• Nou, het begon goed, ik had een hele rits mensen uitgenodigd. Ik wilde alleen niet dat ze mijn huis ingingen omdat ik een hekel eraan had om ze dan overal te moeten zoeken :'D Ik had van die vlammenwerpers neergezet, voor de sier enzo D; en daar ging het mis. De vlammenwerpers hadden de bloemetjes in de fik gezet en daardoor was er brand en ging de koppelaarster door dood D: En ik had mijn homo sims die gingen trouwen in mijn huis opgesloten perongeluk, omdat ik dus niet wilde dat ze in mijn huis kwamen, dus kwamen ze er niet uit en konden ze niet trouwen onder de boog, afijn ze gingen toen trouwen en toen ging die ene man op een of andere manier er náákt staan.

    R.i.p waarzegster, nu kan mijn vrouw nooit meer een vrouw krijgen D:
    Hebben jullie ook sims fiasco's gehad :3 ?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    SLOAN.

    Ik had een man die met twintig vrouwen tegelijk ging. Toen had hij seks met een van die vrouwen terwijl er een aantal anderen bij waren. Dat gevecht wat toen ontstond was geweldig _O_


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    HAHAHAHAHHA
    hoe zag meneer Pluizebol eruitxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Countenance schreef:
    Ik zit nu allemaal shit voor mijn sims te downloaden en ik ga een weir freakisch family creëren (cat)


    Dat doe ik ook altijd, verander ik ze in zombies ozfo :'D


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Meh (cat), nu wil ik Sims 3 spelen. Maaar dat gaaat niet ;'( want hij geeft steeds zo'n kut melding dus nu hb ik al mijn uitbereidingspakketen en de sims zelf moeten verwijderen om ze vervolgens er weer eens opnieuw op te zetten.

    nou ik ga sims spelenxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Juist mijn sims ging een herfstsalade maken
    en ging hem opeten op de bad


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik heb een uitbreidingspakket gedownload en nu kan ik mijn sims ojaa in de douche laten doen. (wbw)


    26 - 02 - '16

    Mijn sims gaan altijd dood.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Mijn sims gaan altijd dood.


    Ik maakte een keer een lady Gaga en ze ging 2 keer bijna dood en daarna helemaal. :9~


    26 - 02 - '16

    Hoe kan je in sims 3 de sims voor altijd groen hebben?
    want boolprop testingcheatsenabled true helpt niet


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hoe kan je in sims 3 de sims voor altijd groen hebben?
    want boolprop testingcheatsenabled true helpt niet
    xd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Racoon schreef:
    (...)

    Ik maakte een keer een lady Gaga en ze ging 2 keer bijna dood en daarna helemaal. :9~


    Haha. Mijne was vreemd gegaan. En daar kwam die vrouw achter. Helemaal ruzie en toen wilde hij niet meer eten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    GRRRRR schreef:
    Hoe kan je in sims 3 de sims voor altijd groen hebben?
    want boolprop testingcheatsenabled true helpt niet
    xd


    Dat moet je intypen en dan op shift drukken en op de brievenbus klikken.
    Dan staat er iets over iedereen blij maken ofzo
    en dan behoeften statisch maken. :3


    26 - 02 - '16

    Buddy schreef:
    (...)

    Haha. Mijne was vreemd gegaan. En daar kwam die vrouw achter. Helemaal ruzie en toen wilde hij niet meer eten.


    Haha :3
    Ik heb een keer zwembad gemaakt. De sims daarin gedaan, trapje weggehaald, muur omheen gebouwd, dakje erop. Let the fun begin. :9~


    26 - 02 - '16

    Racoon schreef:
    (...)

    Dat moet je intypen en dan op shift drukken en op de brievenbus klikken.
    Dan staat er iets over iedereen blij maken ofzo
    en dan behoeften statisch maken. :3

    Dat lukte niet stond er iets was mis met Boolprop:S


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.