• *O**O**O*
    *O* TOPIC 32 ! *O*

*O**O**O*

Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar...

Het verhaal begint bij iedereen 1 dag voor de boete. Alle deelnemers worden gevolgd tot hun eind.

Arena:
    Het arena heeft een krachtveld om zich heen. Niemand kan eruit.
    Het is een bos dat rijk is aan dieren en planten, ook giftige planten.
    Aan het bos ligt een kiezelstrand. Als je daarop loopt kan iedereen je horen in de nacht. Het water is koud en niet helder. Je kunt het ook niet drinken. Het water is vaak rustig, maar als het hard waait kan het veranderen in een moordenaar.Het weer is vaak bewolkt met een niet al te warme maar vochtige dag. 's Nachts kan het vriezen.

RPG informatie:
    [*tekst hier*] betekent dat je niet in je rol zit.
    Als je in je rol zit gebruik je de naam wie je speelt en doe hem dan dikgedrukt.

Plot:
    Dit is het jaar van de 49e Hongerspelen. 12 meisjes en 12 jongens uit alle districten worden in een arena gegooid. Ze moeten vechten tot de dood. Verliezen betekent de dood, winnen is eeuwige roem en rijkdom. En er is maar 1 winnaar.

- Rollentopic
    - Rollenstory
    - RPG Topics
    Rollen
    Tributen:
    1: James (LWTomlinson) & Aithne (LWTomlinson)
    2: Jack (TheLibrary) & Jill (TheLibrary)
    3: Percy (Maeleena) & Elaine (Leave)
    4: Quill (Haice) & Adylia (Leave)
    5: Cathal (Maeleena) & Alyda (Amycus)
    6: Nero (Amycus) & Skylar (Leave)
    7: Adam (Roux) & Brianna (Brianna)
    8: Samuel (Fae) & Shenley (Amycus)
    9: Saverio (Fayan) & Cassie (Fae)
    10: Lucas (CrispsPink) & Chiara (Amycus)
    11: Tariq (Amycus) & Raechell (Aguamenti)
    12: Felan (Fauvism) & Primrose (CrispsPink)

Mentoren:
    1: Aiden (LWTomlinson)
    2: Pascal (Aguamenti)
    3: Kayleigh (Leave)
    4: Saph (Maeleena)
    5: -
    6: -
    7: Dulca (Roux)
    8: -
    9: Clarry (Amycus)
    10: -
    11: Amycus (Amycus)
    12: Seamus (CrispsPink)

Stylisten:
    Fayan (Fayan): district 3 & 12
    Maeleena (Maeleena): district 5 & 7
    Aralys (Fauvism): district 1 & 11
    Evan (TheLibrary): district 2
    Saffier (Fae): district 9
    Arina (CrispsPink): district 8

Anders:
    Duardo (Amycus)
    Caesar (Fayan)
    Lughnasadh (Fauvism)
    Diayh (Maeleena)
    Amyra (Maeleena)

Koppels
    Percy x Elaine
    Cathal x Alyda
    Fayan x Saph
    Saverio x Adylia
    Felan x Amycus
    James x Aithne
    Nero x Skylar
    Lucas x Primrose

Tributen die gered gaan worden:
    - Felan
    - Savario
    - Cassie
    - Lucas
    - Prim
    - Brianna
    - Adam
    - Cathal
    - James
    - Aithne
    - Jill
    - Skylar
    - Adylia
    - Nero
    - Chiara
    - Alyda

And... last but not least:
    Ondanks dat dit al ons zoveelste topic is, kun je altijd nog inspringen (:
    We don't bite, we just playfully nibble. :3

The Hanging Tree

Made by Lizz

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 23:05 ]

-

[Wow, waar is iedereen??]

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Cassie - District 9
    Langzaam ga ik overeind zitten. Een nieuwe hoestbui verscheurt mijn longen, maar ik ben er klaar mee. Dan maar met een longontsteking. Verdomme. Als het Capitool me niet klein krijgt, als honger dat niet kan, als lange, zware dagen op de akkers dat niet kunnen, als in mijn eentje voor een gezin zorgen me niet klein krijgt... Dan ga ik hier toch niet dood aan een lóngontsteking?! Dit was verdomme niet mijn eerste winter, en ik was geen klein meisje van twaalf. En dit was mijn district niet, dit waren de Hongerspelen. En mijn plan ging dóór. Koppig, met een verbeten trek om mijn mond, sta ik op en pak mijn messen.

Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

Cassie - District 9
    Eén voor een werp ik de messen in de boom voor me, trek ze er in een vloeiende beweging van mijn arm weer uit en werp ze zonder te pauzeren in een andere boom. Gooien, gooien, terughalen, gooien. Verschillende hoestbuien zetten mijn longen in brand, maar ik negeer ze. Ik ga verdomme niet dood aan longontsteking. 'Jullie hebben nog één dag, weet je nog?' zeg ik tegen de camera's. Saph krijgt zijn drie dagen, dat heb ik beloofd... Maar vandaag is het dag drie, en zodra de maan boven de bomen uitkomt begin ik met mijn plan.

[En nu ga ik even naar de boekwinkel]

[Goedemorgen =_=]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

[goodmorning -0-]

Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

[Halloooo! Even een vraagje, ik ben vanavond wss de hele avond op een verjaardag *sigh* dus hoe laat is de bevrijding?]

[Goodmorning]

[ zodra Amycus, Fayan en Saph aanwezig zijn, lijkt me, want die hebben ge gewoon minstens nodig voor de actie.]

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Cassie - District 9
    Rustig zit ik op de grond en eet nog meer vlierbessen. Er staat een grote struik naast de vijver en die dingen werken medicinaal, dus ik eet er gewoon veel te veel van. Wat ze dan genezen? Weet ik veel, iets. Het kan in elk geval geen kwaad.

[ Ach dan ben ik wss weg. Ik moet vandaag namelijk naar de stad en daarna heb ik een verjaardag en misschien moet ik om 19:00 ook naar een verjaardag(als dat zo is dan ben ik pas terug om tien uur)]

[Ja, wij gaan daar in de middag heen en als we terugkomen moet ik zo ongeveer naar bed... Hopen dat Laura Jip en Val snel komen ghehe]

[ Ik ga alleen naar dat tweede feest als ik het adres weet, ik heb m'n vriendin op Ping ernaar gevraagd maar wie weet od ze ooit zal antwoorden ]

['allooooooh <3]

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

[ Hey Val ^^
    Zo, nu Lau en Jip, and we're ready to go!
    .. Is dat geen liedje?]