan hem net door de kamer had gesmeten, of toen ze creperend van de pijn in zijn armen had gelegen leek heel iemand anders. Was dat er elke keer voor nodig? Een verzetslid van District 13 die op hen schoot, of een gemutileerde, rozeharige stylist die hem door de kamer smeet?
    Haar lichaam deed pijn, en Daiyhs gedrag nodigde haar niet bepaald uit om naast hem te gaan liggen. 'Ik ga maar terug,' mompelde ze, en gleed van het bed. Toen haar voeten de grond raakten en haar gewicht erop steunde, kwam de pijn in haar buik terug.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik glimlachte.
    "Ik ga nergens heen, hoor, maak je daar maar geen zorgen om."


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen