• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 34!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 15:16 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Mijn ogen vielen op Daiyh, en mijn ogen vernauwden. het liefst was ik opgestaan en had hem daar afgemaakt, maar mijn been liet het niet toe.
    'Wat een verrassing.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    Ik werd wakker en opende mijn ogen. Ik had wat draden in mijn arm. Alles deed nog steeds pijn maar minder pijn als eerder. Er waren nog ander mensen in de kamer. 'Wat is er gebeurd. 'Vroeg ik schor


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Amycus Calcia
    'Het voordeel is dat ik betwijfel of het Capitool zijn gezicht nog wilt zien,' merkte ze op, en streek haar goudblonde, lange lokken naar achteren.
    Felan was ze uit het oog verloren in alle chaos, waardoor ze nog steeds niks tegen hem had kunnen zeggen. En ze wist niet of dat nu beter was, of dat ze hem gewoon moest zoeken.

    Chiara Cinxi
    Met een zucht eindigde ze ergens tussen liggend en rechtop in, en keek weer naar hem. Er waren veel dingen die ze van hem had verwacht als reactie op haar zwangerschap, ze had het al allemaal in haar hoofd afgespeeld.
    Maar "geen reactie" was niet in haar opgekomen.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 15:58 ]


    -

    Saph
    'Je begon te gillen en viel flauw,' zei ik tegen Reachell. 'hoe voel je je nu/' ik negeerde Daiyh. voor nu. tot ik weer kan staan.

    Daiyh
    Ik hield haar hand vast en haalde de telefoon uit mijn zak. Yup, Lughnasadh. ik zette eht apparaatje uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Skylar
    Ze keek met een ruk op uit haar gedachten. ‘‘District 13?’’ Herhaalde ze verward, en krabbelde overeind. Enkele ribben protesteerden pijnlijk, maar daar lette ze niet op.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Reachell
    'Ik kan allen het vallen herinneren. Alles doet nog pijn.Wat doet de rest hier?'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Saph
    Cassie is ziek, Chiara weet ik niet,' antwoord ik. Stilletjes checkte ik mijn verband. Gelukkig, het was niet aan eht bloeden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nero Oriazo
    'Blijf liggen,' zei hij meteen, en duwde haar zacht terug op haar plek.
    Daarna trok hij de deken omhoog. 'District 13, ja. De plek van het verzet.'

    Chiara Cinxi
    'Daiyh?' Haar vrije hand gleed onwillekeurig in de richting van haar buik, ze voelde een zucht ontsnappen.


    -

    daiyh
    'Wat?' ik wachtte even, en keek haar toen pas aan. ze zag nog lijkbleek.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    'Oke.'Ik keek naar ze.Ik dacht dat de gene die ons gered hadden dit niet verwacht hadden.Toen kwam er iets in mij op.'Weet je wat raar is? Ik had de zelfde soort bonkde hoofdpijn in het Capitool een dag na de Training. Ik dacht dat ik te veel gedronken had omdat ik wat gedronken had maar me niks meer kan herinneren.'Zei ik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [OKE, dear god, I'm back! Ik zat ineens in twee groepsgesprekken en moest powerpoint doen en presentatie en my god *stressed out* D: Maar nu ben ik er weer. Net zaten we nog in de hovercrafts, maar nu niet meer?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Saph ligt op de ziekenzaal, want zijn been doet veel pijn en hij was bij Cassie die nu bewusteloos is en is Fayan in de chaos kwijt geraakt]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 16:06 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Saph
    Fronsend keek ik naar Reachell. Dat was zeer vreemd. Ik wierp een blik naar Amycus.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Fayan - Stylist
    Uiteindelijk was de chaos minder geworden en liep ik de ziekenzaal in, waar bijna alle bedden wel bezet waren. Ik bleef even in de deuropening staan en zag toen Daiyh. Wat deed hij hier?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Skylar
    Ze spruttelde lichtelijk tegen, en sloeg toen haar armen over elkaar. Zij had alleen gekneusde, oke, misschien gebroken ribben, maar de rest was nog veel erger, dus ze mocht best staan. ‘‘En nu?’’ Vroeg ze zacht, en draaide haar hoofd een andere kant op, naar een muur. Haar blauwe ogen gleden bedachtzaam door de ruimte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.