• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 34!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 15:16 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cassie - District 9
    Vechten of vluchten? Rennen of blijven? En pas dan besef ik het. Het maakt niet meer uit. Als we vluchten, pakken ze ons, maken ze ons af. Als we vechten, verliezen we. 'We gaan dood,' zeg ik, mijn stem ineens kalm. Het is zo, en dan moet het maar. Maar als het aan mij ligt neemik zoveel mogelijk van mijn tegenstanders met me mee.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Daiyh
    'Verdomme!' vloek ik binnensmonds. Dat kan ernstig zijn. Schade aan haar organen, aan de baby, het kon Chiara behoorlijk beschadigen. ik zou nooi op tijd in eht Capitool zijn om haar te laten helpen. ik had geen keuze.
    'lig stil.'ik laat de hovercraft weer opstijden, en vlieg naar de andere kant van de arena. Naar het verzet. ik heb geen keuze.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik heb al twee dagen niets meer te doen en nu komt ineens alles tegelijk D: Dear god, waar the fuck zijn we?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [ uhm, Fayan is in de hovercraft met een Saph die bewusteloos is van de pijn, Reachell, Cathal, Alyda en Cassie.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Whaha :'D
    We vliegen nu richting District 13, op supersnelheid]

    Duardo Taurino
    Opeens verscheen de laatste hovercraft ergens in beeld, en hij gromde iets in zichzelf. Hij liet het maar, hij kon toch niks tegen hen uithalen.
    En daarbij, hij was erg benieuwd waarom Daiyh nu opeens besloot achter ze aan te vliegen.

    Chiara Cinxi
    Daiyh sprong op, en liep naar de bestuurdersplek. Met haar armen nog altijd om haar buik geslagen bleef ze liggen, iets anders kon ze toch niet doen. Haar ogen gleden dicht, de pijn werd teveel.


    -

    [Ben ik weer :'D Wat heb ik gemist?]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Uhm, de redding (cat)]


    -

    Daiyh
    Verdomme, verdomme, verdomme. ik volgde de andere hovercrafts. De tributen waren vrij, en Chiara was gewond. niets ging goed vandaag.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [@Lizz
    Ik had in mijn vorige topic degenen van mij toegevoegd die gered gingen worden, en die zijn nu weg uit dat lijsjte D:]


    -

    Fayan - Stylist
    "SAPH!" gilde ik toen ik Saph op de grond zag liggen. Ik rende meteen op hem af. We waren nu weer in de lucht en de tributen zaten veilig in de hovercraft, dus ik kon even al mijn aandacht weer naar Saph verplaatsen.
    Ik schudde aan zijn goede schouder, voelde zijn pols en merkte tot mijn grote opluchting dat zijn hart nog klopte.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Cassie - District 9
    Saph en Fayan zijn in deze hovercraft, en ik herken Cathal en Alyda. Er is nog een meisje dat ik even niet herken, en de bewusteloze Brianna natuurlijk. Een nieuwe hoestbui, pijn erger dan eerst. Ik hou mijn hand voor mijn mond en laat hem zakken zodra het hoesten voorbij is. Verbijsterd kijk ik naar het bloed op mijn hand. Nee! Niet nu! Ik veeg het bloed af aan mijn kleren, hoop dat niemand het gezien heeft. We hebben nu geen tijd voor mij.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Reachell
    'Zijn er hier pijnstillers? Vroeg ik. Ook begon mijn zicht wat te draaien . Wat was er mis met mij?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Chiara Cinxi
    Met een zucht opende ze haar ogen weer, en probeerde rechtop te gaan zitten. Het lukte niet, en meteen viel ze weer terug op de - gelukkig - zachte bank.
    'Waar gaan we heen?' vroeg ze, maar haar stem was zo zwak dat ze betwijfelde of Daiyh het wel zou horen.


    -

    [ ... sorry, ik nam aan dat ze allemaal ind e lijst stonde :'D Maar het lisjtje is nu niet meer nodig toch?]

    Saph
    na een tijdje wist ik met veel moeite mijn ogen open te dwingen. God mijn been deed pijn. Misschien had ik niet moeten rennen, maar de twee tributen waren nu in elk geval veilig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Arg. Wat moet ik nu doen? (cat)]


    Feel the fire, but do not succumb to it.