• *O**O**O*
    *O*Topic nummer 34!*O*
    *O**O**O*

    Let op!
    Er zitten 16+ stukken in.
    Meedoen op eigen risico.



    Plot:



    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen.
    Twaalf meisjes en twaalf jongens uit alle districten worden in een arena gegooid.
    Ze moeten vechten tot de dood.
    Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom.
    En er is maar één winnaar...

    Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete.
    Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.


    Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar. Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

    RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan[b.][/b .]

    - Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics



    Rollen:
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (RainbowDay)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

    Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (RainbowDay)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: -
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

    Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

    Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Daiyh (Maeleena)


    Koppels:
    Percy x Elaine
    Nero x Skylar
    James x Aithne
    Saverio x Adylia
    Lucas x Primrose
    Fayan x Saph
    Felan x Amycus
    Daiyh x Chiara
    Cathal x Alyda


    And last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3


    The Hanging Tree

    Made by Lizz


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 15:16 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Lizz <3

    Ik was net even in het boek begonnen dat ik van de week heb gekocht, en het kwam me echt eng bekend voor :'D

    Ik zal even stukje overtypen:

    Wat ze wel voelde was leven, diep in haar. Het was nog klein, niet groter dan een vuist, maar het was er. Nieuw leven.
    Armpjes, beentjes, een gezichtje.
    Griezelig dichtbij hoorde ze de takken kraken. Ze drukte zich dieper in de kuil, haar wang tegen de natte bladeren.
    'Klotewijf, kutzooi.'
    Zijn stem. Hijgerig, maar niet buiten adem. Eerder van iemand die haast had om een klus te klaren, iemand die op tijd thuis wilde zijn.
    Hij had een ijzeren conditie. Ze kende niemand die zo sterk en zo afgetraind was als hij. Ze zou hem nooit kunnen voorblijven, fysiek was hij haar op alle fronten de baas en dat wijst hij. En hij wist nog veel meer.
    (...)
    Alles zou goed komen. Zij hoefde zich geen zorgen te maken. Hij zou alles regelen, hij had alles onder controle.
    (...)
    Hij torende hoog boven haar uit. Met toegeknepen ogen tuurde hij over de lange loop. Het jachtgeweer wees onverminderd naar haar borst.
    'Alstjeblieft,' prevelde ze.
    'Niets meer zeggen, nu.'
    'L-Laat me alstjeblieft gaan. Alstjeblieft.'
    Hij schudde zijn hoofd. 'Kan niet meer. Je hebt te veel gezien.'


    Waar doet het jou aan denken? *O*]


    -

    [Ik weet niet of Saph kan staan, zo niet: schrap haar laatste zin dan maar :'D]

    Amycus Calcia
    Eenmaal terug in de ziekenzaal, waren haar handen alweer leeg. 'Ik heb het afgeleverd, ze zeggen dat ze er zeker iets mee kunnen.'
    Langzaam ging ze zitten, en sloeg haar benen over elkaar. 'De dokter komt zo ook,' zei ze, en wierp een blik op Daiyh.
    'Saph, wil jij haar even terug in bed leggen?' vroeg ze, en knikte even naar Chiara.


    -

    [ My god, It's a story about Daiyh and Chiara!]

    Saph
    Ik knik, en til Chiara zwakjes op. Helse pijn schiet door mijn been, maar ik weet haar in het bed te leggen.
    'Gaat het?' vraag ik. Ze ziet er erg slecht uit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Reachell
    Ik lag weer op de grond.Blijkbaar heeft niemaden me gezien. Ik liep weer naar de ziekenzaal . Half-vloekend dan wel.Ik stapte gewoon weer in mijn bed. Er lag wat eten naast me en begon het te eten. Het was een pap met een appel.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Chiara Cinxi
    Ze knikte lichtjes. Inmiddels waren haar tranen deels gedroogd, maar één van de laatsten vocht zich toch nog een weg naar buiten. Haar blik gleed van het bed waar Daiyh inmiddels inlag naar Saph. 'Is hij..?' begon ze, ze durfde de vraag niet af te maken.
    Twee dokters kwamen binnen, begeleid door twee verpleegsters. In een opvallend snel tempo legden ze verband aan, zetten Daiyhs gebroken arm vast en legde hem voor de zekerheid ook nog eens aan de beademing.


    -

    [Quizlet, we just need one post]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 17:51 ]


    -

    [Dat dacht ik dus ook *O*]


    -

    Saph
    'Volgens mij gaat het wel goed komen met hem,' zeg ik, met wat bitternis in mijn stem. Het kon mij weinig schelen wat er met de klootzak gebeurde.
    'Hoe ken je hem eigenlijk?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar armen krulden zich onwillekeurig om haar buik, en even sloeg ze haar blik neer. 'Ik kwam hem tegen, voor de arena. In de eetzaal.'
    Een verpleegster liep naar haar toe, gaf haar pijnstillers. Zonder protest slikte ze de pillen door, en zette het glas water daarna met een trillende hand weg. Ze voelde zich verschrikkelijk, hulpeloos en zwak. Compleet anders dan haarzelf.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 17:56 ]


    -

    [Faal, verkeerde tab-blad o.o]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 17:54 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Ik snapte er al niks van :'D]


    -

    Saph
    Het arme meisje zag er hulpeloos uit. ik ging naast haar bed zitten. Om haar even gezeldschap te houden, maar ook omdat mijn dij weer begon te steken.
    'Hij is geen aardig persoon, weet je,'

    [ even kattenbak schoonmaken]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chiara Cinxi
    Haar zachtgroene ogen bleven strak voor haar uit kijken, naar het bed waar hij lag. Hij bewoog niet, niks.
    'Dat weet ik,' gaf ze simpelweg toe. 'Maar toch..'


    -

    [I'm back. Waar is Fayan nu? (want de rest is alweer druk bezig)]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Op dezelfdde plek als net, alleen ligt Daiyh nu in een ziekenhuisbed :'P]

    [ bericht aangepast op 29 okt 2011 - 17:58 ]


    -