• Nou, het begon goed, ik had een hele rits mensen uitgenodigd. Ik wilde alleen niet dat ze mijn huis ingingen omdat ik een hekel eraan had om ze dan overal te moeten zoeken :'D Ik had van die vlammenwerpers neergezet, voor de sier enzo D; en daar ging het mis. De vlammenwerpers hadden de bloemetjes in de fik gezet en daardoor was er brand en ging de koppelaarster door dood D: En ik had mijn homo sims die gingen trouwen in mijn huis opgesloten perongeluk, omdat ik dus niet wilde dat ze in mijn huis kwamen, dus kwamen ze er niet uit en konden ze niet trouwen onder de boog, afijn ze gingen toen trouwen en toen ging die ene man op een of andere manier er náákt staan.

    R.i.p waarzegster, nu kan mijn vrouw nooit meer een vrouw krijgen D:
    Hebben jullie ook sims fiasco's gehad :3 ?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    SLOAN.

    Funnybot schreef:
    (...)

    ze pijnlijk vermoorden is veel leuker(duivel)



    Sadist XD


    26 - 02 - '16

    Ik had een keer een getrouwd stel en toen begon de schoonmaakster van de ene dag te flirten met de man, en de schoonmaker van de volgende dag met de vrouw. XD


    26 - 02 - '16

    haha ik had een keer een heel leuk tienermeisje gemaakt en ging ze dus is marsmallows warm maken bij zo'n vlammenwerper, en ja toen op een gegeven moment stond ze in de fik en was ze dood. De moeder was ontroostbaar.


    "We should all celebrate our individuality and not be embarrassed or ashamed of it." -Johnny Depp

    Ik zet ze altijd expres in de fik, hilarisch :'DD.


    i put the fun in funeral

    Ik zie het helemaal voor me. :P
    Ik had een keer dat een kindsims van mij jarig was en de kaarsjes wilde uitblazen en doen vloog m'n kindsims in de fik... Ik dacht echt zo van: WTF!! :|


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    RMnJvKnLHfan schreef:
    Ik zie het helemaal voor me. :P
    Ik had een keer dat een kindsims van mij jarig was en de kaarsjes wilde uitblazen en doen vloog m'n kindsims in de fik... Ik dacht echt zo van: WTF!! :|


    In welk sims-spel was dat :Y)


    26 - 02 - '16

    Funnybot schreef:
    dit vond ik op tumblr en ik vond het wel toepasselijk:



    Omg, ik lach me echt dood om dit plaatje. Zo herkenbaar X'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    LostPromises schreef:
    Haha dat is best wel cool :3

    Gnome schreef:
    ik laat wel eens sims doodgaan, bijvoorbeeld als ze heel erg lelijk zijn of erg stom ;d
    dan laat ik ze verdrinken, verbranden of uithongeren, hihi ;DD


    comfort in c h a o s

    Ik ging op de Sims 2 altijd een huisje maken met heel veel haarden, ze allemaal uit laten staan en dan mensen uitnodigen en ze opsluiten, dan gingen ze ze aandoen en vlogen ze in de fik, dan kreeg je dus grafstenen en daarmee maakte ik een kerkhof :W


    Alis volat propriis.

    whaha omg dat klink best kinky:Y)

    ik heb eens in de sims 2 met een cheat het hele huis laten overstromen met baby's en die baby's snel laten verouderen tot peuters.. omg die grote sims mensjes werden geeeeekkkk(dance)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik heb eens een keer een sim gemaakt die 6 kinderen had, en toen huurde ik een kindermeisje in en die werd helemaal gek. :') (De moeder ging tv kijken en deed nix)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2011 - 18:41 ]


    26 - 02 - '16

    Btw, ik ga zo sims spelen. Wat voor soort sim moet ik maken :Y)


    26 - 02 - '16

    Eh mijn sim werd verliefd op magere heijn maar dat heb ik zelf niet gedaan.. :) En nu hebben ze twee kindjes :D


    Hmm nu krijg ik weer zin om te gaan spelen :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Dankzij dit topic ben ik weer de sims aan het spelen, haha ;d


    Me so good.