• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 34!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 15:16 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@Leave
    Is dat Nero? :'D]


    -

    [Ikdunnow. Play what you like ^-^]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Saph
    ik nam de pijnstillers, Fayan was te verward en aan eht paniekeren.
    'amycus!' riep ik naar buiten. Reachell was begonnen met gillen, Cassie had huklp nodig. Met moeite stond ik op. ik zette geen gewicht op mijn linekr been.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Duardo Taurino
    'Zwanger?' sneerde hij vrijwel meteen. Hij liet zijn blik naar Chiara glijden.

    Dokter
    'Kom maar mee naar de zaal,' zei hij tegen Daiyh, zonder te reageren op Duardo. Dat was soms maar het beste, hij kende hem langer dan vandaag.


    -

    Cassie - District 9
    'En ik herhaal, ik hoef geen dokter,' zeg ik nors terwijl ik Saph ondersteun. Mijn knieën trillen, maar ik hou het. 'Waar gaan we heen?'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Amycus Calcia
    Saph riep haar, en ze keek om. De hovercraft zat nog vol, waarom waren ze er verdomme niet uit gegaan?
    'Wat is er?' vroeg ze, toen ze eenmaal bij hen was.

    Nero Oriazo
    Hij trok haar tegen zich aan, streek door haar lokken. 'Skylar?' herhaalde hij. Ze moest wakker worden, dat moest.
    Ze waren eindelijk veilig.


    -

    Daiyh
    ik gaf de man geen tweede blik en volgde de dokter, hield Chiara tegen me aan.

    Saph
    Ik pakte Reachell op van de vloer, en hinkte richting de deur. amycus kwam binnen.
    'Reachell is aan eht gillen, flauwgevallen, Cassie eheft iets emt haar longen, de andere tributen zijn met je helpers mee.'

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 15:36 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [wacht, wacht o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Pascal
    'Voor de laatste keer ik heb niks te maken met dit!Ik kom uit District 2 weet je wel, waar we mensen tot bewakers trainen.'Zei ik woedend.
    Mijn hoofd bloedde en deed een beetje pijn. Nog een reden waarom ik de spelen had gewonnen. Ik had een hard hoofd. De vrede bewakers lagen op de grond en ik liep boos weg op zoek naar een dokter.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Skylar
    ‘‘Bezorgd zijn past niet bij jou.’’ Giechelde ze zachtjes, wat breekbaar. Ze was nog niet helemaal aanwezig, maar toch alweer half wakker. Wat er zojuist gebeurt was wist ze niet.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 15:38 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cassie - District 9
    Ik knik, ren een stukje om voor hem uit te komen en duw de eerste deur open. 'Amycus, er zijn binnen meer gewonden,' zeg ik. Een nieuwe hoestbui, nieuw bloed op mijn handen. Weer word het meteen aan mijn kleren afgeveegd. 'Ik zoek straks wel een dokter,' sis ik tegen Saph.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Amycus Calcia
    Even knikte ze, en liep voor hen uit naar de ziekenzaal. Eén van de dokters was er al, en haar gezicht betrok toen ze zag wie het meisje vasthield.
    'Wat doet hij hier?' siste ze, terwijl ze de deur opende voor Saph.

    Duardo Taurino
    'Hij kwam terug, nadat ze gewond is geraakt. Hij kan nu toch geen kant meer op, we kunnen hem wel gebruiken.'
    Amycus leek geërgerder dan normaal, maar dat verbaasde hem niet.

    Chiara Cinxi
    Ergens hoorde ze een onbekende stem, die zei dat hij wat verpleegsters ging halen en iemand in één van de bedden gelegd moest worden.
    Pas toen had ze door dat zij dat was, en meteen greep ze Daiyhs shirt vast.


    -

    Nero Orazio
    Een opgeluchte zucht ontnapte hem. 'Je bent wakker,' glimlachte hij, en ging op het bed zitten.
    De ziekenzaal leek ondertussen vol te stromen met mensen.


    -

    Cassie - District 9
    'Brianna ligt nog in de hovercraft,' bedenk ik me. 'Ze is bewusteloos.' Ik ga er vanuit dat een of ander iemand het wel zou regelen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh
    ik legde Chiara neer op eht bed, zorgde dat haar handen loskwamen van mijn shirt. Haar handen waren bedekt in oud bloed, maar ik liet ze niet los.

    Saph
    Ik duwde Cassie op een van de bedden, en ging zelf, met moeite, ook zitten. Verdomd wat deed dat veel pijn.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.