• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 34!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 15:16 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Stilletjes keek ik toe. ik vroeg me af of Fayan de pijn voelde, en voelde me verschreurd. Aan de ene kant wilde ik Fayan terug, mijn Fayan, niet de mutant. Aan de andere kant was dit wat Daiyh verdiende.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Hoe kon ik nou weten dat iemand anders dan Chiara hem ook niet dood wilde hebben? =3]


    -

    Amycus Calcia
    'Je weet dat ze zwanger is?' vroeg ze opeens aan Saph, doelend op het meisje waar Fayan zich op had gekeerd.
    Ze wilde gewoon zeker weten of Saph ervan op de hoogte was.


    -

    Fayan - Stylist
    Het meisje stond te trillen op haar benen, leek enorm zwak. Ik gaf haar een duw waardoor de omviel en tegen het nachtkastje aan knalde. Dat zou genoeg zijn om haar even tijdelijk uit te schakelen.
    Daarna richtte ik me weer op Daiyh. Hij moest wel dood.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Saph
    Verstomd keek ik amycus aan. Zwanger? Pijnlijk stond ik op, hinkte naar Fayan toe. Fayan kon niet zomaar een hulpeloos, zwanger meisje aanvallen.
    'Fayan dat is genoeg.' Ik ging voor hem staan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Fayan heeft haar al met rust gelaten, of moet hij Daiyh met rust laten? (cat)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daiyh
    Een man stond tussen mij en Fayan in, maar ik kon me neit concentreren, kon Chiara zelfs neit meer zien. hij had me hard geraakt in mijn buik, waardoor ik moeilijk adem kreeg.

    [ uh, Saph wil gewoon dat Fayan rustig word denk ik o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar hoofd knalde tegen het kastje, maar in vergelijking met de pijn in de rest van haar lichaam was het niks. Steunend op haar handen ging ze weer staan, hervond haar evenwicht. Verdomme, ze haatte het om zo weerloos te zijn.
    Haar hand tastte naar het kastje, op zoek naar iets dat ze kon gebruiken. Een beker, een theemok.


    -

    Fayan - Stylist
    Ik keek woedend naar Saph, die voor me stond. Hij stond in de weg en ik moest hem beschermen.
    "Nee. Het is niet genoeg." antwoordde ik en ik liep langs hem heen, stormde op Daiyh af, greep hem vast bij zijn keel en smeet hem weer door de kamer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Het glas raakte eerst Fayans hoofd, waarna de theemok kapot knalde tegen zijn schouder.
    'Doe het niet,' zei ze, hoewel haar stem zacht klonk van de pijn en bijna onhoorbaar was.


    -

    Daiyh
    Mijn hoofd knalde tegen een muur. Ik zag sterretjes, maar kreeg tenminste wat meer adem. Verdomme hij was sterk.

    Saph
    Ik pakte Fayan's klauwen vast.
    'Fayan, laat hem eerst praten. Zodra we weten hoe we van dit mutantengen afkomen, vind ik het best.'
    een mok knalde tegen Fayan's hoofd. Chiara. Ze stond trillerig op haar benen, en er zat pijn in haar stem.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 16:48 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    "Jij weer!" riep ik woest. Het glas en de mok hadden geen pijn gedaan of echte schade aangericht, maar het was toch heel erg vervelend.
    Ik keek Saph aan.
    "Práten? Ik ga hem voor altijd het zwijgen opleggen."

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 16:48 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chiara Cinxi
    Het kosste moeite, pijn, maar uiteindelijk had ze zich tussen Daiyh en de mutant opgesteld. Saph leek te beseffen dat dit uit de hand liep, maar toch leek Fayan niet van plan te stoppen.
    Ondanks het verschrikkelijke gevoel, brandde haar blik fel, niet van plan om gewoon op te geven, om Daiyh voor haar ogen te laten vermoorden.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 16:50 ]


    -

    Saph
    'wil je dan voor altijd die mutant in je hebben?' vroeg ik zachtjes. hij moest kalmeren, voordat er onschuldige mensen nog meer gewond raakten. 'Hij heeft zijn straf gehad, maar nu hebben we informatie nodig.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Amycus Calcia
    'Fayan, je bent niet iemand die anderen vermoord. Daar sta je boven.' Het had waarschijnlijk geen zin, zelfs Saph leek niks uit te halen.
    Maar ze moest iets doen.


    -