• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 34!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 15:16 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Misschien is het handig als we mensen aanmaken in District 13 zelf ^^]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daiyh
    Hij was sneller geworden,s terker dan de laatste keer. Zonder aarzelen sleog ik mijn vuist tege zijn gezicht, aardij ik een van zijn ogen vollop raakte. ik kreeg geen adem.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Hij raakte me tegen één van mijn ogen, die meteen dichtschoot en dik werd, maar ik verslapte mijn greep geen moment. Sterker nog, door de klap kneep ik mijn hand even onbewust samen, maar ontspande hem vervolgens weer een beetje.
    "Ik maak je af." siste ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Daiyh, hij had dit expres gedaan. hij had precies geweten hoe hij Fayan's mutanten genen moet triggeren. Maar ik bewoog me niet. Daiyh verdiende dit.
    'Zit stil,' zei ik tegen eht meisje in eht bed. 'je kan toch niets doen.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    Ik hoorde wat geluiden uit een kamer komen. Zacht deed ik de deur open. Een of ander iest leek iemand aan te vallen. Ik hielt mijn adem in


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Chiara Cinxi
    Nee, dit kon niet. Hij kon niet voor haar ogen sterven. Met een ruk sloeg ze de deken van zich af, toen ze op haar bene ging staan groeide pijn alleen maar. Haar handen grepen naar het matras. Verdomme.


    -

    Daiyh
    Ik kreeg geen adem meer, maar ik weigerde op te geven. De volgende stoot ging naar zijn keel, zijn kaak, ik raakte elke zwakke plek die ik me kon herineren.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    Ik zag wat dozen staan op de gang en rende er naar toe. Ijzeren stokken zaten erin. Ik pakte er een stok uit en ging weer terug naar die kamer. Ik gooide dit keer de deur open en sloeg op die gene die iemand anders leek te vermoorde.
    Ik had hem hard geraakt. Te hard.Ik kende mijn eigen karcht niet

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 16:38 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Chiara Cinxi
    Ze hoorde hem wel, maar negeerde Saph. Alsof hij rustig in bed zou blijven liggen als Daiyh Fayan aan het wurgen was.
    Haar hand greep de vaas die naast haar bed had gestaan, en om te voorkomen dat ze Daiyh zou raken zette ze twee stappen. Ze beet op haar tanden om niet te gillen van de pijn, waarna ze de vaas tegen Fayans hoofd gooide. Het zou hem geen eens echt pijn doen, als mutant-zijnde. Maar afleiding was al heel wat.


    -

    Fayan - Stylist
    Met een harde boog smeet ik Daiyh zo ver weg als ik kon en hij kwam met een harde klap tegen een ijzeren kast vol met medische spullen terecht.
    Er kwam een vaas tegen mijn hoofd en woedend keek ik om naar het meisje dat daar de schuldige aan was.
    Ik zou eerst met haar afrekenen.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 16:39 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ Brave Reachell, you go help Daiyh! *O*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    Medelijden voor het meisje ontwikkelde zich, maar aan de andere kant zag ze niet bepaald tegen Daiyhs dood op. Opeens herinnerde ze zich iets, en keek naar Saph. Het zou geen nut hebben.


    -

    Daiyh
    Twee mensen stormde op Fayan af, ik zag sterretjes. Negeer de pijn Daiyh. Jemoet bewegen. ik dong mezelf om opte staan. Ik had niets gebroken, gelukkig. Een sneetje op mijn boorhoofd waar bloed uit drupte, maar dat was alles.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Niet allemaal tegelijk Fayan aanvallen dan snap ik het niet meer D:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Haar ogen werden groot toen de mutant zich op haar richtte, maar Daiyh kon in ieder geval weer ademen. Haar benen trilden van de simpele inspanning van het staan, ze zette een stap achteruit.


    -