• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 34!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 15:16 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    ik lag nog steeds op de grond, hoorde stemmen, geroep, dingen breken. mijn ogen waren dicht. mijn hoofd, mijn lichaam, alles deed zeer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    In de korte tijd die ze kreeg, liep ze naar Daiyh. Haar benen waren dankbaar toen ze naast hem op haar knieën ging zitten, haar hand legde ze langs zijn gezicht. 'Daiyh?' vroeg ze, haar stem trillend. Hij was niet dood, dat kon niet.


    -

    Fayan - Stylist
    "Zijn straf is de dood! Ik maak hem af!" brulde ik. Wáárom wilde Saph ineens dat hij bleef leven? Daiyh verdiende geen leven!
    En Amycus vond ik dat ik daar boven stond?
    "Ik ben Fayan nu even niet, Amycus." siste ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    ik dwing mijn ogen open, keek recht in eht prachtige gezicht van Chiara. de pijn was belachelijk, in die laatste val had ik zeker iets gebroken. ik voelde neit wat, alles deed zeer. Dit was het einde voor mij, dat was duidelijk. ik dwong tranen terug. ik huilde niet, dat weigerde ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Je wilt hem ook niet meer zijn, blijkbaar?' sneerde ze.


    -

    Chiara Cinxi
    Toen ze de pijn in zijn ogen zag, voelde ze tranen zich een weg naar buiten vechten. Ze luisterde er alleen niet naar, negeerde de verdriet. Hij was niet dood, hij leefde.
    'Je gaat niet dood,' fluisterde ze, beloofde het hem.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 16:55 ]


    -

    Saph
    'Wil je dan voor altijd een mutant blijven? Daiyh weet wat er gebruikt is, als we informatie uit hem krijgen kunnen we je helpen!'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Daiyh
    Haar naam lag op mijn lippen, maar er kwam alleen een verstikt geluid uit mijn keel. Mijn mond proefde naar bloed.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Lizz, stop writing that great.
    I'm going to cry >.<]

    Chiara Cinxi
    Druppels verschenen, maakten haar ogen vochtig. Pas toen ze haar zicht op hem verwaterde, knipperde ze, en vielen ze langzaam naar beneden. 'Daiyh,' mompelde ze, alsof het zin had, alsof hij zo opeens weer beter zou worden.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik stormde op Daiyh af, greep hem weer bij zijn keel en sleurde hem terug naar Saph en Amycus toe.
    "Vijf minuten mogen jullie met hem praten. Dan maak ik hem af." snauwde ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Haar hand greep zijn arm, maar hij werd weg getrokken door Fayan. Onstabiel krabbelde ze overeind, maar ze viel vrijwel meteen weer.


    -

    [Oh my god i got complimented! *smiling like an idiot*]

    Daiyh
    Ze huilde. Had hij haar ooit zien huilen? Ik veegde, langzaam en pijnlijk, de traan van haar zachte wang. Ik denk dat mijn arm gebroken was. Je zou denken dat ik de verwarrende gevoelens minder zou voelen, met al deze pijn. Niets was minder waar.

    Voor ik eht wist werd ik pijnlijk overeind gesleurd. Chiara verdween uit mijn zicht, uit mijn armen. ik zag slecht uit mijn rechteroog, en het voelde gezwollen aan.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 17:01 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ oh, wacht, wacht! *edits*]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Daiyh wordt weer meegesleurd hoor (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Ja, dat is een best compliment.
    Ik huil echt nooit. Je hebt van die films waar iedereen hartstikke zit te janken om iets, en ik kijk gewoon met een stalen gezicht toe. I'm heartless.]


    -