• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 34!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 15:16 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    'Fayan!'
    Opluchting overspoelde me toen hij, compleet ongedeerd, in de deuropening verscheen. Alles ging zo te zien goed met hem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Haar wenkbrauwen krulden tot een frons, waarna ze Saphs blik voelde. Even schudde ze met haar hoofd, ze had geen idee wat het zou kunnen zijn.

    Chiara Cinxi
    Even krulden haar vingers zich steviger om zijn hand. 'Dank je,' zei ze met een zachte stem, en keek hem vanonder haar lange, donkere wimpers aan.


    -

    Nero Oriazo
    'Ik heb geen idee,' bekende hij, en volgde bijna onbewust haar blik. 'Wachten tot iedereen beter is, gok ik. Maar dat duurt zo te zien nog wel even.'


    -

    Daiyh
    Ik haalde mijn schouders op, mijn hand nod steeds in de hare. Alles hier voelde verkeerd, het was tegen het Capitool en alles waar eht voor stond. ik was ze gespannen als wat.
    'Zei toch dat je uit de arena zou komen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Ik werd afgeleid door een heel bekende stem die me riep en zag Saph in een ziekenhuisbed liggen.
    "Saph!" Ik rende op hem af, wilde het liet mijn armen om hem heen slaan, maar ik hield me in omdat ik bang was hem pijn te doen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Zodra hij binnen bereik was trok ik hem naar me toen en knuffelde hem.
    'Gaat alles goed? Je hebt je neit bezeert?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Skylar
    Ik hield mijn hoofd wat schuin, en tilde mijn arm voorzichtig op. Bang voor pijn, of erger. Mijn vingers gleden wat kammend door mijn losse, krullende haren terwijl ik het weer bij elkaar bond.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fayan - Stylist
    Ik staarde hem vol ongeloof aan.
    "Wie ligt hier nou in een ziekenhuis bed, dan! En dan vraag je of met míj alles goed gaat?" Ik schudde mijn hoofd en kuste hem toen teder. Hij leefde nog. De tributen waren gered. Alles was weer goed.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    'nou, ik maakte je zorgen! Je was zomaar verdwenen!' Ik kuste hem zachtjes en teder, en liet hem los omdat ik een steek in mijn schouder voelde.
    'Ik moest rennen om Lucas en Prim te halen, en toen hem ik mijn been bezeerd. Maar het gaat nu wel weer.'

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 16:16 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    Het Capitool had hier iets mee te maken, maar hoe en wat hebben ze gedaan.Ik ging weer zoeken in mijn geheugen.Hoe meer ik terug denk aan die dag hoe vager het word. Het klopt gewoon niet. Ik was die dag iets aan het drinken en alles werd zwart. Waarom heb ik niet bemerkt dat er iets mis was?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Ik ga even een uurtje ^-^ School zuigt ;3]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fayan - Stylist
    "Met mij is alles goed." stelde ik hem gerust. "En nu ga jij liggen en herstellen. En waag het niet je bed uit te komen." Ik pakte zijn hand vast en keek toen weer vragend richting Daiyh.
    "Maar wat doet híj hier?"


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Ik ga liggen, hou Fayan's hand stevig in de zijnen. Maar stil liggen is alstig, ik heb teveel adrealine in mijn bloed.
    'Hij is ons gevolgd. Blijkbaar is de tribute die hij heeft gered, gewond geraakt.'
    Ik val even stil. 'En ik weet dat je binnen hoorbereik zit, dus doe niet alsof je ons niet verstaat.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nero Oriazo
    In stilte keek hij toe, en verschoof wat op het bed. Voorlopig was hij tevreden genoeg, hij had Skylar, en ze waren veilig. Nu alleen nog wachten tot haar ribben genezen waren.

    Chiara Cinxi
    Haar blik sloeg ze weer weg, hij vond het maar niks. Hij wilde terug, naar het Capitool. Ergens voelde ze zich verplicht om het te zeggen, hoewel ze hem juist zo graag bij zich had.
    'Als je naar je.. baas wilt, moet je gaan.' Haar stem was zacht, maar zeker en enigzins koud.


    -

    Daiyh
    'Als ik niet op de lijst met verraders stond nu, zou ik dat gedaan hebben,' antwoord ik met een bittere glimlach. Ik werp de twee achter me geen enkele blik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.